quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Atlantis is iets donkerderder, maar dees is mooier. Vinnik dan.
[ afbeelding ]
Nog een keer in de herhaling
Is dat schokkend ja? Dit vind ík schokkendquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:04 schreef Tegan het volgende:
Mijne is ietsje kleiner. Iets van 130 oid. En stuk of tien onderweg.
Vind het eigenlijk pas schokkend boven de 250 oid.
Omg, hoeveel lakjes zijn dat?quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:21 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Is dat schokkend ja? Dit vind ík schokkend: http://polishpixelpig.blogspot.com/search/label/stash
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:28 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja geen idee.. SQ? Wil je deze even tellen?
Nog steeds onderweg.. Heb even een mailtje gestuurd voor een trackingnummer.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hoe staat het eigenlijk met Damone?
Het appeltje en bloemetje zijn echt leuk!!!!quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:21 schreef Mirjam het volgende:
ik heb maar even een foto gemaakt van m'n dubbele canes
gelukkig valt de hoeveelheid mee, maar wat moet ik toch in vredesnaam met 3/4 dezelfde canes, die dingen zijn er 30 jaar na m'n dood nog![]()
[ afbeelding ]
Ik wil 'm ik wil 'm ik wil 'mquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:36 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nog steeds onderweg.. Heb even een mailtje gestuurd voor een trackingnummer.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:36 schreef moussy het volgende:
Ik heb mooie lakkies en mooie nagels gezien, maar die stash![]()
ik zou niet eens meer wéten wat ik zou moeten lakken
Scrangie heeft minstens het dubbele, maar ik denk wel het driedubbelequote:Op woensdag 16 juni 2010 22:38 schreef Tegan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voor haar is het denk ik meer een missie om alle lakjes ooit te sparen dan dat het om het lakken gaat.
Voor Scrangie ook dus, en ook om van alle lakjes een swatch te hebben oid.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Scrangie heeft minstens het dubbele, maar ik denk wel het driedubbele
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:21 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Is dat schokkend ja? Dit vind ík schokkend: http://polishpixelpig.blogspot.com/search/label/stash
Nee nee nee dit heb ik niet gelezenquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:40 schreef Melochan het volgende:
Ik las volgens mij in het vorige topic iets over Models Own nagellak. Zag ze vandaag staan bij de River Island in de Kalverstraat, Amsterdam. Je hoeft er dus niet per se voor naar de Urban Outfitters in Antwerpen.
Oh, en ze kostten iets van 6 euro p/s.
Bij een wk wedstrijd gewonnen door Engeland is er 25% korting bovenop de bestaande actie bij de webshop van Modelsownquote:
Neeee ssssssssssstquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Bij een wk wedstrijd gewonnen door Engeland is er 25% korting bovenop de bestaande actie bij de webshop van Modelsown.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:21 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |