In mijn middelbareschool klas was het niet echt een enorme verrassing maar dat kwam omdat er wel een vermoeden was.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:36 schreef TheVulture het volgende:
Positief punt: Mijn vrienden waren op zich ook allemaal in shock maar die waren echt zoen
Volgens mij kan je dat niet subtiel vragen. Op school begon iemand (vrij uit het niets in een gesprek over iets andersquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
Tja, misschien een beetje een hetero vraag:
Maar bij sommige vrienden twijfel ik oprecht aan hun geaardheid. Niet dat mij stoort, maar het lijkt wel alsof ze soms een obstakel zijn voor zichzelf. Hoe vraag je dat subtiel of in ieder geval oprecht?
Je kunt ze hooguit laten weten dat je niks tegen homo's hebt, zodat ze als ze zich daar klaar voor voelen, bij je terecht kunnen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
Tja, misschien een beetje een hetero vraag:
Maar bij sommige vrienden twijfel ik oprecht aan hun geaardheid. Niet dat mij stoort, maar het lijkt wel alsof ze soms een obstakel zijn voor zichzelf. Hoe vraag je dat subtiel of in ieder geval oprecht?
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
opletten, misschien leer je nog wat
Ach in supermarktwereld bestaan homo's bijna niet, dus ik ben er ook nog maar niet over begonnen in mijn klasje met alleen maar detailhandel mensen. Wel subtiel wat opmerkingen gemaakt over het 'open NK kwakhappen & paalzitten' maar daar heb ik het maar bij gehoudenquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:45 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
In mijn middelbareschool klas was het niet echt een enorme verrassing maar dat kwam omdat er wel een vermoeden was.
Huidige klas was wel verrassing voor iedereen maar gelukkig niemand problemen mee, komt misschien ook omdat het vooral dames zijn.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
opletten, misschien leer je nog wat
Valse nichtenquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:47 schreef Waxxer het volgende:
[..]
U kunt er natuurlijk uw voordeel mee doen!
geloof me, ik heb niets nieuws gehoord. I've heard it all before...quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:47 schreef Waxxer het volgende:
[..]
U kunt er natuurlijk uw voordeel mee doen!
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:46 schreef Waxxer het volgende:
@TheVulture:
Leuk trouwens dat je er wel zelfspot bij houdt en goed dat je dan zo... Nou ja, stabiel blijft. Of hoe zeg je dat. Ik wil het niet té zwaar maken. Maar gelukkig ben je door je omgeving iig goed opgevangen.
Ja nou ja, het is ook zo. Je kunt niemand dwingen, het moet toch vanzelf komen. Iemand begon me destijds wel te pushen, maar dat werkte behoorlijk averechts...quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
geloof me, ik heb niets nieuws gehoord. I've heard it all before...
slaapsequote:Op woensdag 16 juni 2010 22:50 schreef keizerpinguin het volgende:
nou mensen ik ga weer slapen!![]()
Morgen om 6 uur de wekker weer.....![]()
Super doei!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
das van korte duur.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:50 schreef keizerpinguin het volgende:
Super doei!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat is er aan de hand?quote:
Super doei?quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:50 schreef keizerpinguin het volgende:
Super doei!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kom maar in de kringquote:
Hoe heette die show ook alweer.. met plien en bianca en paul groot en owen schumacher...quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:50 schreef keizerpinguin het volgende:
Super doei!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gewoon vertellen tijdens het. Dronken en geheimenvertel avondje als je op klasexcursie bentquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:48 schreef hollander87 het volgende:
[..]
Ach in supermarktwereld bestaan homo's bijna niet, dus ik ben er ook nog maar niet over begonnen in mijn klasje met alleen maar detailhandel mensen. Wel subtiel wat opmerkingen gemaakt over het 'open NK kwakhappen & paalzitten' maar daar heb ik het maar bij gehouden
God, ik heb zoveel vragen...quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:51 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand?
Spreekt mijn kind...
ik heb een conservatieve spaanse vader...dus das wat moeilijker aangezien de relatie nu al op een min puntje staat. maar dat heb ik al honderd keer gezegd.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:50 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja nou ja, het is ook zo. Je kunt niemand dwingen, het moet toch vanzelf komen. Iemand begon me destijds wel te pushen, maar dat werkte behoorlijk averechts...
Inclusief dat kruis sjouwen naar Golgotha?quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:52 schreef creno het volgende:
[..]
Kom maar in de kring van Jezus,
Kom maar in de kring.
Samen gaan we op de weg
die Jezus ging.
stessenquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hoe heette die show ook alweer.. met plien en bianca en paul groot en owen schumacher...
quote:
quote:Ik heb een lichtje in mijn hart en dat is juzus
jezus is mijn allerbeste vriend.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:51 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Super doei?Ik dacht dat Creno...
Maak het niet nog ingewikkelder man!
Truste zuster!
LOLs, u crazy bitchquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:51 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand?
Spreekt mijn kind...
i can handle those bitches.quote:
Wij zijn ook je vrienden in NLquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:53 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik heb een conservatieve spaanse vader...dus das wat moeilijker aangezien de relatie nu al op een min puntje staat. maar dat heb ik al honderd keer gezegd.![]()
Met nieuwe mensen die ik nu ontmoet zeg ik het wel, maar de vrienden in NL weten het niet.
zo gaat het ook makkelijk jaquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Een andere klasgenoot vertelde me dat ze wist dat ik homo was toen we met school in Rome waren en op de Spaanse Trappen een zuipfest hadden. "Kom, we gaan een rondje lopen en naar mooie jongens kijken, want ik weet dat jij daar ook van houdt"![]()
.
dus we doen alsof we van niks wetenquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wij zijn ook je vrienden in NL:'(!!!
ervaring?quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Gewoon vertellen tijdens het. Dronken en geheimenvertel avondje als je op klasexcursie bent
was je niet in shock?quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Een andere klasgenoot vertelde me dat ze wist dat ik homo was toen we met school in Rome waren en op de Spaanse Trappen een zuipfest hadden. "Kom, we gaan een rondje lopen en naar mooie jongens kijken, want ik weet dat jij daar ook van houdt"![]()
.
LOLsquote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:54 schreef Tha_Erik het volgende:
.
jaquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:55 schreef creno het volgende:
MIKE, wist je dat SIA oh father van madonna heeft gecoverd ?
juist! you know the rule...quote:
Tis maar deeltijd dus dat zit er niet in, wel zit er verschrikkelijk veel leuks op die school. Die enkele keer dat ik er ben kijk ik toch weer mijn ogen uitquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Gewoon vertellen tijdens het. Dronken en geheimenvertel avondje als je op klasexcursie bent
quote:
Zaai? Of zo?quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hoe heette die show ook alweer.. met plien en bianca en paul groot en owen schumacher...
Mad-house bedoel je, ja dat was leuk, maar dat is alleen maar ontstaan omdat er een bootleg was met het origineel, en die was hot in de discotheken.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
jaen ze doet het goed!
maar ik heb een adversie tegen mensen die nummers van Madonna coveren. Alhoewel ik MADonna (heten ze wel zo?) wel weer leuk vond. DIe house shit uit Nederland. Dear Jessie, like a prayer etc...
Jawelquote:
o wat vreselijk!!quote:
gelul van dat conservatieve maar dat heb ik al eerder gezegdquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:53 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik heb een conservatieve spaanse vader...dus das wat moeilijker aangezien de relatie nu al op een min puntje staat. maar dat heb ik al honderd keer gezegd.![]()
Met nieuwe mensen die ik nu ontmoet zeg ik het wel, maar de vrienden in NL weten het niet.
o shit ja, Mad-house...quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:01 schreef creno het volgende:
[..]
Mad-house bedoel je, ja dat was leuk, maar dat is alleen maar ontstaan omdat er een bootleg was met het origineel, en die was hot in de discotheken.
Ik wil m'n buurman nietquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:54 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
LOLs, u crazy bitch![]()
ga eens werk maken van die hot buurman van je.
zo ging het met mijn huidige klas wel ja, had het al wel aan eentje verteld en dacht die zal het wel doorlullen maar deed ie dus niet.quote:
Jij bent ook niet de meest mannelijke figuur die er rondlooptquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
juist! you know the rule...![]()
dat zei Anthony hier ook. Maar zodra die z'n mond open doet valt er een purse uit. Dus die vlieger gaat niet op.
deed je dat niets? of ging je juist met die roddel 'spelen' ?quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jawel. Toen was me duidelijk dat ik een roddel was geworden
. Nou ja, dat wist ik al, want ik hoorde mensen op school gewoon achter mijn rug om fluisteren enzo
![]()
.
Je kent zijn vader toch niet?quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:03 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
gelul van dat conservatieve maar dat heb ik al eerder gezegd![]()
Nee, nee, was een theatershow over stewardessen enzo. Keigrappigquote:
en dan heel hard, HALOOOOOO mensen ik ben er weer roepenquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:01 schreef hollander87 het volgende:
[..]
Tis maar deeltijd dus dat zit er niet in, wel zit er verschrikkelijk veel leuks op die school. Die enkele keer dat ik er ben kijk ik toch weer mijn ogen uit![]()
Maar een keer met een bij mijn kleding matchende handtas binnenstappen zal het ook goed doen
Dat achter mijn rug om gedoe deed me best wel wat. En ik was niet zelfverzekerd genoeg om er iets aan te doenquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
deed je dat niets? of ging je juist met die roddel 'spelen' ?
ja dat heb je weleens gezegd..quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:03 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
gelul van dat conservatieve maar dat heb ik al eerder gezegd![]()
en oh ja mijn oma heeft heeft het mijn ouders verteld toen ik 14 was, maar ook dat heb ik hier al eens verteld
quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:05 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en dan heel hard, HALOOOOOO mensen ik ben er weer roepen
met deze begon het en daar is Mad-house toen op in gesprongen:quote:
huh?quote:
De tranen rollen over mijn wangen van het lachenquote:
ahum, nogmaals: Stessenquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, nee, was een theatershow over stewardessen enzo. Keigrappig
nee maar ik ken het conservatieve in mijn familie wel... geloof mequote:
had ik ook op de basisschool. De roddels. Altijd ontkennen. ai, de jeugd...quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat achter mijn rug om gedoe deed me best wel wat. En ik was niet zelfverzekerd genoeg om er iets aan te doen.
Ja, precies. Diequote:
Dus iedereen weet het, behalve je ouders en broers? Moet ik dat zo zien?quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:04 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
zo ging het met mijn huidige klas wel ja, had het al wel aan eentje verteld en dacht die zal het wel doorlullen maar deed ie dus niet..
En heb het toen tijdens een excursie drank avondje verteld.
zoiets ja dan weten ze direct hoe laat het isquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:06 schreef hollander87 het volgende:
[..]
Haaaaiiiii lievurds, schatjes van me
quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:09 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Dus iedereen weet het, behalve je ouders en broers? Moet ik dat zo zien?
o god ja,quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:07 schreef creno het volgende:
[..]
met deze begon het en daar is Mad-house toen op in gesprongen:
Veeg me op echt.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:07 schreef TheVulture het volgende:
De tranen rollen over mijn wangen van het lachen![]()
![]()
Klote. Het uitschelden voor homo was al begonnen voordat ik zelf uberhaupt over dit vraagstuk nadacht. Maar ik heb het er bewust naar gemaakt in de latere jaren middelbare school dus dat is een heel ander verhaal. Het lijkt me een goed klote situatie, heel je middelbare school niks meer aan gedaan?quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat achter mijn rug om gedoe deed me best wel wat. En ik was niet zelfverzekerd genoeg om er iets aan te doen.
Op de basisschool hadden ze het er nog niet over hoorquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:08 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
had ik ook op de basisschool. De roddels. Altijd ontkennen. ai, de jeugd...
geen idee, af er over mij geroddeld werd, zal vast wel.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:08 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
had ik ook op de basisschool. De roddels. Altijd ontkennen. ai, de jeugd...
daft punk vs madonna: da prayerquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:11 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o god ja,ken ook het andere nummer waarmee het geremixed is.. Kom er alleen niet op.
quote:
dus pot, ketel. zwart.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:11 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
, alhoewel 1 van mijn broers het zeker weten wel weet. en mijn ouders zullen ook wel een vermoeden hebben denk ik.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:11 schreef Waxxer het volgende:
In godsnaam wat is dat??Bijna erger dan dat Lieve Marloes 'k wil met je onder de douche!!
quote:
ben je uit de kast? dat heb ik niet meegekregen.. of half half.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:11 schreef hollander87 het volgende:
[..]
Klote. Het uitschelden voor homo was al begonnen voordat ik zelf uberhaupt over dit vraagstuk nadacht. Maar ik heb het er bewust naar gemaakt in de latere jaren middelbare school dus dat is een heel ander verhaal. Het lijkt me een goed klote situatie, heel je middelbare school niks meer aan gedaan?
dit heeft wel wat!quote:
omdat je een outsider bent? zoiets?quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Op de basisschool hadden ze het er nog niet over hoor, dat kwam pas zo in het tweede jaar van de middelbare. Daarvoor werd ik gewoon om andere redenen gepest
.
en natuurlijkquote:
erg jammer dit.quote:
hier als in NEderland? EEn paar mensen, maar niet de harde kern. Voor de rest wel iedereen..quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:14 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nee, want bij jou weet 'niemand' het hier
quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:16 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en natuurlijk
Ik ben verliefd op het meisje van de oliebollenkraam, ritsiebie ritsiebaa rietsiebom
Nou ja, het was op het eind wel grotendeels weg, en ik zat toen in een toffe klas waar ik me wel in thuis voelde. Maar ik heb eigenlijk de middelbare school nooit gemist toen ik er klaar mee was.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:11 schreef hollander87 het volgende:
[..]
Klote. Het uitschelden voor homo was al begonnen voordat ik zelf uberhaupt over dit vraagstuk nadacht. Maar ik heb het er bewust naar gemaakt in de latere jaren middelbare school dus dat is een heel ander verhaal. Het lijkt me een goed klote situatie, heel je middelbare school niks meer aan gedaan?
ja maar zij heeft een kind die een dure operatie moet ondergaan. Ze doet het voor het geld. HEt was wel een zielig verhaal. yes, zelfs ik vond het aandoenlijk... Als het dezelfde dame in kwestie is die ik bedoel...quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:17 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat mens heeft een kind!!!!
Jeugdzorg!!!!!
Ooohhhh ik zie het hahaha!quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:16 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en natuurlijk
Ik ben verliefd op het meisje van de oliebollenkraam, ritsiebie ritsiebaa rietsiebom
Nee, om mijn formaatquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
omdat je een outsider bent? zoiets?
Oohhh ik bedoelde dat meisje van dat filmpje Red Mij.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja maar zij heeft een kind die een dure operatie moet ondergaan. Ze doet het voor het geld. HEt was wel een zielig verhaal. yes, zelfs ik vond het aandoenlijk... Als het dezelfde dame in kwestie is die ik bedoel...
don't go by me. Ik ken al die mensen niet. Ik moet Frans Duyts nog behappen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:19 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
jij vind hem niks?![]()
zanger raymond beter dan? witte chocolade
Nja of omdat je gewoon aangewezen bent als zondebok...quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
omdat je een outsider bent? zoiets?
Mijn "quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
don't go by me. Ik ken al die mensen niet. Ik moet Frans Duyts nog behappen.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
don't go by me. Ik ken al die mensen niet. Ik moet Frans Duyts nog behappen.
je was chubby?quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, om mijn formaat. Of omdat ik niet stoer genoeg was. Ja, misschien eigenlijk ook wel omdat ik een beetje een outsider was.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:22 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mijn "" wees me erop dat ik ouder ben dan Frans Duyts.
ach jezus!quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:22 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mijn "" wees me erop dat ik ouder ben dan Frans Duyts.
Was.... ben...quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
je was chubby?![]()
life is war, school is hell!
quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ben je uit de kast? dat heb ik niet meegekregen.. of half half.
Niet voor mikequote:
Ow god... leer 1 ding over Mike... hij leest niet terug. Dat vind ie moeilijk. Is verwarrend of zo voor hemquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:24 schreef hollander87 het volgende:
[..]
Teruglezen is ook een optie![]()
Alleen niet bij mijn familie. En niet op mijn opleiding maar die zie toch ook niet dagelijks.
are you fucking kiddin'me with this shit...?quote:
Chubby and proud of itquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
je was chubby?![]()
life is war, school is hell!
pipe it down...quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:24 schreef hollander87 het volgende:
[..]
Teruglezen is ook een optie![]()
Alleen niet bij mijn familie. En niet op mijn opleiding maar die zie toch ook niet dagelijks.
Jij hebt de Bereboot nog bewust meegemaakt. Dus een páár, maar echt een páár jaartjes ouder.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:23 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ach jezus!jij bent toch van mijn leeftijd? OMG.. its official. i'm old
![]()
![]()
Die was te makkelijk, die had ik al lurkende een keer opgevangen en blijkbaar nooit vergetenquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:24 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow god... leer 1 ding over Mike... hij leest niet terug. Dat vind ie moeilijk. Is verwarrend of zo voor hem
Maak een button, "dikke homo". Weten je ouders het ook meteen.quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:27 schreef hollander87 het volgende:
[..]
Die was te makkelijk, die had ik al lurkende een keer opgevangen en blijkbaar nooit vergeten
quote:
als het nog steeds een obstakel is, doe er wat aan. Nu kan het nog. Je bent nog erg jong.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Was.... ben.... Maar goed, ik wil het helemaal niet over mijn lichaam hebben hier
.
klinkt ook lekker!quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:21 schreef creno het volgende:
Op technotrance (die had ik als casstebandje) stond de happy hardcore versie:
Dat.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maak een button, "dikke homo". Weten je ouders het ook meteen.
ik krijg een beetje een aversie tegen Like a Prayer...Ze doet het ellke concert. I'm OD..quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:24 schreef creno het volgende:
my god, youtube staat vol met mixen van like a prayer![]()
Wat vind je van mijn porno-oog dan?quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:28 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
als het nog steeds een obstakel is, doe er wat aan. Nu kan het nog. Je bent nog erg jong.
Btw, je hebt sexy eyes, dus dat zal opvallen... Geloof me, ik deed veel casting...
ik lees wel het topic terug, maar om nou 5 topics terug te lezen...quote:
Nee, tis teveelquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:24 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow god... leer 1 ding over Mike... hij leest niet terug. Dat vind ie moeilijk. Is verwarrend of zo voor hem
Ohja, Mike doet porno, heeft weinig hersenen, houdt van smerige lakens en post graag linkjes naar ranzige shitquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, tis teveel![]()
btw leer 1 ding over Mike? wat dacht je van meerdere dingen?
jij ook?quote:
De rest is minder schokkend/irritantquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, tis teveel![]()
Regenboogvlaggetje dan?quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:29 schreef hollander87 het volgende:
[..]
Dat.
Of ik vertel het ze wel dit weekend, waarschijnlijk dit weekend, misschien dit weekend. Misschien ook wel niet dit weekend. Maar misschien ook wel.
Ik heb toch maar een week om te reageren als newbie dus ik zie wel of ik het voor die tijd vertel. Ik hoop het.
quote:
mager en NOT proud of itquote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ohja, Mike doet porno, heeft weinig hersenen, houdt van smerige lakens en post graag linkjes naar ranzige shit.
om hem nou direct te vertellen dat je te bewonderen bent op een stapel banden in de garagequote:Op woensdag 16 juni 2010 23:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, tis teveel![]()
Gewoon de expreszo laten slingeren...quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:27 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jij hebt de Bereboot nog bewust meegemaakt. Dus een páár, maar echt een páár jaartjes ouder.Dus niet dat jij de vader van Frans Duyts had kunnen zijn.
Dat is hier wéér iemand anders.
quote:
Ik ben toch bezig met de uniquote:heb wel mijn uni. nou jij nog, popje...
Dat moet je echt kennen, toch? regenboog kent iedereen wel tegenwoordigquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:34 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Gewoon de expreszo laten slingeren...
quote:
Zeg dat nou maar niet te hard.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
over 10 jaar heb ik ook wel mijn studie afgerond hoor.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
om hem nou direct te vertellen dat je te bewonderen bent op een stapel banden in de garage
Die heet tegenwoordig "gk" dus dat helpt ook nietquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:35 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
heus niet alle ouders zullen dat snappen hoor, kan je beter een abbo nemen op de gaykrant ofzo
wat? uitspoelen? face up, ass down?quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:32 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
De rest is minder schokkend/irritant
quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:30 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik krijg een beetje een aversie tegen Like a Prayer...Ze doet het ellke concert. I'm OD..
Maar dan heb je de kans dat ZIJ erover beginnen. Da's makkelijker (tenminste, bij mij wel).quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Vertel het gewoon. Dat omslachtige gedoe met dingen laten slingeren vind ik altijd zoiets. En de kans is groot dat je daarna er toch nog over moet praten.
hoeveel weeg je dan?quote:
de playgirl bestaat ook al niet meer tegenwoordig. gewoon zo'n gay.nl sticker op je shirt plakkenquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die heet tegenwoordig "gk" dus dat helpt ook niet
welke? je bluft... you don't know shit...quote:
hoe dan? dieeten? sporten? geloof me, zet door. Het zal uiteindelijk waard zijn. Als je als een hot bitch eruit ziet...quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:33 schreef hollander87 het volgende:
[..]
Ik werk eraan, nog veel werk te gaan
Als ze in de buurt waren zou ik het nu vertellen maar ze zijn nu op vakantie dus het zal van het weekend wel worden. Als ik er dan de ballen nog voor heb.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Vertel het gewoon. Dat omslachtige gedoe met dingen laten slingeren vind ik altijd zoiets. En de kans is groot dat je daarna er toch nog over moet praten.
quote:
slaapsequote:Op woensdag 16 juni 2010 23:40 schreef hollander87 het volgende:
[..]
Als ze in de buurt waren zou ik het nu vertellen maar ze zijn nu op vakantie dus het zal van het weekend wel worden. Als ik er dan de ballen nog voor heb.
Ik taai af, morgen weer vroeg op. Toedels
ik heb ook mijn uni (2 x zelfs) dat zegt niks dusquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:33 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
erg jammer dit...
heb wel mijn uni. nou jij nog, popje...
Je weet toch wel hoe hij eruit ziet... zelfs ik weet dat...quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Foto?
steeds die excuusjes van je![]()
quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:39 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hoe dan? dieeten? sporten? geloof me, zet door. Het zal uiteindelijk waard zijn. Als je als een hot bitch eruit ziet...
Als het over tiara's heeft, denk ik dat dat etiket best pastquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:40 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik denk trouwens dat het bij een coming out niet helpt om tegen je ouders te zeggen "ik ben homo", want dan plak je zelf direct een etiket op. Zeg dan dat je een vriend hebt, verliefd bent op een jongen, etc.
heb je al lang gezienquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Foto?
steeds die excuusjes van je![]()
dat was 2 jaar terug ofzoquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Je weet toch wel hoe hij eruit ziet... zelfs ik weet dat...![]()
dat gegeil van jullie twee, get a room, bitches..
Ik deed laatst voor mijn ouders boodschappen en toen kwam ik een "meisje" tegen, althans, ze was nu een be-hoor-lij-ke vrouw geworden, en die werkte al acht jaar bij hetzelfde schooltje in hetzelfde dorpje als dat ze geboren was. En haar vriend komt er ook vandaan. Ik schaamde me natuurlijk voor mijn gebed zonder einde, maar ik vroeg me ergens wel stiekem af wat erger is.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:38 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik ben al weer bijna negen jaar klaar met mijn studie.
De expreszo is aan de buitenkant echt wel herkenbaar als niet "hetero" tijdschrift...quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat moet je echt kennen, toch? regenboog kent iedereen wel tegenwoordig
quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]. Ik zei laatst nog dat ik je toffer vond geworden. Of dat wilde ik zeggen
.
[..]
Ik ben toch bezig met de uni? Ik bedoel, je bent 10 jaar ouder ofzo
, over 10 jaar heb ik ook wel mijn studie afgerond hoor.
same herequote:Op woensdag 16 juni 2010 23:38 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik ben al weer bijna negen jaar klaar met mijn studie.
ja, kweet het. zit ook te kijken....quote:
Maakte jij geen kijkdozen van de Expreszo?quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:43 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
De expreszo is aan de buitenkant echt wel herkenbaar als niet "hetero" tijdschrift...
quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:41 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik heb ook mijn uni (2 x zelfs) dat zegt niks dus![]()
![]()
Nee, kijkdozen vind je in de playboy.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:45 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Maakte jij geen kijkdozen van de Expreszo?
keep your mind on the game..quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:41 schreef hollander87 het volgende:
[..]
Veelal sporten en iets anders eten. Nu staat het sporten wat stil door druk qua werk en studie. Maar ik kom niet aan, val niet af. Nog een kilo of 15 te gaan als ik weer wat meer tijd heb.
Nu echt
o, R. wil ik nog wel zien....quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:43 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dat was 2 jaar terug ofzoen hij zou er ook nog eentje van R doen
Kijkdozen?quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:45 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Maakte jij geen kijkdozen van de Expreszo?
altijd die slakkenspoor op de motorkap..quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, kijkdozen vind je in de playboy.
Ja, met crepe-papier en alles.quote:
Feestdagen.... Het is juni! De hele zomer moet nog beginnen!quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:50 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, met crepe-papier en alles.
Ik zeg maar wat.
Maar als de feestdagen er weer aankomen dan ga je altijd weer aan de slag met de universele hobbylijm en alles...
Ja, ik denk het wel.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:51 schreef Desmonkey het volgende:
Hebben verwijfde homo's een makkelijker coming-out dan homo's waarvan je op het eerste gezicht niet ziet?
Lekker buiten knutselen en alles!quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:51 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Feestdagen.... Het is juni! De hele zomer moet nog beginnen!
Dan denk ik maar dat het Hedwig is en dan hoop ik dat ik niet bang ben voor uilen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:52 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Slaap lekker! Schrik niet van enge geluiden!
Zucht... dat beeld van me raak je echt niet meer kwijt he?quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:50 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, met crepe-papier en alles.
Ik zeg maar wat.
Maar als de feestdagen er weer aankomen dan ga je altijd weer aan de slag met de universele hobbylijm en alles...
quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:51 schreef Desmonkey het volgende:
Hebben verwijfde homo's een makkelijker coming-out dan homo's waarvan je op het eerste gezicht niet ziet?
lekker knippen en plakken en er voor betaald wordenquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:59 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Zucht... dat beeld van me raak je echt niet meer kwijt he?
Ik weet hoe je een kijkdoos maakt trouwens... al is vliegerpapier beter dan crepepapier
En jeuj... ik ga weer voor de klas, dus straks moet ik echt aan het knutselen
Ik denk het nietquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:51 schreef Desmonkey het volgende:
Als het nou echt zo gemakkelijk wasquote:Op donderdag 17 juni 2010 00:00 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
lekker knippen en plakken en er voor betaald worden
als meester kan je natuurlijk niet met een half bakken kijkdoosje aanzetten neequote:Op donderdag 17 juni 2010 00:00 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Als het nou echt zo gemakkelijk was
goeie beat!quote:
o god ja, PABO toch?quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:59 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Zucht... dat beeld van me raak je echt niet meer kwijt he?
Ik weet hoe je een kijkdoos maakt trouwens... al is vliegerpapier beter dan crepepapier
En jeuj... ik ga weer voor de klas, dus straks moet ik echt aan het knutselen
Whahahahaquote:Op donderdag 17 juni 2010 00:01 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
als meester kan je natuurlijk niet met een half bakken kijkdoosje aanzetten nee
Roep je me nu alweer?quote:
Ieuw... neem daar een privetopic voor alsjeblieft...quote:
quote:
que?quote:
en dan bellen je vrienden..quote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:13 schreef creno het volgende:
Het is na twaalven dus ik ga richting mijn bed
Ik ben niet katholiek of zoquote:Op donderdag 17 juni 2010 00:11 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
ben jij van de kerk? zoals velen hier? nogal logisch dat ik iedereen over me heen krijg..
Leuk dat je voor de klas staat!er is al een lerarentekort...
ik ben ook leraar, you know..
Ik wou zeggen, doe je best snel, maar dat valt tegenquote:
O.K. dus niet Rouvoet o.i.d.quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:19 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik ben niet katholiek of zo
En ik sta nog niet voor de klas, maar hopelijk per komend jaar wel
ook achter de randjes gewassen?quote:
punnikenquote:Op donderdag 17 juni 2010 00:26 schreef Dragonwizard het volgende:
Schoolsentiment -> Handvaardigheid: Raffia, fimoklei, papiermache, t-shirt verf, gutsen en
Punniken:
[ afbeelding ]
HAHAHAHAHAHA LOLsquote:Op donderdag 17 juni 2010 00:26 schreef Dragonwizard het volgende:
Schoolsentiment -> Handvaardigheid: Raffia, fimoklei, papiermache, t-shirt verf, gutsen en
Punniken:
[ afbeelding ]
zelfs achter de orenquote:Op donderdag 17 juni 2010 00:28 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ook achter de randjes gewassen?![]()
grapje...
Het zag er wel kinky uit. Beetje een combi van lul en een gat in 1 ding.quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:28 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHA LOLs
die paddenstoel ....die had ik ook vroeger...punniken..
Dat doe ik alleen als ik mijn haren wasquote:
nu vooral p=frquote:Op donderdag 17 juni 2010 00:28 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHA LOLs
die paddenstoel ....die had ik ook vroeger...punniken..
best stoer z'n carrieremove, en wat zal je moeten wennen in het begin !quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:19 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik ben niet katholiek of zo
En ik sta nog niet voor de klas, maar hopelijk per komend jaar wel
Je bent nog nat achter je orenquote:
heel goed!quote:
das wel erg ziekquote:Op donderdag 17 juni 2010 00:34 schreef Dragonwizard het volgende:
[..]
Het zag er wel kinky uit. Beetje een combi van lul en een gat in 1 ding.
en je hebt er al zoveel....quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat doe ik alleen als ik mijn haren was
Eh... nee niet bepaaldquote:Op donderdag 17 juni 2010 00:27 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
O.K. dus niet Rouvoet o.i.d.![]()
je bent nog met school bezig?! Wil je daar werken of ga je nog voor je tweedegraads lerarenopleiding?
hoezo wennen in het begin? hij heeft nog nooit voor de klas gestaan.quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
best stoer z'n carrieremove, en wat zal je moeten wennen in het begin !
quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:43 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hoezo wennen in het begin? hij heeft nog nooit voor de klas gestaan.
Kinderen zijn bitches tegwoordig... hij zal het moelijk krijgen..
Eh... ik heb ondertussen al de pabo gedaan en stage gelopen en zoquote:Op donderdag 17 juni 2010 00:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
best stoer z'n carrieremove, en wat zal je moeten wennen in het begin !
Fijn vertrouwen...quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:43 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
omdat dit iets compleet anders is dan de geel blauwe winkel verwacht ik dat bart flink moet wennenquote:Op donderdag 17 juni 2010 00:43 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
some light typing..quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:45 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
wat ga jij eigenlijk doen als je weer hier bent?
je bedoelt vroeg opstaan?quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:45 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Eh... ik heb ondertussen al de pabo gedaan en stage gelopen en zo
En tja dat wennen. Ik denk dat ik meer moet wennen aan het vreemde dagritme dat ik straks moet gaan hebben
jij gaat bij kim holland werken?quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
some light typing..
ik houd nog even een sabbatical. Maar ik heb al wel hangijzers in het vuur liggen, you know, mamma raised no fool![]()
nee... elke dag vroeg opstaan...quote:
Samen met Kelly... zij voor de horny hetero's, MIke voor de slutty gays...quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
jij gaat bij kim holland werken?of webcambabe?
![]()
nee hoor, zit je maar een beetje te flessen...quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:46 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Fijn vertrouwen...
Waarom denk je dat ik het moeilijk ga krijgen?
Ik weet hetquote:Op donderdag 17 juni 2010 00:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nee hoor, zit je maar een beetje te flessen...![]()
maar je moet wel overwicht hebben. Teugels straks, je kan ze altijd nog laten vieren.Kinderen zijn tegenwoordig backstabbing bitches, watch ur back....
Alsof ik overdag veel op fok te vinden benquote:Op donderdag 17 juni 2010 00:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
rust en regelmaat en overdag geen fok meer
o, IKEA... klanten. Ach, die kunnen ook zeiken.quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
omdat dit iets compleet anders is dan de geel blauwe winkel verwacht ik dat bart flink moet wennen
Ja maar die mag je dan weer niet straf gevenquote:Op donderdag 17 juni 2010 00:51 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o, IKEA... klanten. Ach, die kunnen ook zeiken.
gordon bestelt direkt een vipcardquote:Op donderdag 17 juni 2010 00:50 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Samen met Kelly... zij voor de horny hetero's, MIke voor de slutty gays...
kim holland?? keb haar wel eens gezien bij Jensen (is wel een beetje trashy tvquote:Op donderdag 17 juni 2010 00:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
jij gaat bij kim holland werken?of webcambabe?
![]()
maarja de leeftijd waarop je nog kijkdozen maakt zijn ze meestal nog wel liefquote:Op donderdag 17 juni 2010 00:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nee hoor, zit je maar een beetje te flessen...![]()
maar je moet wel overwicht hebben. Teugels straks, je kan ze altijd nog laten vieren.Kinderen zijn tegenwoordig backstabbing bitches, watch ur back....
Kelly? Openwond Kelly?quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:50 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Samen met Kelly... zij voor de horny hetero's, MIke voor de slutty gays...
soms ben ik zo voor het herinvoeren van middeleeuwse lijfstraffen en overrijp fruitquote:Op donderdag 17 juni 2010 00:52 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja maar die mag je dan weer niet straf geven
Was het maar zoquote:Op donderdag 17 juni 2010 00:54 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maarja de leeftijd waarop je nog kijkdozen maakt zijn ze meestal nog wel lief
Want?quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
soms ben ik zo voor het herinvoeren van middeleeuwse lijfstraffen en overrijp fruit
Tijdens lesgeven Fok!ken... LOLs...quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
rust en regelmaat en overdag geen fok meer
Dus zou jij je daar wel onwijs op je gemak moeten voelenquote:Op donderdag 17 juni 2010 00:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Kelly? Openwond Kelly?Kan wel om haar lachen..
. Volgens mij dikt ze het erg aan, dat ze het domme kutje speeelt..
Welk stramien?quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Tijdens lesgeven Fok!ken... LOLs...![]()
ja dan moet je in het stramien..
Nee dat zou echt wel leuk zijn!quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:52 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja maar die mag je dan weer niet straf geven
ja das ook wel waar. HOe oud? vanaf 4 jaar?quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:54 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maarja de leeftijd waarop je nog kijkdozen maakt zijn ze meestal nog wel lief
wel elke dag schone lakens bij jerk@work.comquote:Op donderdag 17 juni 2010 00:56 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dus zou jij je daar wel onwijs op je gemak moeten voelen
dat is wel het andere uiterste...quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
soms ben ik zo voor het herinvoeren van middeleeuwse lijfstraffen en overrijp fruit
wat bedoel je met 'daar'?quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:56 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dus zou jij je daar wel onwijs op je gemak moeten voelen
Ik was ook maar een keer per weer mijn haarquote:
schandblok -> gooien van rotte tomatenquote:Op donderdag 17 juni 2010 01:01 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dat is wel het andere uiterste...![]()
and wtf? overrijp fruit? fetish much...
het vroege opstaan en 's avond proefwerken nakijken o.i.d. No time for Fok!quote:
Jezus, die sheets hebben hier wel een impact.quote:Op donderdag 17 juni 2010 01:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wel elke dag schone lakens bij jerk@work.com
maar wel vaak en veel vakantiequote:Op donderdag 17 juni 2010 01:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
het vroege opstaan en 's avond proefwerken nakijken o.i.d. No time for Fok!![]()
Whahahahaquote:Op donderdag 17 juni 2010 01:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
het vroege opstaan en 's avond proefwerken nakijken o.i.d. No time for Fok!![]()
ahh. o.k.quote:Op donderdag 17 juni 2010 01:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
schandblok -> gooien van rotte tomaten
edoch ook gij brutus leest hier over pareltjes heenquote:Op donderdag 17 juni 2010 01:06 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Jezus, die sheets hebben hier wel een impact.terwijl ik ook vele andere pareltjes heb gepost.
gaat die hanenkam nog omhoog?quote:Op donderdag 17 juni 2010 01:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik was ook maar een keer per weer mijn haar
das bullshit... je bent aan het begin en aa het eind van de vakantie op school bezig... maar vergeleken met de rest.veel vakantiedagen..quote:
Red bullquote:Op donderdag 17 juni 2010 01:07 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Whahahaha
och als dat alles is...
Het vroege opstaan wordt wel hel inderdaad
Red Bull gaat een goede klant aan mij krijgen
Maar het stramien van de vakanties is een stuk erger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |