quote:
Ik weet hoe het moet. Maar het doseren blijft lastig.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:06 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Misschien kan Rockabella het je uitleggen.
Ik wil mijn vriend een keer uit het niets zo'n kopje voorschotelen. Lijkt me tof.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:07 schreef Bragi het volgende:
[..]
Uiterlijke poespas.
Drie slokken en het is op.
Blijft een heerlijk nummerquote:
Laki pist haar bek vol. Nooit dat hij haar drie keer moet laten slikken.quote:
En daarna keihard janken als hij het niet eens opmerkt maar in één keer achterover slaat.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:08 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik wil mijn vriend een keer uit het niets zo'n kopje voorschotelen. Lijkt me tof.
TRquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Laki pist haar bek vol. Nooit dat hij haar drie keer moet laten slikken.
Kenker, dat herinnert me aan een gast bij wiskunde. Een heel jaar geen moer uitvoeren, met onvoldoendes voor wiskunde. En de hele tijd maar dat nummer luisteren.quote:
Cappuccino sla je niet in één keer achterover, espresso ook niet.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:10 schreef Bragi het volgende:
[..]
En daarna keihard janken als hij het niet eens opmerkt maar in één keer achterover slaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kutwd, er slapen hier mensen. ik moest hardop lachenquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Laki pist haar bek vol. Nooit dat hij haar drie keer moet laten slikken.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:12 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Cappuccino sla je niet in één keer achterover, espresso ook niet.Eén ding weet ik zeker. Cappuccino hap je niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat dit filmpje is uitgelekt?quote:
quote:
haha kijk die asians.quote:
Zulks een kutnummerquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:12 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Kenker, dat herinnert me aan een gast bij wiskunde. Een heel jaar geen moer uitvoeren, met onvoldoendes voor wiskunde. En de hele tijd maar dat nummer luisteren.
Okay, je bent screwed.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:15 schreef Chuck_Norris het volgende:
Dat meisje waarmee ik niet meer mag joggen gaat morgen met mijn scharrel joggen en ze hebben mij ook gevraagd. Als ik ga is het awkward-fest en als ik niet ga gaan ze over mij praten en ik ben bang dat ze het niet geheim kan houden.
Breng een wingman mee.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:15 schreef Chuck_Norris het volgende:
Dat meisje waarmee ik niet meer mag joggen gaat morgen met mijn scharrel joggen en ze hebben mij ook gevraagd. Als ik ga is het awkward-fest en als ik niet ga gaan ze over mij praten en ik ben bang dat ze het niet geheim kan houden.
Yeah, daar kom je serieus niet onderuitquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:15 schreef Chuck_Norris het volgende:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:12 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Cappuccino sla je niet in één keer achterover, espresso ook niet.Ik bedoelde het figuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |