In mijn middelbareschool klas was het niet echt een enorme verrassing maar dat kwam omdat er wel een vermoeden was.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:36 schreef TheVulture het volgende:
Positief punt: Mijn vrienden waren op zich ook allemaal in shock maar die waren echt zoen
Volgens mij kan je dat niet subtiel vragen. Op school begon iemand (vrij uit het niets in een gesprek over iets andersquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
Tja, misschien een beetje een hetero vraag:
Maar bij sommige vrienden twijfel ik oprecht aan hun geaardheid. Niet dat mij stoort, maar het lijkt wel alsof ze soms een obstakel zijn voor zichzelf. Hoe vraag je dat subtiel of in ieder geval oprecht?
Je kunt ze hooguit laten weten dat je niks tegen homo's hebt, zodat ze als ze zich daar klaar voor voelen, bij je terecht kunnen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
Tja, misschien een beetje een hetero vraag:
Maar bij sommige vrienden twijfel ik oprecht aan hun geaardheid. Niet dat mij stoort, maar het lijkt wel alsof ze soms een obstakel zijn voor zichzelf. Hoe vraag je dat subtiel of in ieder geval oprecht?
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
opletten, misschien leer je nog wat
Ach in supermarktwereld bestaan homo's bijna niet, dus ik ben er ook nog maar niet over begonnen in mijn klasje met alleen maar detailhandel mensen. Wel subtiel wat opmerkingen gemaakt over het 'open NK kwakhappen & paalzitten' maar daar heb ik het maar bij gehoudenquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:45 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
In mijn middelbareschool klas was het niet echt een enorme verrassing maar dat kwam omdat er wel een vermoeden was.
Huidige klas was wel verrassing voor iedereen maar gelukkig niemand problemen mee, komt misschien ook omdat het vooral dames zijn.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
opletten, misschien leer je nog wat
Valse nichtenquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:47 schreef Waxxer het volgende:
[..]
U kunt er natuurlijk uw voordeel mee doen!
geloof me, ik heb niets nieuws gehoord. I've heard it all before...quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:47 schreef Waxxer het volgende:
[..]
U kunt er natuurlijk uw voordeel mee doen!
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:46 schreef Waxxer het volgende:
@TheVulture:
Leuk trouwens dat je er wel zelfspot bij houdt en goed dat je dan zo... Nou ja, stabiel blijft. Of hoe zeg je dat. Ik wil het niet té zwaar maken. Maar gelukkig ben je door je omgeving iig goed opgevangen.
Ja nou ja, het is ook zo. Je kunt niemand dwingen, het moet toch vanzelf komen. Iemand begon me destijds wel te pushen, maar dat werkte behoorlijk averechts...quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
geloof me, ik heb niets nieuws gehoord. I've heard it all before...
slaapsequote:Op woensdag 16 juni 2010 22:50 schreef keizerpinguin het volgende:
nou mensen ik ga weer slapen!![]()
Morgen om 6 uur de wekker weer.....![]()
Super doei!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
das van korte duur.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:50 schreef keizerpinguin het volgende:
Super doei!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat is er aan de hand?quote:
Super doei?quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:50 schreef keizerpinguin het volgende:
Super doei!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kom maar in de kringquote:
Hoe heette die show ook alweer.. met plien en bianca en paul groot en owen schumacher...quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:50 schreef keizerpinguin het volgende:
Super doei!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gewoon vertellen tijdens het. Dronken en geheimenvertel avondje als je op klasexcursie bentquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:48 schreef hollander87 het volgende:
[..]
Ach in supermarktwereld bestaan homo's bijna niet, dus ik ben er ook nog maar niet over begonnen in mijn klasje met alleen maar detailhandel mensen. Wel subtiel wat opmerkingen gemaakt over het 'open NK kwakhappen & paalzitten' maar daar heb ik het maar bij gehouden
God, ik heb zoveel vragen...quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:51 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand?
Spreekt mijn kind...
ik heb een conservatieve spaanse vader...dus das wat moeilijker aangezien de relatie nu al op een min puntje staat. maar dat heb ik al honderd keer gezegd.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:50 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja nou ja, het is ook zo. Je kunt niemand dwingen, het moet toch vanzelf komen. Iemand begon me destijds wel te pushen, maar dat werkte behoorlijk averechts...
Inclusief dat kruis sjouwen naar Golgotha?quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:52 schreef creno het volgende:
[..]
Kom maar in de kring van Jezus,
Kom maar in de kring.
Samen gaan we op de weg
die Jezus ging.
stessenquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hoe heette die show ook alweer.. met plien en bianca en paul groot en owen schumacher...
quote:
quote:Ik heb een lichtje in mijn hart en dat is juzus
jezus is mijn allerbeste vriend.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:51 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Super doei?Ik dacht dat Creno...
Maak het niet nog ingewikkelder man!
Truste zuster!
LOLs, u crazy bitchquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:51 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand?
Spreekt mijn kind...
i can handle those bitches.quote:
Wij zijn ook je vrienden in NLquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:53 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik heb een conservatieve spaanse vader...dus das wat moeilijker aangezien de relatie nu al op een min puntje staat. maar dat heb ik al honderd keer gezegd.![]()
Met nieuwe mensen die ik nu ontmoet zeg ik het wel, maar de vrienden in NL weten het niet.
zo gaat het ook makkelijk jaquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Een andere klasgenoot vertelde me dat ze wist dat ik homo was toen we met school in Rome waren en op de Spaanse Trappen een zuipfest hadden. "Kom, we gaan een rondje lopen en naar mooie jongens kijken, want ik weet dat jij daar ook van houdt"![]()
.
dus we doen alsof we van niks wetenquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wij zijn ook je vrienden in NL:'(!!!
ervaring?quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Gewoon vertellen tijdens het. Dronken en geheimenvertel avondje als je op klasexcursie bent
was je niet in shock?quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Een andere klasgenoot vertelde me dat ze wist dat ik homo was toen we met school in Rome waren en op de Spaanse Trappen een zuipfest hadden. "Kom, we gaan een rondje lopen en naar mooie jongens kijken, want ik weet dat jij daar ook van houdt"![]()
.
LOLsquote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:54 schreef Tha_Erik het volgende:
.
jaquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:55 schreef creno het volgende:
MIKE, wist je dat SIA oh father van madonna heeft gecoverd ?
juist! you know the rule...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |