Maar ik hou toch van jequote:Op woensdag 16 juni 2010 23:36 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja jij, geef me nog 1x zo'n vuile blik en je bent weg vriendje.
Best apart aangezien je wel voor je cam wil gaan lopen hannesen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:35 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Okee, ander onderwerp dan. Als ik naar de zonnebank ga, durf ik nooit mijn onderbroek uit te doen, terwijl het toch een prive-hok is, is dat vreemd?
In een prive-hok vind ik dat redelijk vreemd. Ga jij ook naar een badpakken- zwembroekendag in de sauna/welness?quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:35 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Okee, ander onderwerp dan. Als ik naar de zonnebank ga, durf ik nooit mijn onderbroek uit te doen, terwijl het toch een prive-hok is, is dat vreemd?
Ik ook, toen hij die muts op had.quote:
Hij zag m net, mn vader ligt in een fout shirt op de bank te snurken.quote:
Raarder vind ik het dat het geen probleem voor je is om dan wel naaktfoto's op internet te zetten.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:35 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik ga meer flashpoint downloadenquote:
quote:
Hoort erbij. In een Sauna ga je toch ook niet in je boxer.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:38 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, goede les voor volgende keer.
Ik heb altijd het idee dat ze cameras hebben hangen voor noodgevallen of zoiets.
Jullie ken ik niet, het meisje van de zonnebank wel.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hij zag m net, mn vader ligt in een fout shirt op de bank te snurken.
Waar heb je het over?quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:42 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Jullie ken ik niet, het meisje van de zonnebank wel.
Gadverdamme man, puur bier is zoveel lekkerderquote:
Goede quote.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:42 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Jullie ken ik niet, het meisje van de zonnebank wel.
Hoe is het gegaan met je chick?quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:43 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Gadverdamme man, puur bier is zoveel lekkerder
Niet meer online gekomen vandaagquote:
white widow?quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:44 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wat. Gewoon bier en een joint bedoel ik hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |