abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 juni 2010 @ 12:22:22 #154
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_82925141
Goh wat hebben veel kakkerlakjes toch een selectief geheugen
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_82925413
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 12:19 schreef Komakie het volgende:

[..]

Omdat er door veel Feyenoorders hier wordt gezeken die even vergeten dat hun eigen spelers nog zieligere acties op de mat leggen.

Het is geen Schwalbe van Suarez. Hij wordt geraakt en klaar. Als je dat niet ziet ben je gewoon blind. Elke speler die op die manier geraakt zou worden, zou deze actie gemaakt hebben. Of dat nou een zuid-amerikaan, een europeaan of een japanner geweest zou zijn.
Suarez werd inderdaad geraakt door de keeper. Dus ik snap dat de scheidsrechter de penalty kan geven want er was sprake van een (lichte) overtreding.

Maar ook als je geraakt wordt kan het een schwalbe zijn naar mijn mening, want Suarez werd niet dusdanig geraakt dat hij zo uit evenwicht was gebracht dat hij niet verder zou kunnen om die bal er alsnog in te rammen. Hij koos ervoor zich opzichtig en overdreven te laten vallen terwijl hij best verder had gekund, en dus vind ik de penalty en de rode kaart voor de keeper (te) zwaar bestraft omdat er sprake was van een "fopduik".
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  donderdag 17 juni 2010 @ 12:28:23 #156
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_82925434
Tja, als je rustig valt geeft die de pingel misschien niet. Kan je het beter overacten anders word je benadeeld.
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_82925522
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 12:27 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Suarez werd inderdaad geraakt door de keeper. Dus ik snap dat de scheidsrechter de penalty kan geven want er was sprake van een (lichte) overtreding.

Maar ook als je geraakt wordt kan het een schwalbe zijn naar mijn mening, want Suarez werd niet dusdanig geraakt dat hij zo uit evenwicht was gebracht dat hij niet verder zou kunnen om die bal er alsnog in te rammen. Hij koos ervoor zich opzichtig en overdreven te laten vallen terwijl hij best verder had gekund, en dus vind ik de penalty en de rode kaart voor de keeper (te) zwaar bestraft.
De penalty is gewoon terecht. Die rode kaart, daar is over te discussiėren.
Have no fear, have a beer
  donderdag 17 juni 2010 @ 12:30:48 #158
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_82925525
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 12:27 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Maar ook als je geraakt wordt kan het een schwalbe zijn naar mijn mening, want Suarez werd niet dusdanig geraakt dat hij zo uit evenwicht was gebracht dat hij niet verder zou kunnen om die bal er alsnog in te rammen. Hij koos ervoor zich opzichtig en overdreven te laten vallen terwijl hij best verder had gekund, en dus vind ik de penalty en de rode kaart voor de keeper (te) zwaar bestraft.
Als iemand geraakt wordt kun jij toch niet beslissen of hij verder had gekund?
Hij liet zich opzichtig vallen, maar geraakt is geraakt. Op het moment dat een speler dan valt is het gewoon een pingel.

Zoals ik al eerder zei, ik vind de rode kaart ook te zwaar... (hoewel het wel de regels zijn)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_82925532
Comment op FB van vriendin uit Zuid-Afrika:

"OMG Suarez could you have cried any more in that game? Wanted to buy you a happy meal"

Jimmy Carter:
"Sometimes God answers prayers with 'Yes'
Sometimes He answers prayers with 'No'
Sometimes He might answer 'You've got to be kidding' ”
pi_82925816
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 12:31 schreef NelsonWandelaar het volgende:

"OMG Suarez could you have cried any more in that game? Wanted to buy you a happy meal"

Oke....
pi_82926141
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 10:37 schreef marco-ouwe het volgende:

[..]

Hockey met een bal ,

Wel minder pijnlijk dan een puk iig*

Nog een edit; Denk ik
ja, want ik heb het over veldhockey, idioot
pi_82926211
quote:

Die Zuid-Afrikaanse aanhang waren anders ook lekkere crybabies. Was wel gelijk lekker stil, zonder die toeters.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_82926274
quote:

Die vriendin snapt het.
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
pi_82926340
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 12:47 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Die Zuid-Afrikaanse aanhang waren anders ook lekkere crybabies. Was wel gelijk lekker stil, zonder die toeters.
En nog voor het eind signaal alweer naar huis
pi_82926386
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 12:47 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

en 10 minuten voor het einde weg had beter verwacht van zuid-afrikanen.
pi_82926865
Hoge zuurgraad hier.

Laten we hopen dat Suarez in het vervolg van het toernooi wat volwassener gedrag vertoont en nog een paar ballen in de bovenhoek jaagt.
Jimmy Carter:
pi_82929030
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 13:01 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Hoge zuurgraad hier.
Komt denk ik vooral omdat veel Ajacieden blijkbaar denken dat zeiken op Suarez een verkapte poging is om op Ajax te zeiken.
  donderdag 17 juni 2010 @ 13:46:31 #168
32622 Elusive
Mad Fer It!!
pi_82929086
niet echt verrassend, maar suarez staat boven aan de lijst van grootste jankers van het WK
http://www.fantasycheatersleague.com/stats/
site houd alle schwables, shirtje trekken en andere lamme acties bij
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 17 juni 2010 @ 13:48:23 #169
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_82929190
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 13:46 schreef Elusive het volgende:
niet echt verrassend, maar suarez staat boven aan de lijst van grootste jankers van het WK
http://www.fantasycheatersleague.com/stats/
site houd alle schwables, shirtje trekken en andere lamme acties bij
Sneijder op 4
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  donderdag 17 juni 2010 @ 13:56:46 #170
8369 speknek
Another day another slay
pi_82929619
Sneijder is inderdaad koning van de injury feign. Cheat of the match wel een beetje een dubieuze categorie.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_82929696
Heb het altijd raar gevonden dat er zoveel mensen klagen over Suarez maar dat je over Farfan nooit wat hoorde. Zal toch wel deels met de club te maken hebben dan.
-
pi_82931808
Valt me mee dat suarez nog niet gelynched is door een menigte kwade Zuid-Afrikers.
pi_82932446
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 09:59 schreef Komakie het volgende:
Als je het objectief bekijkt is het gewoon een strafschop.
Hij gaat graag liggen, maar ondertussen is hij wel geraakt en op het moment de keeper jou wel raakt en de bal niet en je gaat ook nog eens liggen is het gewoon een penalty.
Dat is niet de definitie van een overtreding.
Als je een duel in de 16 hebt tussen 2 spelers dan raken die elkaar toch ook aan, toch is dat geen penalty.
Maar ik snap wel dat de Suarez-fanclub dit graag anders zou zien.
  donderdag 17 juni 2010 @ 14:59:54 #174
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_82933039
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 14:48 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Dat is niet de definitie van een overtreding.
Als je een duel in de 16 hebt tussen 2 spelers dan raken die elkaar toch ook aan, toch is dat geen penalty.
Maar ik snap wel dat de Suarez-fanclub dit graag anders zou zien.
Wie zegt dat ik van de Suarez-fanclub ben. Ik zeg toch dat ik het objectief bekijk?

Ok, laat ik het dan anders zeggen. Hij mist de bal, raakt de man en belet deze op onrechtmatige manier om te scoren. Zo tevreden?
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_82933101
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 14:59 schreef Komakie het volgende:

[..]

Wie zegt dat ik van de Suarez-fanclub ben. Ik zeg toch dat ik het objectief bekijk?

Ok, laat ik het dan anders zeggen. Hij mist de bal, raakt de man en belet deze op onrechtmatige manier om te scoren. Zo tevreden?
Of hij hem belet te scoren daar kun je over discussiėren. Naar mijn mening wordt hij zo licht aangeraakt dat hij echt niet uit evenwicht wordt gebracht, waardoor Suarez dus gewoon door had kunnen gaan om de goal af te maken, hij hoefde hem alleen nog maar in te tikken.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_82933126
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 14:59 schreef Komakie het volgende:

[..]

Waarschijnlijk niet. Je hebt het vast tegen een Suarez hater
pi_82934223
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 15:01 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Of hij hem belet te scoren daar kun je over discussiėren. Naar mijn mening wordt hij zo licht aangeraakt dat hij echt niet uit evenwicht wordt gebracht, waardoor Suarez dus gewoon door had kunnen gaan om de goal af te maken, hij hoefde hem alleen nog maar in te tikken.
Dit dus

Ik zeg ook niet dat jij in de Suarez-fanclub zit...
Prima als je het objectief bekijkt.
pi_82938086
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 14:35 schreef Suterranen het volgende:
Valt me mee dat suarez nog niet gelynched is door een menigte kwade Zuid-Afrikers.
Erg jammer inderdaad, ze hadden die Zoef de Haas eens flink te grazen moeten nemen maar waarschijnlijk was die konijnenkop dan toch weer op tijd gevlucht, de lafaard.
  donderdag 17 juni 2010 @ 17:59:21 #179
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_82942105
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 16:36 schreef Xanne het volgende:

Erg jammer inderdaad, ze hadden die Zoef de Haas eens flink te grazen moeten nemen maar waarschijnlijk was die konijnenkop dan toch weer op tijd gevlucht, de lafaard.
Make up your mind, frustie.
Wat is het nou? Een haas of een konijn?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_82942277
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 10:25 schreef Symer het volgende:

[..]

Nog een reden om de vierde official naar een monitor te laten kijken. Verhoog de pakkans van dat soort gedrag en het is snel afgelopen.
Dan had Suarez in die wedstrijd 2 penalty's gekregen idd
pi_82942709
'' Erg slim van Van Persie, hulde ''

Hou nou toch op, Suarez heeft het gewoon slim aangepakt.
  donderdag 17 juni 2010 @ 18:14:49 #182
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_82942808
Speelt niet voor niets bij Ajax.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  donderdag 17 juni 2010 @ 18:26:20 #183
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_82943301
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 18:14 schreef Zapper het volgende:
Speelt niet voor niets bij Ajax.
Precies. Hij kiest als winnaar terecht voor de beste club.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 17 juni 2010 @ 18:33:35 #184
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_82943575
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 18:26 schreef golfer het volgende:

Precies. Hij kiest als winnaar terecht voor de beste club.
Dan lees je niet goed.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_82944163
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 18:02 schreef mikieu het volgende:

[..]

Dan had Suarez in die wedstrijd 2 penalty's gekregen idd
Nee, dan hij had al snel op scherp gestaan en twee keer nagedacht voordat ie weer zo'n voorstelling gaf.
pi_82945262
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 09:59 schreef Komakie het volgende:
Heerlijk die reacties van niet-ajaxieden

Als je het objectief bekijkt is het gewoon een strafschop.
Hij gaat graag liggen, maar ondertussen is hij wel geraakt en op het moment de keeper jou wel raakt en de bal niet en je gaat ook nog eens liggen is het gewoon een penalty.

De keeper deed het absoluut onopzettelijk en dus is het extra lullig (en misschien wel wat onnodig) dat hij rood krijgt, maar volgens de officiele regels is het nu eenmaal zo.

Het overdreven vallen en vooral ook het zogenaamd pijn hebben wat veel van die spelers doen (niet specifiek Suarez, maar hij doet er wel aan mee) vind ik wel verschrikkelijk.
Punt is dat diezelfde niet-ajacieden ieder jaar als Suarez weer door 8 handen wordt beetgepakt in een Rotterdams strafschopgebied, of weer door 3 benen doormidden wordt gezaagd...dan hoor je ze niet dat Ajax dan wel een penalty verdiend heeft. Maar als Suarez nu eens gefloten wordt door een góede scheidsrechter staat gelijk het halve forum op zn achterste poten
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_82945522
Kijk, bij de live beelden had denk ik iedereen wel het idee van dit is een penalty. DAt het vervolgens in de ultra ultra ultra herhaling anders lijkt...tsja. Het moment duurt geen 4 seconden, net 4 miliseconden. Goede arbitrale beslissing. En ja, daar hoort ook rood bij. Ik word altijd zo moe van mensen die dan zeggen: "Ja, ze zijn al genoeg gestraft met die penalty tegen, waarom ook nog de keeper eraf..?" Ehm, omdat het bij het spelregels hoort???
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_82945592
Nou..

ik herinner me een moment dat Boschker een harde overtreding maakte op Suarez in een wedstrijd tussen Ajax en Twente. Dat had een penalty moeten zijn, maar hij was in die periode constant aan het duikelen, dus kreeg hij die penalty enigszins begrijpelijk niet.

Ik vind het onterecht dat hij die penalty niet kreeg, maar als nu blijkt dat hij er niets van geleerd heeft en dat hij denkt dat dit de manier is om als een volwassen man een hele mooie sport te bedrijven, dan betreur ik dat.
Jimmy Carter:
  vrijdag 18 juni 2010 @ 00:01:03 #189
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_82960709
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 19:26 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Nou..

ik herinner me een moment dat Boschker een harde overtreding maakte op Suarez in een wedstrijd tussen Ajax en Twente. Dat had een penalty moeten zijn, maar hij was in die periode constant aan het duikelen, dus kreeg hij die penalty enigszins begrijpelijk niet.

Ik vind het onterecht dat hij die penalty niet kreeg, maar als nu blijkt dat hij er niets van geleerd heeft en dat hij denkt dat dit de manier is om als een volwassen man een hele mooie sport te bedrijven, dan betreur ik dat.
Voetballen en volwassen mannen
  dinsdag 22 juni 2010 @ 16:50:29 #190
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_83150629
Onze klasbak heeft gescoord.
Poef.....gone! ©golfer
pi_83150700
Ironisch dat de gehate Suarez hier Zaf misschien wel naar de volgende ronde kopt.

[ Bericht 1% gewijzigd door El_Bassie op 22-06-2010 17:29:39 ]
pi_83150714
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 16:50 schreef golfer het volgende:
Onze klasbak heeft gescoord.

Goed opgesteld
pi_83151061
  dinsdag 22 juni 2010 @ 16:58:16 #194
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_83151137
Hij mistte ook wel een hele grote kans trouwens.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 16:59:30 #195
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_83151220
Luuuuuis Suuaaarez!
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_83151472
Is de wedstrijd nog wat? Ik haakte al vrij snel af door een overdosis slechte wedstrijden tijdens de 1e speelronde.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 17:12:24 #197
198365 Morendo
The Real Deal
pi_83151884
Nu is 'ie wel zo'n 45 miljoen euro waard. KASSA!!!!!
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_83152570
Ben benieuwd hoe dit afloopt.
Jimmy Carter:
  dinsdag 22 juni 2010 @ 17:26:43 #199
198365 Morendo
The Real Deal
pi_83152653
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 17:24 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Ben benieuwd hoe dit afloopt.
Kwartfinale moet haalbaar zijn.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_83152713
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 17:26 schreef Morendo het volgende:

[..]

Kwartfinale moet haalbaar zijn.
Ja, dat ook.

Ik bedoel vandaag. Doordat Mexico zo zwak speelt kunnen er nog wel eens gekke dingen gebeuren.

edit: Never mind: Frankrijk scoort.
Jimmy Carter:
  Trouwste user 2022 dinsdag 22 juni 2010 @ 19:38:05 #201
7889 tong80
Spleenheup
pi_83158387
Leuk dat ie scoorde. Ze hebben sowieso een goeie ploeg.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 22 juni 2010 @ 19:46:14 #202
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_83158804
Wat een baas!
.
  zaterdag 26 juni 2010 @ 16:10:51 #203
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_83327932
Hij heeft er weer eentje in liggen.
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 26 juni 2010 @ 16:29:54 #204
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_83328372
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 16:10 schreef golfer het volgende:
Hij heeft er weer eentje in liggen.
en wat voor een...
Mooie spitsengoal was het, niet te verwarren met spitskool
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo