Nu wil ik het weten ook... Jij bent toch niet Marco de Jong van een bedrijf dat in "alle IP-adressen" doet?quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:53 schreef marcodej het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)t_na_doodrijden.html
Nee.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:10 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Nu wil ik het weten ook... Jij bent toch niet Marco de Jong van een bedrijf dat in "alle IP-adressen" doet?
80 uur werken, nou dat heeft zin!quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:53 schreef marcodej het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)t_na_doodrijden.html
Ik fiets dan ook eerst naar Frankrijk om daar iemand bergop te lossen en ga dan weer rustig terugquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:08 schreef Wombcat het volgende:
Op het vlakke is het erg lastig om iemand te lossen.
Denk dat het een beetje tussen de oren zit. Als je 5x versnelt met 1km/u kan je volger wel meekomen. Als je idd in één keer die 5km erbij gooit wordt het lastig.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:48 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik fiets dan ook eerst naar Frankrijk om daar iemand bergop te lossen en ga dan weer rustig terug
Iemand lossen zegt niet heel veel. 95% van de wielrenners die ik tegenkom zijn de echte recreatieve renners en die houden 35 int uur niet vol in iemands wiel. Het is ook iets psychologisch natuurlijk. Ga je er met 2km voorbij en je blijft dat rijden dan kan iemand wel aanhaken, gooi je er direct nog eens 5km bovenop dan zal iemand eerder laten schieten.
In de bochten doorblijven trappen, daar een gat creeren. Moet je behoorlijk aanzetten wil je weer in het wiel komen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 08:07 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Denk dat het een beetje tussen de oren zit. Als je 5x versnelt met 1km/u kan je volger wel meekomen. Als je idd in één keer die 5km erbij gooit wordt het lastig.
Nee ik deed een rustige training op hartslag.quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:17 schreef eentwee het volgende:
[..]
Dat is wel heel bont. Kon je niet demarreren?
![]()
Ik kom sowieso kijken dus leukquote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:33 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik heb goed nieuws, ik ben geselecteerd voor het NK en ik mag op het officiele tijdritparkoers van de Tour de France in Rotterdam een tijdritje rijden.
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:33 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik heb goed nieuws, ik ben geselecteerd voor het NK en ik mag op het officiele tijdritparkoers van de Tour de France in Rotterdam een tijdritje rijden.
Gaaf!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:33 schreef CyclingGirl het volgende:
Is dat nou ideaal zon opzetding?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:59 schreef CyclingGirl het volgende:
Het is op 2 juli en nee ik heb geen tijritfiets helaas. Ik heb wel een mooi opzet stuurtje.
Als je geen tijdritfiets hebt maar wel enigszins hard wilt gaan tijdens een tijdrit heb je zeker wel zo'n stuurtje nodig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |