Nog nooit van gehoord maar wowquote:Op donderdag 17 juni 2010 00:29 schreef Joosterd het volgende:
Doe mij maar Laura van der Voort![]()
[ afbeelding ]
je krenkt mij, kwetszakquote:
Ridder Bauknecht would like to have a word with you...quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:37 schreef Penisbaard het volgende:
Soberzo zijn tieters overgewaardeerd
nej. kødda?quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:39 schreef peenvogel86 het volgende:
Hei Voe, jeg er Peenvogel og halv FOK! (Nederlandsk forum) blir vekket av deg...
Knulla?
Gezondheid!quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:39 schreef peenvogel86 het volgende:
Hei Voe, jeg er Peenvogel og halv FOK! (Nederlandsk forum) blir vekket av deg...
Knulla?
Inderdaad. Dan word je gewoon spontaan homo.quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:41 schreef Panzermaus het volgende:
Voe had ook een paar van die dansfilmpjes. Man, man, man.
Echt, dan wil je niet meer anders.
'quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:37 schreef Penisbaard het volgende:
Soberzo zijn tieters overgewaardeerd
Het is inderdaad ongelofelijk. Ik heb soms het gevoel dat er een hogere macht achter zit.quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:42 schreef Penisbaard het volgende:
"Wacht maar tot ze 18 is"![]()
Waarom man, als ze al zo op d'r 13e is
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bedoelt, nu nuecken, voordat ze de Lindsay Lohan kant op gaat?quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:42 schreef Penisbaard het volgende:
"Wacht maar tot ze 18 is"![]()
Waarom man, als ze al zo op d'r 13e is
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op ONZ weten ze juist wél ware schoonheid te waarderen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:45 schreef Penisbaard het volgende:
Waarom staat dit onderwerp trouwons in ONZ, niet echt Voe-waardig dit.
Ze heeft haar eigen subforum.quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ooh god is er een nieuw meisje op fok!![]()
En de hormonen spatten weer over het scherm.
Heeft ze al in kpd gepost?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |