NEE.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:18 schreef Renesite het volgende:
Desire staat in stille stand.
Ik klik op volume omhoog en Desire reboot.
IS DAT NORMAAL?
Hier is uw ehm....Desire ? Althans dat vermoeden heb ik dat het er eentje moet zijnquote:
http://androinica.com/201(...)android-and-retweet/quote:Op maandag 21 juni 2010 09:14 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja, maar volgens mij kun je er dan niet zelf iets voor typen. Wat dus het leuke is van een ouderwetse retweet, wat Twitter niet ondersteunt, maar andere third-party apps wel.
Nicequote:Op maandag 21 juni 2010 19:35 schreef pfaf het volgende:
http://androinica.com/201(...)android-and-retweet/
?
Eens met betreffende user.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:30 schreef Vanyel het volgende:
Als ik hoesje ging gebruiken, had ik net zo goed een lelijke telefoon kunnen kopen. Ik doe het dus zonder. De eerste val op stoeptegels heeft ie best goed overleefd.
Welke apps heb je erop?quote:Op maandag 21 juni 2010 19:19 schreef Renesite het volgende:
En nou doet-ie het niet.
Echt zo maf, hij rebootte zich nu al tweemaal - vandaag. Eerder deed-ie dat geintje ook al
9292ov proquote:
Ah thanksquote:Op maandag 21 juni 2010 20:00 schreef Warrick21 het volgende:
Gebruik je veel die TasKiller? Want alle task killers op Android zijn duivels. Je hebt er niks aan. Ze maken je telefoon juist trager en instabieler.
Lees dit, misschien word je er wijzer van.
http://geekfor.me/faq/you(...)killer-with-android/
Meestal als mensen reboot problemen hebben, komt het door een task killer.
Hey, die heb ik vaker gelezen. Volgens mij komt het vaker voor.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:19 schreef Renesite het volgende:
En nou doet-ie het niet.
Echt zo maf, hij rebootte zich nu al tweemaal - vandaag. Eerder deed-ie dat geintje ook al
Heb maar een aantal mogelijke apps verwijderd... Maar cool is anders.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:06 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Hey, die heb ik vaker gelezen. Volgens mij komt het vaker voor.
Tuurlijk wel. Daarvoor heb ik 1 dag nadat de officiële Twitter-app uitkwam al een add-on op de Market gezet, met de spannende naam 'ReTweet'.quote:Op maandag 21 juni 2010 00:06 schreef DennisMoore het volgende:
Het kutte van de officiële twitter is dat je geen ouderwetse retweets kunt maken.
Hehe oh, blijkbaar is het dus al genoemd. Wist niet dat m'n app ook al op die site genoemd werd.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:35 schreef pfaf het volgende:
[..]
http://androinica.com/201(...)android-and-retweet/
?
Hij had het dan ook over de officiële app, en dat is niet Friendstream en ook niet Peep.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:06 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Misschien komt het doordat ik het bij mij via Friendstream doe, jij via de Twitterapp zag ik zojuist. Dat moet het verschil zijn.
Simpel: omdat je dan je eigen commentaar toe kunt voegen. En dat willen véél mensen.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:46 schreef Ireyon het volgende:
Waarom zou je op die oude manier willen retweeten
Bedoel je een geheugenkaartje? Die krijg je standaard bij je Desire. Daar kan 4GB op. Zelf heb ik er eentje in gebruik van 8GB die ik al voor mijn HTC Hero had gekocht. Die zit bij mij ook al vol met muziek dus ik ben stilaan aan het kijken naar een kaartje van 16GB of 32GB.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:49 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb er nog geen week een in bruikleen om te proberen en ik ben om. Heb er net maar een voor mezelf besteld, dan kan ik lekker echt spelen en dingen erop zetten enzo
Hebben jullie ook extra geheugen? hoesje (ik zie hier nogal verschillende meningen)? Andere noodzakelijke accesoires?
Niet om vervelend te doen, maar wat is dit voor wijsheid?quote:Op zondag 20 juni 2010 13:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
En ook LANG opladen. Gewoon de hele nacht - niet zodra vol er gelijk afhalen. Althans, dat is mijn devies.
De 4 geheugenkaart die erin zit is op zich goed te doen, wanneer je hem ook voor multimedia gebruikt zou je een grotere kaart kunnen overwegen. Zit zelf nog te denken aan een betere headset, maar verder heb ik er niets bij.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:49 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb er nog geen week een in bruikleen om te proberen en ik ben om. Heb er net maar een voor mezelf besteld, dan kan ik lekker echt spelen en dingen erop zetten enzo
Hebben jullie ook extra geheugen? hoesje (ik zie hier nogal verschillende meningen)? Andere noodzakelijke accesoires?
quote:Op maandag 21 juni 2010 19:29 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Hier is uw ehm....Desire ? Althans dat vermoeden heb ik dat het er eentje moet zijn![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |