Twéé? Wáár?quote:
Het smaakt als ieder ander fruitbier, vies, fruitig en zoetig.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Klinkt alsof het smaakt naar Cassis met gerst
quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:32 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Oja ik heb alleen samenvatting gezien en ik zag die twee momenten van hem.
Jij zoekt even gauw de echte lyrics opquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:30 schreef reetveter het volgende:
[..]
KOM HOL DAS LASSO RAUS. WIR SPIELEN COWBOY UND INDIANER.
Gast mijn boy rv spreekt vloeiend Duits en is de schlagerkampioen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij zoekt even gauw de echte lyrics op
Inderdaad, niet te zuipen.quote:
Ken ze allemaal uit mijn hoofd.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij zoekt even gauw de echte lyrics op
Okee, ander onderwerp dan. Als ik naar de zonnebank ga, durf ik nooit mijn onderbroek uit te doen, terwijl het toch een prive-hok is, is dat vreemd?quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:32 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan, volgens mij in het vorige topic. Niet dat ik er trots op ben.
Desperado.. Dan heb ik nog veel liever Corona.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:34 schreef Otis2.0 het volgende:
Het enige dat nog is toegestaan is Desperado, maar ook dat valt in het niet bij gewoon bier.
Kan ook.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:35 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Desperado.. Dan heb ik nog veel liever Corona.
watquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:35 schreef Chuck_Norris het volgende:
Sommige mensen praten teveel hier!
Ja jij, geef me nog 1x zo'n vuile blik en je bent weg vriendje.quote:
Ja. Best wel eigenlijkquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:35 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Okee, ander onderwerp dan. Als ik naar de zonnebank ga, durf ik nooit mijn onderbroek uit te doen, terwijl het toch een prive-hok is, is dat vreemd?
quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:34 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
HE BAH WARMTE GADVER BETER WAS HET WINTER![]()
![]()
.
Waar komt die angst vandaan?quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:35 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Okee, ander onderwerp dan. Als ik naar de zonnebank ga, durf ik nooit mijn onderbroek uit te doen, terwijl het toch een prive-hok is, is dat vreemd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |