Ik las een rectificatie, dat zijn moeder Astrid heet, en geen Anita.quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:40 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Ma kan toch dezelfde zijn.
Trouwens, dan hebben we ook nog Koen Gottenbos, die misschien wel het tennisvriendje zou kunnen zijn die Joran al vanaf jongs af aan kende, waarover hij sprak bij Terror Jaap.
http://www.zorpia.com/koeng61
Die Koen is ook al als verdachte verhoord destijds...het web wordt alleen maal groter.
Ook daar verschillen de meningen over, of Jaime en de blonde dreads dezelfde persoon zijn.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:02 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Lorenzo-verhaal gaat al heel lang rond. 26 jaar om precies te zijn, want Lorenzo is 26![]()
Half-broer verhaal gaat al 22 jaar, want Joran is 22![]()
![]()
Jaime Carrasquilla is GEEN halfbroer, maar een vriend van Joran, zie de vorige foto waar hij links van Joran staat, het is dezelfde jongen die daarstraks gepost is met blonde dreads en een blauwe blouse aan. DAT is Jaime en niet ene Lorenzo.
Lorenzo van Rijn is iemand heel anders, wat de complot-theorieen allemaal op internet ook speculeren...
Van Lorenzo wordt gezegd dat het een halfbroer is van Joran, en dat lijkt me dan weer te kunnen kloppen, want ze lijken best wel op elkaar... (Zie mijn eerdere post met het kranten-artikel.)
Lijkt mij stug, zijn mamma zei dat J. altijd condooms gebruikte, en daar heel strikt in was..quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:52 schreef HiMyNameIsMaxPowers het volgende:
Ik zit te wachten op het moment dat iemand komt met het verhaal van een paar mini jorannetjes die ergens in Thailand zijn verwekt de afgelopen jaren
Ik heb d'r paspoort niet gezien. Mijn moeder heeft ook drie namen. Heeft ook haar naam veranderd toen ze wat ouder was. Kan zijn dat moeders toen ze met Paul van der Sloot huwde haar tweede naam als roepnaam heeft aangenomen. Niks geks aan. Zeker niet als je vorige man (Paul van Rijn) onder dubieuse omstandigheden aan een boom opgehangen is gevonden. Maar goed, ik weet het ook niet zeker...quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik las een rectificatie, dat zijn moeder Astrid heet, en geen Anita.
Huh, dat zie je toch?!! De meningen zijn verdeeld over of de ene Lorenzo heet en de ander Jaime, of dat dat dezelfde persoon zijn. De foto's die daar staan zijn dezelfde persoon, maar de namen kloppen niet.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:07 schreef mootie het volgende:
Ook daar verschillen de meningen over, of Jaime en de blonde dreads dezelfde persoon zijn.
Er is maar weinig echt bekend is over de beruchte 23-jarige Lorenzo Van Rijn maar de geruchten vliegen. We hebben gehoord dat zijn vader is zowel Paulus Van der Sloot en een man die een VW dealer in Aruba die zelfmoord hebben gepleegd een paar jaar geleden in handen. Deze foto van Lorenzo werd genomen op Taptoe . Foto's 112 en 115 omvatten Steve Croes, 116 is van Lorenzo.quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nog meer verwarring. Dit is ook Lorenzo van Rijn, maar die ziet er toch echt heul anders uit.![]()
http://arubansecrets.blogspot.com/2005/07/lorenzo-van-rijn.html
Spuit 11.Thnx Stali.
![]()
quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:09 schreef Maron het volgende:
[..]
Lijkt mij stug, zijn mamma zei dat J. altijd condooms gebruikte, en daar heel strikt in was..![]()
Heb je dit nu zelf getypt of van internet afgetrokken?quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:24 schreef Hobby het volgende:
[..]
Er is maar weinig echt bekend is over de beruchte 23-jarige Lorenzo Van Rijn maar de geruchten vliegen. We hebben gehoord dat zijn vader is zowel Paulus Van der Sloot en een man die een VW dealer in Aruba die zelfmoord hebben gepleegd een paar jaar geleden in handen. Deze foto van Lorenzo werd genomen op Taptoe . Foto's 112 en 115 omvatten Steve Croes, 116 is van Lorenzo.
We hebben gehoord dat hij leeft in het grootste huis in Aruba en is een big-time drugsdealer. Zijn huis in Jaraweg heeft een souterrain en zogenaamd een deel van Natalee's kleren waren er gevonden. Hij zou een sigaret eigen boot.
Wat wij niet hebben gehoord is dat Lorenzo Van Rijn en Jaime Carrasquilla zijn meer dan waarschijnlijk een en dezelfde persoon. Als je de foto's de vergelijking aan de bovenkant je de gelijkenis te zien. Toegegeven zijn haar geblondeerd is en zijn wenkbrauwen zijn gegroeid uit, hij lijkt overvloed van zonnebrandmiddelen te dragen aan zijn donkere teint natuurlijk houden van het krijgen meer zon dan nodig is en de olie show in zijn huid. Hij kan zelfs worden gekleurd aantrekken contacten in een foto.
Of hij hij echt blond en kleurstoffen zijn haren donker en sport een kleurtje te kijken Columbiaanse, zelfs de aanneming van een Columbiaanse naam?
Wat denk je?
Klopt niet, echt alles wordt door elkaar gehaald op die site.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:24 schreef Hobby het volgende:
Er is maar weinig echt bekend is over de beruchte 23-jarige Lorenzo Van Rijn maar de geruchten vliegen. We hebben gehoord dat zijn vader is zowel Paulus Van der Sloot en een man die een VW dealer in Aruba die zelfmoord hebben gepleegd een paar jaar geleden in handen. Deze foto van Lorenzo werd genomen op Taptoe . Foto's 112 en 115 omvatten Steve Croes, 116 is van Lorenzo.
We hebben gehoord dat hij leeft in het grootste huis in Aruba en is een big-time drugsdealer. Zijn huis in Jaraweg heeft een souterrain en zogenaamd een deel van Natalee's kleren waren er gevonden. Hij zou een sigaret eigen boot.
Wat wij niet hebben gehoord is dat Lorenzo Van Rijn en Jaime Carrasquilla zijn meer dan waarschijnlijk een en dezelfde persoon. Als je de foto's de vergelijking aan de bovenkant je de gelijkenis te zien. Toegegeven zijn haar geblondeerd is en zijn wenkbrauwen zijn gegroeid uit, hij lijkt overvloed van zonnebrandmiddelen te dragen aan zijn donkere teint natuurlijk houden van het krijgen meer zon dan nodig is en de olie show in zijn huid. Hij kan zelfs worden gekleurd aantrekken contacten in een foto.
Of hij hij echt blond en kleurstoffen zijn haren donker en sport een kleurtje te kijken Columbiaanse, zelfs de aanneming van een Columbiaanse naam?
Wat denk je?
precies, is letterlijk van die slecht geinformeerde site. Ik houd er mee op... *zucht*quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:29 schreef Stali het volgende:
[..]
Heb je dit nu zelf getypt of van internet afgetrokken?
Die dreadlockboy vind ik niets weghebben van Jaime. En wat ik ook nog typisch vind is dat Joran uiterlijk op zijn vader leek en absoluut niet op zijn moeder. Hoe kan die Lorenzo dus meer op Paul van der Sloot lijken? Zou het gewoon een volle broer kunnen zijn?quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:31 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Klopt niet, echt alles wordt door elkaar gehaald op die site.
Vader Lorenzo is Paul van Rijn, niet Paul van der Sloot. Paul van RIjn is opgehangen gevonden aan een boom. Had VW-garage op Aruba.Halfbroer-relatie van Lorenzo zou moeder van der Sloot zijn. Lorenzo is NIET de jongen op die site, maar die jongen met de flaporen die op Joran lijkt...
De gast met de dreads (zie hierboven is de vriend van Joran, Jaime, die op andere foto's donker haar heeft en wat woestere wenkbrauwen. Wat is er nou zo moeilijk aan?
Googlen op Sebastiaan en Valentijn van der Sloot. Ik kan alleen Valentijn vinden. Sebastiaan was iets meer voorbereid op de streken van zijn oudere broer denk ik.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:33 schreef fespo het volgende:
waar kan je die foto's van zijn echte broertjes vinden?
Ah okay. Dacht even dat er hier nog meer users schreven als Plonsplons. Hier bedoel ik niets lulligs mee trouwens.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:32 schreef Luna3 het volgende:
[..]
precies, is letterlijk van die slecht geinformeerde site. Ik houd er mee op... *zucht*
De verhalen bloeien nog weliger op de FP, dan hier.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:33 schreef Felixa het volgende:
Van de frontpage.
Wat is dít nou weer!!![]()
'Joran krijgt aids toegediend als wraak'
Het verstoten broertje? Ha, hebben ze mooi de verkeerde verstoten.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:34 schreef Stali het volgende:
[..]
Die dreadlockboy vind ik niets weghebben van Jaime. En wat ik ook nog typisch vind is dat Joran uiterlijk op zijn vader leek en absoluut niet op zijn moeder. Hoe kan die Lorenzo dus meer op Paul van der Sloot lijken? Zou het gewoon een volle broer kunnen zijn?
van internet,quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:29 schreef Stali het volgende:
[..]
Heb je dit nu zelf getypt of van internet afgetrokken?
Dan kun je het het beste even als quote plaatsen. Nu lijkt het inderdaad alsof je het zelf hebt getypt.quote:
Ik zie het ook niet zo hoor, de dreads en Jaime, maar blijkbaar is het hier grondig onderzocht en is er geen twijfel mogelijk.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:34 schreef Stali het volgende:
[..]
Die dreadlockboy vind ik niets weghebben van Jaime. En wat ik ook nog typisch vind is dat Joran uiterlijk op zijn vader leek en absoluut niet op zijn moeder. Hoe kan die Lorenzo dus meer op Paul van der Sloot lijken? Zou het gewoon een volle broer kunnen zijn?
sorry is gebeurdquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:38 schreef Hobby het volgende:
[..]
van internet,http://arubansecrets.blogspot.com/2005/07/lorenzo-van-rijn.html
Anders laat je die familie van Joran gewoon met rust joh. Net of die er om hebben gevraagd of er iets aan kunnen doen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:37 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Het verstoten broertje? Ha, hebben ze mooi de verkeerde verstoten.![]()
Vind Joran ook op zijn moeder lijken hoor. Misschien zijn de mannen in moeders familie ook wel kalend. En ik vind de dreadloch echt heel erg op de donkere Jaime lijken. Kaaklijn, kin, kuiltjes in wangen, mond, haargrens, NEUS, ga zo maar door.
Doe ff relaxed: het gaat hier over een criminele drugsdealer die betrokken zou zijn bij de Natalee zaak, die in ieder geval destijds verdacht werd, en niet eens familie is van Joran. Moeilijk om begrijpend te lezen heh.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:43 schreef nummer_zoveel het volgende:
Anders laat je die familie van Joran gewoon met rust joh. Net of die er om hebben gevraagd of er iets aan kunnen doen.
Gaan speuren op internet naar mogelijke info en foto's over broertjes, moeder, nichtjes, neefjes of wat dan ook vind ik toch behoorlijk sensatieziek zeg.
Ik heb het niet over die vermeende drugsdealer, maar dat je bezig bent over zijn broers en zijn moeder en welke voorhoofden en kinnen er in de familie zitten. Kom op zeg.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:47 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Doe ff relaxed: het gaat hier over een criminele drugsdealer die betrokken zou zijn bij de Natalee zaak, die in ieder geval destijds verdacht werd, en niet eens familie is van Joran. Moeilijk om begrijpend te lezen heh.
ps: feit dat jij hier in dit topic zit is ook sensatie ziek: pot verwijt de ketel-gevalletje...
Niet? Ik zie het wel hoor. Kaaklijn, oren, haarlijn. Komt misschien door het kleurverschil van de foto's en op de dreads foto is hij volgens mij zo stoned als een garnaal.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:41 schreef mootie het volgende:
Ik zie het ook niet zo hoor, de dreads en Jaime, maar blijkbaar is het hier grondig onderzocht en is er geen twijfel mogelijk.
Darlin, alleen maar om te ontkrachten dat Jaime niet de Lorenzo (vermeende halfbroer) kan zijn wat hier steeds beweerd wordt.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:49 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik heb het niet over die vermeende drugsdealer, maar dat je bezig bent over zijn broers en zijn moeder en welke voorhoofden en kinnen er in de familie zitten. Kom op zeg.
Het ging niet over Sebastiaan of Valentijn maar de geheimzinnigheid rondom die stiefbroer die betrokken zou zijn geweest en ik vroeg me af welke de echte is. .quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:49 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik heb het niet over die vermeende drugsdealer, maar dat je bezig bent over zijn broers en zijn moeder en welke voorhoofden en kinnen er in de familie zitten. Kom op zeg.
me too. same guy.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niet? Ik zie het wel hoor. Kaaklijn, oren, haarlijn. Komt misschien door het kleurverschil van de foto's en op de dreads foto is hij volgens mij zo stoned als een garnaal.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:55 schreef Hobby het volgende:
nog iets gevonden ,was op zoek naar de broertjes .
Bron: http://www.rnw.nl/espanol(...)de-la-familia-flores (eigen vertaling)quote:Lima (NRW) - Edward Alvarez, advocaat voor de familie van Stephany Flores, heeft op Radio Nederland Wereldomroep ontkend, dat er een bijeenkomst is geweest tussen de Peruaanse ondernemer Ricardo Flores, de vader van het vermoorde meisje, en de Nederlander Joran van der Sloot, beschuldigd door de politie van Peru als de dader van de moord. Met zijn verklaring hoopt Alvarez einde te maken aan de geruchten die gaan over een vermeende gesprek tussen Ricardo Flores en Van der Sloot, gedurende welke de Peruaanse zakenman de Nederlander zou hebben bedreigd te doden. Die versie werd door Alvarez omschreven als "absurd" , omdat "er geen mogelijkheid is geweest dat de vader van het slachtoffer in contact kon komen met de verdachte van de moord op zijn dochter. Flores ging een keer naar de politie maar dat was om te getuigen. Kortom, er is geen bijeenkomst of een dergelijke bedreiging geweest.
Met betrekking tot de bewijzen tot dusver in de zaak, zei Alvarez "zijn we nog in afwachting van enkele zaken zoals de lezing van de bestanden die op de laptop van Joran van der Sloot staan en het register van telefoongesprekken."
Het is overigens 7 maal groter dan in Lima.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:41 schreef Luna3 het volgende:
Dat van die HIV-injectie, da's toch helemaal niet nodig als Joran daar grote kans heeft om (stelselmatig) verkracht te worden? De kans op HIV is binnen die muren 30 maal groter dan in Lima, las ik ergens hier op fok.
Dat onderzoekje wat luna 3 doet is juist wel interessant .quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:49 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Volgens plonsplons zijn de broers van Joran allen verdoemd tot een crimineel leven. Volgens plonsplons heeft zij jaaaaaren onderzoek gedaan naar de Holloway zaak, en heeft veel documenten (wat overigens websites bleken te zijn). Volgens plonsplons is Joran 100% zeker een seriemoordenaar.quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:01 schreef zoefbust het volgende:
[..]
Dat onderzoekje wat luna 3 doet is juist wel interessant .
De broer is volgens plons plons die nacht in Aruba getuige geweest (want hij was wakker) van alles wat er zich rondom het huis afspeelde .(hekje open- hekje dicht -startende auto's etc.)
en nog wat ,quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:56 schreef Hobby het volgende:
[..]
http://klopjachtopjoran.wordpress.com/
Misschien weet plons gewoon meer dan wij weten of plons zuigt dat uit haar duimquote:Op donderdag 17 juni 2010 15:03 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Volgens plonsplons zijn de broers van Joran allen verdoemd tot een crimineel leven. Volgens plonsplons heeft zij jaaaaaren onderzoek gedaan naar de Holloway zaak, en heeft veel documenten (wat overigens websites bleken te zijn). Volgens plonsplons is Joran 100% zeker een seriemoordenaar.
plonsplons theorieen -->
plonsplons ontwijkt en negeert zodra je naar een bron vraagt. Of roept dat "het toch gewoon duidelijk is". Dus als de hele discussie over de broer(s) komt door plonsplons --> Houd er maar over op. Het is onzin.quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:11 schreef zoefbust het volgende:
[..]
Misschien weet plons gewoon meer dan wij weten of plons zuigt dat uit haar duim
maar je weet niet wat er in Bogota allemaal voor onderzoek gaande is .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |