Coolquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:32 schreef Lindytje het volgende:
Whoei! Ik ben blij met mijn eigen nagels!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
P2 Spacy met bundlemonster 13
Gaaaaaaf!quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:39 schreef samsuus het volgende:
Ik ben al klaar voor zaterdag!
[ afbeelding ]
Whehe, tof!!quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:39 schreef samsuus het volgende:
[ afbeelding ]
Wat heb jij mooie voetenquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:39 schreef samsuus het volgende:
[ afbeelding ]
Hihi dank je!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Count your smiles instead of your tears & count your courage instead of your fears...
Don't be afraid of letting go, you may lose out on something good, but you might gain something even better.
Gaafquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:39 schreef samsuus het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb morgen ook tentamen in Nijmegenquote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:27 schreef PeachOfMind het volgende:
[..]
Ik heb morgen ook tentamen in NijmegenDus als ik morgen iemand zie kwijlen bij de H&M dan ben jij dat!
Bedankt Daph_! Het is inderdaad een hele andere kleur! Vind ze allebei zowel gewoon als mat mooi eigenlijk.
Ik heb morgen bestuursrecht en ben benieuwd wat het gaat worden. Waar ga jij je mee vermaken morgen?quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:30 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Haha, wat heb jij? Ik weet niet of ik naar de stad ga. Ik heb maandag mijn laatste tentamen dus eigenlijk moet ik gelijk naar huis om weer te gaan leren.
Net TD gemaild over mijn vermiste lakje, ben benieuwd of ze moeilijk doen.
No way! Ik ookquote:Op donderdag 17 juni 2010 20:43 schreef PeachOfMind het volgende:
[..]
Ik heb morgen bestuursrecht en ben benieuwd wat het gaat worden. Waar ga jij je mee vermaken morgen?
Wil in elk geval nog even kijken bij de PAK-drogist, op zoek naar china glaze
quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:16 schreef Brighteyes het volgende:
Die tenen zijn cool!
Ik ben aardig reddeloos verloren geloof ik!
Eerste poging tot stempelen:
[ afbeelding ]
Beetje leren mikken nog.
Helaas wel een zwaar gewonde op het moment...
[ afbeelding ]Dat doen mijn duimnagels wel vaker...
Ow wat grappig! Hahaha das nog eens leukquote:Op donderdag 17 juni 2010 20:51 schreef Dwyn het volgende:
[..]
No way! Ik ook. Zoek het meisje met de rode nagellak in blok I.
Die PAK in Arnhem was echt niks, stonden er maar een paar.
Dat is ook leuk ja, checken op dubbele namen! *opent lijst*quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:55 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en ik heb net mijn wielen en excelbestand bijgewerkt (272 zit ik nu op..) en ik heb een dubbele naam!!
Essence en Models Own hebben allebei een blue lagoonZe lijken alleen niet echt op elkaar
Hij vult automatisch aan als ik aan het tikken ben in excel, vandaar dat ik er achter kwamquote:Op donderdag 17 juni 2010 20:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat is ook leuk ja, checken op dubbele namen! *opent lijst*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |