quote:
Jij bent nog nooit in aanraking met wiet geweest?quote:
We shall see. Ik verwacht ook niet dat ze mijn uitnodiging zou dismissenquote:
Dat ik bang ben dat als ik naakt onder de zonnebank stap, het meisje van de zonnebank mijn erectie kan zien, omdat ze niet normaal lekker is.quote:
Een erectie zie je ook wel als je je onderbroek aan hebt.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:47 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat ik bang ben dat als ik naakt onder de zonnebank stap, het meisje van de zonnebank mijn erectie kan zien, omdat ze niet normaal lekker is.
Anders is het gewoon een foute email adres.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:46 schreef Japsnars het volgende:
[..]
We shall see. Ik verwacht ook niet dat ze mijn uitnodiging zou dismissen
Jawel maar ik snap niet waarom je ineens met die wietsoort komt?quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:46 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij bent nog nooit in aanraking met wiet geweest?
Die van mij komt er altijd bovenuit.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:48 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Een erectie zie je ook wel als je je onderbroek aan hebt.
Inderdaad maar deze gebruikt ze ook voor hyves en facebook en dergelijke dus ik wacht nog wel even geduldig.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:48 schreef reetveter het volgende:
[..]
Anders is het gewoon een foute email adres.
Ik heb hem altijd naar boven gericht, ze zou ook kunnen denken dat het gewoon een vleeslul is dan.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:48 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Wel met hasj in ieder geval.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:48 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Jawel maar ik snap niet waarom je ineens met die wietsoort komt?
Zo smerig, een vriend van mij die na feesten 's ochtends altijd in zijn onderbroek gaat lopen rondbanjeren door het huis weer we die nacht geslapen hebben, en dan vaak met een ODOLquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:48 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Wat heb jij allemaal voor vrienden?quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zo smerig, een vriend van mij die na feesten 's ochtends altijd in zijn onderbroek gaat lopen rondbanjeren door het huis weer we die nacht geslapen hebben, en dan vaak met een ODOL![]()
Met dit in mijn achterhoofd ga ik slapen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:49 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik heb hem altijd naar boven gericht, ze zou ook kunnen denken dat het gewoon een vleeslul is dan.
In boxer rondlopen door een huis waar je gefeest hebt (zonder stijve) terwijl je een pak melk leegdrinkt en aan je buik krabtquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zo smerig, een vriend van mij die na feesten 's ochtends altijd in zijn onderbroek gaat lopen rondbanjeren door het huis weer we die nacht geslapen hebben, en dan vaak met een ODOL![]()
Lijkt mij logisch, Rv heeft het over joints en sneeuwwitje. Dus ik vroeg mij af of sneeuwwitje hetzelfde is als white widowquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:48 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Jawel maar ik snap niet waarom je ineens met die wietsoort komt?
Ja, de rest wel.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:50 schreef Skylark. het volgende:
[..]
In boxer rondlopen door een huis waar je gefeest hebt (zonder stijve) terwijl je een pak melk leegdrinkt en aan je buik krabt.
Dat is één en dezelfde ben ik bangquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:50 schreef Bragi het volgende:
[..]
Wat heb jij allemaal voor vrienden?De een loopt met een stijve rond, de ander heeft constant naakte ouders in z'n huis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |