Dachten ze bij mij ook een keer. Toen ben ik ermee gaan zwiepen en bewees ik dat het geen odol was.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zo smerig, een vriend van mij die na feesten 's ochtends altijd in zijn onderbroek gaat lopen rondbanjeren door het huis weer we die nacht geslapen hebben, en dan vaak met een ODOL![]()
Okee.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:50 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Met dit in mijn achterhoofd ga ik slapen.
Niqua.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zo smerig, een vriend van mij die na feesten 's ochtends altijd in zijn onderbroek gaat lopen rondbanjeren door het huis weer we die nacht geslapen hebben, en dan vaak met een ODOL![]()
Maar het is niet hetzelfde. Alleen hetzelfde als in dat het een wietsoort is.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Lijkt mij logisch, Rv heeft het over joints en sneeuwwitje. Dus ik vroeg mij af of sneeuwwitje hetzelfde is als white widow
Trustenquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:50 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Met dit in mijn achterhoofd ga ik slapen.Morgen komt om 8 uur een klant langs.
Buik krabt? Je ballen krabt bedoel jequote:Op woensdag 16 juni 2010 23:50 schreef Skylark. het volgende:
[..]
In boxer rondlopen door een huis waar je gefeest hebt (zonder stijve) terwijl je een pak melk leegdrinkt en aan je buik krabt.
Succes liefje.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:50 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Met dit in mijn achterhoofd ga ik slapen.Morgen komt om 8 uur een klant langs.
Jawel, dat is praktisch hetzelfdequote:Op woensdag 16 juni 2010 23:52 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Maar het is niet hetzelfde. Alleen hetzelfde als in dat het een wietsoort is.
Oké dan is dat het niet, maar mijn vraag was dan ook of dat white widow was of niet.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:52 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Maar het is niet hetzelfde. Alleen hetzelfde als in dat het een wietsoort is.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:53 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oké dan is dat het niet, maar mijn vraag was dan ook of dat white widow was of niet.
Oké, dus zelfs wel hetzelfdequote:Op woensdag 16 juni 2010 23:53 schreef reetveter het volgende:
[..]
Jawel, dat is praktisch hetzelfde. Alleen sommige shops noemen het white widow en andere sneeuwwitje.
DIT.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:53 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Buik krabt? Je ballen krabt bedoel je
Oh wist ik niet.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:53 schreef reetveter het volgende:
[..]
Jawel, dat is praktisch hetzelfde. Alleen sommige shops noemen het white widow en andere sneeuwwitje.
LUL NIET JONGE.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:53 schreef reetveter het volgende:
[..]
Watquote:
Serieus niet? Die ziet er namelijk uit alsof ze er donders veel van af weet dankzij ervaring.quote:
Ik zocht op aids want ik wilde weten hoe het eruit zag.quote:
Ik maak geen fa2 sahbi. Dat zei die gozert serieusquote:
Dat is een pop?quote:
OMG IK ZIE BIJNA DE ONDERBROEK VAN EEN HOLLYWOODSTERquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |