ze zijn helaas heel erg op! En dat wist ik toen nog niet, maar ze zijn in bestelling! Weet alleen niet hoe lang het nog gaat duren.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:16 schreef Againzender het volgende:
Iemand ervaring hoe lang het versturen van die badeendsleutelhangers duurt? Heb er eentje 'gewonnen' bij Met Michiel Met Domien begin mei, maar vooralsnog niets ontvangen...
Arme Tjibbe als die de boel moet bijwerkenquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:43 schreef Maricha het volgende:
[..]
ze zijn helaas heel erg op! En dat wist ik toen nog niet, maar ze zijn in bestelling! Weet alleen niet hoe lang het nog gaat duren.
Maar hij komt zeker nog naar je toe, het duurt alleen nog eventjes....
tsja, wat zal ik daar op zeggenquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:46 schreef borisz het volgende:
[..]
Arme Tjibbe als die de boel moet bijwerken
Heel goedquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:57 schreef Timo20 het volgende:
Gooooooooooeeeeeeeeedenavond![]()
![]()
Gaat goed met Frankrijk![]()
Nog gefeliciteerd (ook voor andere geslaagden)quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:07 schreef Bol_Wan het volgende:
zo, net mijn diploma opgehaald en natuurlijk terrasje gepakt, kan et nog steeds niet geloven
dankquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd (ook voor andere geslaagden)![]()
ook bedankt danquote:
dies leuk jaquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:24 schreef CindieY het volgende:
Jaa, Two Door Cinema ClubSinds gisteren het album en ik ben al helemaal verslingerd
dat dusquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:39 schreef Captain_Slow het volgende:
Na de vorige verkiezingen was de SP de grote winnaar en hadden ze zelfs 1 zetel meer dan de PVV nu heeft en toen die niet in de coalitie kwamen hoorde je daar niemand over, nu de PVV niet in de coalitie komt is het bijna groter dan het WK voetbal...
Whahaquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:44 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
quote:Pizza Hut Dublin outlet have had to hand out 700 free pizzas tonight. They would give 350 free pizzas for any #worldcup What’s happening? goal against #fra France
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |