ohw ja daar over gesproken.. ik kan waarschijnlijk pas zondag accepteren.. omdat ik zaterdag naar Rotterdam ga..quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:59 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Herkenbaar...
Voor de mensen van mummipak, ik verstuur vrijdagavond of zaterdagmorgen uitnodigingen voor de nieuwe competitie!![]()
Ik hoop zaterdagmorgen, dat betekent dat 'we' vrijdagavond wat te vieren hebben!
Ja, hij gaat ook pas zondag in... ik denk een beetje dezelfde tijd als de wedstrijden rond 20:00 u. doen?quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:24 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ohw ja daar over gesproken.. ik kan waarschijnlijk pas zondag accepteren.. omdat ik zaterdag naar Rotterdam ga..
wat mij betreft is dat prima..quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:45 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ja, hij gaat ook pas zondag in... ik denk een beetje dezelfde tijd als de wedstrijden rond 20:00 u. doen?
Zwetsloot komt uit de eigen jeugd en zal binnenkort vervangen worden door een andere speler uit mn jeugd.. Wafelbakker (17 jr en 57 d)heeft naast uitstekend scoren ook nog eens goed passenquote:Rikus Scheepstra (geen trainee): Zijn beoordeling op het gebied van scoren steeg van slecht naar zwak.
Gerry Zwetsloot: Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in scoren vooruit van goed naar uitstekend.
Willem Wafelbakker: Zijn beoordeling op het gebied van scoren steeg van goed naar uitstekend.
Ik heb m verlaten.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 09:36 schreef Gijs_ het volgende:
Kan iedereen van mummiepak de competitie verlaten, dan kan ik uitnodigingen versturen...
had je niet een nieuw schema/seizoen kunnen maken?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 09:36 schreef Gijs_ het volgende:
Kan iedereen van mummiepak de competitie verlaten, dan kan ik uitnodigingen versturen...
Dan hadden we een hele week moeten wachten... nu ook bijna trouwensquote:Op zondag 4 juli 2010 19:27 schreef MrMoon het volgende:
[..]
had je niet een nieuw schema/seizoen kunnen maken?
precies.. allang blij dat iemand het van Yur overneemt..quote:Op maandag 5 juli 2010 09:51 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dan hadden we een hele week moeten wachten... nu ook bijna trouwens![]()
Maar ik heb de uitnodigingen verstuurd, dat kon niet voordat Yur die andere competitie verwijderd had. Excuses voor het oponthoud, al denk ik niet dat iemand er mee zit
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |