quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ze zijn zeker het bestellen waard! Daar heb ik mijn spinnennagels mee gemaakt
quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:17 schreef mirannie het volgende:
[..]
Zeker doen!! Zijn erg leuke plates. Heb ze een maandje geleden besteld.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:29 schreef m@x het volgende:
@BE en ET, nemen jullie de plates de 7e mee? Kan ik er even mee prutsen
Ik moet geloof ik voetbal kijken en ik weet niet waar je huis woont als ik met het ov moetquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:32 schreef De_Taartjesfee het volgende:
m@x ik ook!
Kom je zaterdagmiddag ook hierheen om te lakken/koekjes te schransen?
Wauwquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:44 schreef AmyGrace het volgende:
ff snel een kiekje getrokken (jaja, ik weet het, stomme flits) China Glaze QT!
I'm in luvvv(waarom hebben jullie niet eerder tegen me gezegd dat die zo mooi is
![]()
)
Ben nu al heel benieuwd hoe mooi ze wel niet is morgen int zonnetje!
[ link | afbeelding ]
Nog niet teruggelezen, maar da's Konad plate m73, geen BM platequote:Op donderdag 17 juni 2010 22:27 schreef Brighteyes het volgende:
Vlgs mij zit die full nail van *dingetje* uit de OP van topic 176 er ook bij. En die vind ik zo mooi!
Haha, ik denk dat je mij bedoelt met 'dingetje'?quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:27 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
[..]
Vlgs mij zit die full nail van *dingetje* uit de OP van topic 176 er ook bij. En die vind ik zo mooi!
Oeh, ja!! Die is tof!!quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:44 schreef AmyGrace het volgende:
ff snel een kiekje getrokken (jaja, ik weet het, stomme flits) China Glaze QT!
I'm in luvvv(waarom hebben jullie niet eerder tegen me gezegd dat die zo mooi is
![]()
)
Ben nu al heel benieuwd hoe mooi ze wel niet is morgen int zonnetje!
[ link | afbeelding ]
Ga je schamen in een hoekje!quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:47 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oeh, ja!! Die is tof!!![]()
(ik heb echt te veel lakjes... ik vergeet van sommige lakjes gewoon dat ik ze heb...)
oke.....quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:48 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Ga je schamen in een hoekje!![]()
Dank jullie wel!
quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:45 schreef Holyme het volgende:
[..]
Nog niet teruggelezen, maar da's Konad plate m73, geen BM plateBM plates zijn wel heel leuk! (en een stuk goedkoper dan Konad
)
Amy, hij's inderdaad gaaf![]()
quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:46 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Haha, ik denk dat je mij bedoelt met 'dingetje'?Maar daarvoor heb ik een Konadplate gebruikt!
quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:03 schreef Holyme het volgende:
BE, wat ik wel zou doen trouwens, is de dubbele stempel van Konad kopen als je stempelen leuk vindtDie vind ik echt zo veel fijner dan die van Essence, en makkelijker met de smalle stempel.
Ik ben trouwens alweer uit mijn hoekje gekropen, bol.com aan het plunderen...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |