Ik snap meteen waarom mensen zo slecht ritsen. Die liggen allemaal nog in de opslagquote:Op donderdag 17 juni 2010 00:38 schreef vosss het volgende:
Als ik ze allemaal in 1x koop, krijg ik dan korting? Ik bedoel 1100 euro aan ritsen iss toch een hoop geld namelijk en zeker als je bedenkt dat ik eik helemaal geen rits nodig heb
een paar?quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:40 schreef r2oiu het volgende:
Is geen handel heb er gewoon een paar over.
En 1000 voor jou mijn vriend die om korting vroeg.
Of een jurk!quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:40 schreef Daffodil31LE het volgende:
Als je ze allemaal aan elkaar naait kun je er een verdomd leuk colbertje van maken.
Maar dan moet ik nog wel een paar knopen hebben
"Ik heb er gewoon een paar over"quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:40 schreef r2oiu het volgende:
Is geen handel heb er gewoon een paar over.
En 1000 voor jou mijn vriend die om korting vroeg.
Ja, klopt. Alleen ben ik een vent en staat een jurk mij niet zo geweldig.quote:
Ik zou het bij een colbertje houden.quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:42 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ja, klopt. Alleen ben ik een vent en staat een jurk mij niet zo geweldig.
Hoewel ik twijfel over een kilt.
Vriend de waarde van paperclips is stukken lager. Dan moet je me minimaal het 130 voudige geven.quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:43 schreef Nembrionic het volgende:
Ja, verkoop je ze ook per stuk? En wil je ze eventueel ruilen tegen 22.000 paperclips?
Ik wil graag 1 rits voor 5ct incl.quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:37 schreef r2oiu het volgende:
Groot lot ritsen te koop. 22000 stuks voor 5ct per rits.
(er moest nog [TK] in de titel, excuses)
Ben je een turk ofzo? Met je "vriend"quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:44 schreef r2oiu het volgende:
[..]
Vriend de waarde van paperclips is stukken lager. Dan moet je me minimaal het 130 voudige geven.
http://www.pasopaardig.nl/quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ben je een turk ofzo? Met je "vriend"![]()
Je heet zeker Gumus?
Wat is één van je mobiele telefoonnummers dan?quote:
Nou vallen de puzzelstukjes op hun plaats.quote:
Ik denk dat TS zijn huis uit wordt geknikkerd vanwege een illegale ritsenkwekerij en hij moet nu snel van het bewijsmateriaal af.quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:49 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nou vallen de puzzelstukjes op hun plaats.
TS wordt z'n huis uitgejaagd. En DAAR liggen die ritsen opgeslagen.
Ik heb er ook eentje. Een hele hardnekkig. Iedere keer dat ik 'm uit wil knijpen blijft er weer zooi uit komen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:56 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ze heeft wel twee rijpe puisten.
Ik zoek nog een SP-ritsquote:Op donderdag 17 juni 2010 00:57 schreef 08gnoT. het volgende:
Heb je ook een F-rits?
Glimt die ook zo?quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb er ook eentje. Een hele hardnekkig. Iedere keer dat ik 'm uit wil knijpen blijft er weer zooi uit komen.
Nee, we storten het eerst nog vol met bagger.quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:58 schreef EJ403 het volgende:
kan dit topic niet dicht geritst worden?
Alleen als 'ie op springen staatquote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:58 schreef EJ403 het volgende:
kan dit topic niet dicht geritst worden?
Misschien wil TS 'm wel hebben. Ruilen tegen 1 rits, uiteraard.quote:Op donderdag 17 juni 2010 01:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Alleen als 'ie op springen staat
quote:Op donderdag 17 juni 2010 01:03 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Misschien wil TS 'm wel hebben. Ruilen tegen 1 rits, uiteraard.
Nee dat snap ik. Maar als je 'm die puist nou gewoon geeft, dan wordt-ie nog lelijker.quote:
quote:Een geit is bijna het gehele jaar, om de 17 dagen rits., De dieren zijn ‘bokkig’, ‘spelig‘, ‘rits‘ of ‘runs‘.
Dat dus....quote:Op donderdag 17 juni 2010 01:09 schreef timbob het volgende:
Op zich interessant...
Wat is de lengte van 1 rits?
zijn ze afgewerkt enzo? en hebben ze allemaal een zippertje, of is het gewoon een stuk rits.
welke kleuren zijn het?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |