Suarez belichaamt alles wat er mis is met voetbal. Als voetbalhaters zijn soort acties aanhalen om uit te leggen waarom ze een hekel aan die sport hebben heb ik geen tegenargumenten, want ze hebben dan gewoon gelijk.quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het lijkt inderdaad vrij veel op dat gezeik op Suarez, iets waar ik altijd hartelijk om kan lachen.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:23 schreef Symer het volgende:
[..]
Suarez belichaamt alles wat er mis is met voetbal. Als voetbalhaters zijn soort acties aanhalen om uit te leggen waarom ze een hekel aan die sport hebben heb ik geen tegenargumenten, want ze hebben dan gewoon gelijk.
Nog een reden om de vierde official naar een monitor te laten kijken. Verhoog de pakkans van dat soort gedrag en het is snel afgelopen.quote:
Zo'n jongen heeft dit soort gedrag idd totaal niet nodig zou je denken.quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je bedoelt een onstuibare wil om te winnen en het vermogen om 30+ goals te maken in 1 seizoen? Ja, daar gaat voetbal niet om nee.
Ja, en terecht. Zijn spel heeft hem gebracht tot de nummer vijf van Engeland, de nummer 1 competitie van de wereld. Er is geen reden voor hem om zijn spel te veranderen, zo iemand moet je er gewoon bij hebben. Zonder Gattuso was Italie vier jaar geleden ook geen wereldkampioen geworden.quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:17 schreef Symer het volgende:
[..]
Heb je de arrogantie gezien in het interview van gisteren?
Hij verdedigt zijn potentiële been-brekende acties met zinnen als "Zo speel ik nu eenmaal", en "als iemand het daar niet mee eens heb ik daar geen boodschap aan, volgende keer doe ik het gewoon weer".
Ja, of de mensen die dat roepen zijn zo dom als het achtereind van een varken en snappen het verschil tussen Zuid-Amerikaans en Europees voetbal niet, en zouden er goed aan doen hun debiele wereldkijk op voetbal eens bij te stellen, en totdat ze dat gedaan hebben gewoon hun bakkes dicht te houden omdat het ontstuitbaar belachelijk is wat ze uit hun virtuele nek proberen te braken.quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:23 schreef Symer het volgende:
[..]
Suarez belichaamt alles wat er mis is met voetbal. Als voetbalhaters zijn soort acties aanhalen om uit te leggen waarom ze een hekel aan die sport hebben heb ik geen tegenargumenten, want ze hebben dan gewoon gelijk.
Hockey met een balquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:36 schreef Afhaalchinees het volgende:
en daarbij: expres tegen een been oplopen is gewoon slim, voetbal is oorlog en zodra je gehinderd wordt mag je van mij gaan liggen, zelfde als met hockey, de bal tegen de tegenstander zijn voet aan spelen is ook een strafcorner.
Schwalbe is een Duits woordquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja, of de mensen die dat roepen zijn zo dom als het achtereind van een varken en snappen het verschil tussen Zuid-Amerikaans en Europees voetbal niet, en zouden er goed aan doen hun debiele wereldkijk op voetbal eens bij te stellen, en totdat ze dat gedaan hebben gewoon hun bakkes dicht te houden omdat het ontstuitbaar belachelijk is wat ze uit hun virtuele nek proberen te braken.
Helemaal mee eens, mag hopen dat die lelijke KONIJNENKOP Suarez binnenkort eens zijn benen breekt. Dat zou lachen zijn, dan hoeft hij eindelijk eens een keertje niet te faken dat het zo allemachtig veel pijn doet allemaal.quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:23 schreef Symer het volgende:
[..]
Wat heeft Tomasson in godsnaam met de wedstrijd en ZAF - URG en de schwalbe van Suarez te maken?quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik denk dat je Tomasson nog even terug moet zien, die deed precies hetzelfde remember
quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:19 schreef Xanne het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, mag hopen dat die lelijke KONIJNENKOP Suarez binnenkort eens zijn benen breekt. Dat zou lachen zijn, dan hoeft hij eindelijk eens een keertje niet te faken dat het zo allemachtig veel pijn doet allemaal.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:52 schreef Tomatenboer het volgende:
Belachelijk hoeveel mensen de acties van Suarez goedpraten alleen omdat ze voor de club zijn waar Suarez voor uit komt.![]()
Je kunt toch niet ontkennen dat hij zich vaak theatraal laat vallen of zich overdreven aanstelt.
Wat betreft die penalty vind ik dat de scheidsrechter hem kon geven, al vind ik de overtreding zwaar bestraft met rood, maar Suarez werd inderdaad geraakt, zij het licht, en als Suarez had gewild dan had hij door kunnen spelen en alsnog de bal in het net kunnen rammen, want ik geloof niet dat hij echt uit evenwicht was gebracht door dat tikje, om over de manier waarop hij zich ter aarde stort, maar te zwijgen.![]()
Dat hij er dus voor kiest om zich te laten vallen ipv voor het doelpunt te gaan zegt veel over zijn mentaliteit wat mij betreft.
Overigens vind ik ook dat Suarez allang geel had moeten hebben voor de eerdere schwalbes die hij heeft gemaakt in de wedstrijd tegen Zuid-Afrika.
Tada.quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja, of de mensen die dat roepen zijn zo dom als het achtereind van een varken en snappen het verschil tussen Zuid-Amerikaans en Europees voetbal niet, en zouden er goed aan doen hun debiele wereldkijk op voetbal eens bij te stellen, en totdat ze dat gedaan hebben gewoon hun bakkes dicht te houden omdat het ontstuitbaar belachelijk is wat ze uit hun virtuele nek proberen te braken.
So what? Dan kan het misschien wel bij de Zuid-Amerikaanse cultuur / mentaliteit behoren (al heb ik geen enkele medespeler van Suarez zich zo zien gedragen maar dat terzijde), maar dan kan ik het nog wel onsportief vinden en hoef ik het toch niet meteen goed te keuren cq begrip voor op te brengen?quote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:23 schreef Symer het volgende:
[..]
Keeper pakte mijn beenquote:Luis Suarez vindt dat hij gisteravond tegen Zuid-Afrika een terechte strafschop heeft gekregen. "Ik denk dat de eerste overtreding op mij nóg meer een strafschop was."
"Maar de tweede tackle was er ook zeker één. De keeper pakte mijn linkerbeen, daardoor viel ik. Eigenlijk had ik er twee moeten hebben", verklaart de Uruguayaan tegen NUsport.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:52 schreef Tomatenboer het volgende:
Belachelijk hoeveel mensen de acties van Suarez goedpraten alleen omdat ze voor de club zijn waar Suarez voor uit komt.![]()
Inkoppertje hé. Maar ik vind zo'n actie van Tomasson die hierboven is gepost ook verwerpelijk hoor.quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:03 schreef marco-ouwe het volgende:
[..]
Belachelijk hoeveel mensen hem afzeiken, omdat ze tegen de club zijn waar hij voor uitkomt
Ach, ik snap gewoon niet waarom mensen zich er zo druk om kunnen maken...quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:05 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Inkoppertje hé. Maar ik vind zo'n actie van Tomasson die hierboven is gepost ook verwerpelijk hoor.
Maar als je zulke acties objectief probeert te bekijken dan is dat toch gewoon niet goed te praten? Toch gewoon laf en zielig gedrag?
Bovendien hebben we het hier niet over Ajax maar over Uruguay.
Mexico met Van der Sarquote:Op donderdag 17 juni 2010 12:15 schreef OmniRocket het volgende:
hopelijk gaat suarez nog wat beter voetballen zodat hij verkocht wordt deze zomer..
of nog beter... Nederland - Uruguay.... Suarez maakt weer een schwalbe.... Stekelenburg gaat demonstratief boven hem staan en is boos op hem. Suarez geeft Stekelenburg een kopstoot en wordt er met rood vanaf gestuurd
Omdat er door veel Feyenoorders hier wordt gezeken die even vergeten dat hun eigen spelers nog zieligere acties op de mat leggen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat heeft Tomasson in godsnaam met de wedstrijd en ZAF - URG en de schwalbe van Suarez te maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |