Nou dat dus. Strokesquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:50 schreef Sersjee het volgende:
Goede request!
Schwalbe van Suarezquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
WTF, wat heb ik gemist? Wat heeft ie gedaan?
onzin, hij werd gewoon duidelijk aangeraaktquote:
Right, schwalbe van Suarez en daarom krijgt de keeper rood?quote:
ga hier maar niet op in, een voetbaldiscussie op het 3fmtopic lijkt me een beetje nutteloosquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Right, schwalbe van Suarez en daarom krijgt de keeper rood?
Suarez maakt altijd schwalbes, pauper Ajacied
Vergeet ik ook altijd als ik weg ga en mn pc aan laat staanquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:31 schreef Dagoduck het volgende:
hAD IK MN RADIO SCROBBLER AAN LATEN STAAN
srry for caps
en Goeie Avond!
herkenbaarquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:31 schreef Dagoduck het volgende:
hAD IK MN RADIO SCROBBLER AAN LATEN STAAN
srry for caps
en Goeie Avond!
QFT!quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:46 schreef Bol_Wan het volgende:
volgens mij is dit weer een nummer dat nooit gaat vervelen
er moet es een lijstje gemaakt worden met 'safe' nummer, die kan je altijd opzetten en iedereen is blijquote:
En noem de zender vervolgens Sky Radioquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:49 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
er moet es een lijstje gemaakt worden met 'safe' nummer, die kan je altijd opzetten en iedereen is blij![]()
Memories, Hurts enz.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En noem de zender vervolgens Sky RadioAlhoewel ik niet blij kan worden van de Sky Radio muziek, maar veilig is het natuurlijk wel!
Zekerquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:53 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
vooruit, maar dan is dit toch anders
Stop twee tieten in een envelopquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:54 schreef -Hans- het volgende:
Iemand nog een leuke mop te vertellen??
Gruwelijk goed! , ik snap niet waarom hij zo moeilijk praatquote:
Stuur 'm op, dan krijg je drop.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:55 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Stop twee tieten in een envelop
zijn er zelfs twee in virussenhier.comquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:59 schreef Dagoduck het volgende:
Check de "s" in het http achter het webadres
gevonden!
Whahaquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gruwelijk goed! , ik snap niet waarom hij zo moeilijk praat
Ej !quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:55 schreef alors het volgende:hallo, eeehh kaartjes voor Muse??? Die wil ik wel
wie is je bron, Aart?quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
![]()
Uit betrouwbare bron vernomen dat Jack Parow - Cooler As Ekke de favo track is van Pino!
Ben druk dus ga meteen weer maar wilde gewoon ff kijken hier en ff 3fm luisterenquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ej !. Ja, Muse gaat wel vet worden
.
lijkt me het geld zeker waard, maar je moet et wel hebbenquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:14 schreef alors het volgende:
[..]
Ben druk dus ga meteen weer maar wilde gewoon ff kijken hier en ff 3fm luisteren
Muse lijkt me ook supervet, alleen ik twijfel zo of het nu mijn geld waard is. Ga wel proberen te winnen, vervoer heb ik al
Succes met winnen! hoop dat je zo'n kaartje wintquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:14 schreef alors het volgende:
[..]
Ben druk dus ga meteen weer maar wilde gewoon ff kijken hier en ff 3fm luisteren
Muse lijkt me ook supervet, alleen ik twijfel zo of het nu mijn geld waard is. Ga wel proberen te winnen, vervoer heb ik al
quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
![]()
Uit betrouwbare bron vernomen dat Jack Parow - Cooler As Ekke de favo track is van Pino!
Wtfquote:
Wat een SUPER vet nummer!quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:49 schreef -Hans- het volgende:
Dit kan de nieuwe Megahit zijn!SHANE SHU
Shane Shuquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:49 schreef -Hans- het volgende:
Dit kan de nieuwe Megahit zijn!SHANE SHU
quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
Shane ShuWat goed dat ik eens in dit topic meelees, ik was The way she talks to me he-le-maal vergeten. Wat is de kanshebber voor de Megahit dan? Heb 't nummer geloof ik gemist.
En overigens, zeer regelmatige 3FM-luisteraar meldt zich ook maar eens in dit topicIk zal eens gezellig meekletsen.
weest welkomquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
Shane ShuWat goed dat ik eens in dit topic meelees, ik was The way she talks to me he-le-maal vergeten. Wat is de kanshebber voor de Megahit dan? Heb 't nummer geloof ik gemist.
En overigens, zeer regelmatige 3FM-luisteraar meldt zich ook maar eens in dit topicIk zal eens gezellig meekletsen.
Gelijk even opgezocht op Youtube natuurlijk, ik kende het nummer al wel van horen. Heerlijk nummertje inderdaad!quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]Cindy!
Push me to the ground gaat het over
quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]Cindy!
Push me to the ground gaat het over
zit wel een mamma appelsap in. benieuwd ?quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:03 schreef CindieY het volgende:
[..]
Gelijk even opgezocht op Youtube natuurlijk, ik kende het nummer al wel van horen. Heerlijk nummertje inderdaad!
Het is idd een tijdje stl geweest rond Shane Shu. Denk dat het wel een kanshebber is.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
Claudia of Giel het is beiden een groot drama. Ekdom in de nacht met Rudy vind ik wel tofquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:01 schreef Sirolf het volgende:
Ah, morgen Claudia d'r Op met Giel, en Ekdom In De Nacht met DER RUDY! Aldus Gerard en Giel zojuist in de backstage.
Die moet nog even wat extra verdienen om rond te komen voor als 'ie in september werkloos is.quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Claudia of Giel het is beiden een groot drama. Ekdom in de nacht met Rudy vind ik wel tof. Die Rudy maakt zijn uren wel zeg.
Hoop het niet voor hem dat hij straks werkloos is. Lijkt mij geen pretjequote:Op donderdag 17 juni 2010 10:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die moet nog even wat extra verdienen om rond te komen voor als 'ie in september werkloos is.
Als je het goed regelt, valt dat wel mee (de eerste tijd dan)quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hoop het niet voor hem dat hij straks werkloos is. Lijkt mij geen pretje
Heb er geen ervaring meequote:Op donderdag 17 juni 2010 10:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als je het goed regelt, valt dat wel mee (de eerste tijd dan).
Lijkt erop dat we dat idd kunnen vergeten. Helaas. Krijgen we dadelijk die kut PvdA en/of GroenLinks erbijquote:
Verhagen zou nog wel willen, alleen zijn partij niet.quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Lijkt erop dat we dat idd kunnen vergeten. Helaas. Krijgen we dadelijk die kut PvdA en/of GroenLinks erbij![]()
JAAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 17 juni 2010 11:05 schreef borisz het volgende:
Geen kabinet over rechts.
Cohen ftwquote:Op donderdag 17 juni 2010 11:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Lijkt erop dat we dat idd kunnen vergeten. Helaas. Krijgen we dadelijk die kut PvdA en/of GroenLinks erbij![]()
Nieuwe verkiezingen?! wtf is een nationaal kabinet??quote:boriszz Nog een paar opties open. Paars Plus, nationaal kabinet of nieuwe verkiezingen.
http://nl.wikipedia.org/w(...)Nationale_kabinettenquote:Op donderdag 17 juni 2010 12:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nieuwe verkiezingen?! wtf is een nationaal kabinet??
Dank! uniek iets dus hier in Nederlandquote:Op donderdag 17 juni 2010 12:22 schreef Sersjee het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/w(...)Nationale_kabinetten
Gister nog live bij VI Oranjequote:
Van mij mag hij wel een poosje scheurbuik hebben,quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:49 schreef Dagoduck het volgende:
Hij zingt zelf over speeskeeks en slangen op je tikke?![]()
Middagquote:Op donderdag 17 juni 2010 12:37 schreef themauster het volgende:
[..]
Gister nog live bij VI Oranje
Goedemiddag trouwens
Bovendien wilde Verhagen pas praten als de VVD en de PVV een overeenkomst hadden met elkaar.quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:26 schreef borisz het volgende:
[..]
Verhagen zou nog wel willen, alleen zijn partij niet.
Jon Allen - Happy nowquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:03 schreef oh-oh het volgende:
Hoiiiiiiii![]()
Van wie is dat nr waar ze de hele tijd zingen "I hope you're happy now".
Is dat dat nr van de Foo Fighters?
Nee toch?
Gisteren draaiden ze t ook en toen stond het ook niet in de playlist ...
quote:
Het zal wel een freechoice zijn die nog niet in Dalet staat.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dank!
Gek dat ze die telkens niet op de playlist zetten dan!
Ik vind het een heerlijk nr.
SC!quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:31 schreef SilentChaos het volgende:
Ik kom ook ff zwaaien
Kom echt te weinig hier sinds m'n nieuwe werk
quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:31 schreef SilentChaos het volgende:
Ik kom ook ff zwaaien
Ik ben hier sinds SR09, dus dat kan wel kloppen jaquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:42 schreef SilentChaos het volgende:
Tot een jaartje geleden was ik hier altijd![]()
Topper!quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:31 schreef SilentChaos het volgende:
Ik kom ook ff zwaaien
Oh was jij dat. Dacht al!quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:42 schreef SilentChaos het volgende:
Jij hier?quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:42 schreef SilentChaos het volgende:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:52 schreef SilentChaos het volgende:
haha ja dat was ik ja Hans
Nou toch maar op Bad Medicine gestemdWas trouwens laatst (gratis) bij Bon Jovi op Scheveningen
Viel niet tegen eigenlijk
Tijd voor een Excel-like template voor FOK, speciaal voor werkplekken.quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:25 schreef SilentChaos het volgende:
Hey Sirolf
De radio staat wel altijd op 3FM gelukkig, maar ja vroeger had ik een kamertje alleen en daarna een fantastische hoek waar niemand op m'n scherm kon kijken, hier is dat allemaal wat moeilijker. Vind't teveel gedoe zeg maar
Roel, RHCP, speciaal voor jou
Er wordt gesproken over een Outlook-templatequote:Op donderdag 17 juni 2010 15:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Tijd voor een Excel-like template voor FOK, speciaal voor werkplekken.
Ik luister ook via internetquote:Op donderdag 17 juni 2010 15:50 schreef SilentChaos het volgende:
Ah, ik luister via Internet, dus thanksWeet ik dat ook al, mooie plaat
(Hij moet hier nog komen namelijk )
Hej !quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:33 schreef Piles het volgende:
Hey Hans, fix je icon eens. Hij zit achter een wachtwoord nu
Mja, en toch vrees ik dat er binnenkort wel weer ergens een dipje zal komen. Continu goede muziek als MH is bijna onmogelijk vol te houden.quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:10 schreef -Hans- het volgende:
Hurts !!!!!!!!!!1 Hoop dat de heren jocks weer zo'n mooie Megahit hebben uitgekozen
Gelukkig zijn er wel een hoop leuke nieuwe platen uit, maar het dipje zal ongetwijfeld wel een keer komenquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, en toch vrees ik dat er binnenkort wel weer ergens een dipje zal komen. Continu goede muziek als MH is bijna onmogelijk vol te houden.
Ja, omdat Giel op vakantie isquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:38 schreef -Hans- het volgende:
Zat net ff het KX topic te lezen maar Veenstra binnenkort daar weg? Die gaat vast naar de ochtend @ 3FM.
Zal het ook niet horen want dan heb ik vakantie en dan ligt de focus toch echt op uitslapenquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, omdat Giel op vakantie is
26 juli begint ie.
Helaas ga ik 23 juli op vakantie, dus kan er niks van volgen
Dat dusquote:
ik zie hetquote:Op donderdag 17 juni 2010 20:02 schreef MichielV het volgende:
Hai hai, ook hier :-)
Even keuteltje gelegd in KX topix, tnx voor de tip Hans.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:56 schreef MichielV het volgende:
Even kort wat zeggen over mijn afwezigheid de laatste tijd bij KX. Dat is niet omdat ik het niet leuk vind, niet omdat ik niet van muziek hou, maar domweg omdat het heel druk is de laatste tijd. Als je bv. veel voor anderen in moet vallen dan is een uur KX tapen al snel iets wat sneuvelt helaas. Dat gaat de komende tijd ook alleen maar vaker gebeuren kan ik vast verklappen met een gezinsuitbreiding op komst.
KX is echt te gek maar bij mij passen er ook maar 24 uur in een dag. Jammer dat er zo ongenuanceerd over gedaan wordt.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:02 schreef MichielV het volgende:
gezinsuitbreiding, kost veel tijd weet ik uit ervaringquote:Op donderdag 17 juni 2010 20:02 schreef MichielV het volgende:
doe mij maar een Raiderquote:Op donderdag 17 juni 2010 20:48 schreef Captain_Slow het volgende:
[ afbeelding ]
Maar ik neem toch een Twix
Ik wel:quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:08 schreef CindieY het volgende:
Ik weet toch echt niet wat ik van die K´naan moet vinden.
ze zijn helaas heel erg op! En dat wist ik toen nog niet, maar ze zijn in bestelling! Weet alleen niet hoe lang het nog gaat duren.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:16 schreef Againzender het volgende:
Iemand ervaring hoe lang het versturen van die badeendsleutelhangers duurt? Heb er eentje 'gewonnen' bij Met Michiel Met Domien begin mei, maar vooralsnog niets ontvangen...
Arme Tjibbe als die de boel moet bijwerkenquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:43 schreef Maricha het volgende:
[..]
ze zijn helaas heel erg op! En dat wist ik toen nog niet, maar ze zijn in bestelling! Weet alleen niet hoe lang het nog gaat duren.
Maar hij komt zeker nog naar je toe, het duurt alleen nog eventjes....
tsja, wat zal ik daar op zeggenquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:46 schreef borisz het volgende:
[..]
Arme Tjibbe als die de boel moet bijwerken
Heel goedquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:57 schreef Timo20 het volgende:
Gooooooooooeeeeeeeeedenavond![]()
![]()
Gaat goed met Frankrijk![]()
Nog gefeliciteerd (ook voor andere geslaagden)quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:07 schreef Bol_Wan het volgende:
zo, net mijn diploma opgehaald en natuurlijk terrasje gepakt, kan et nog steeds niet geloven
dankquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd (ook voor andere geslaagden)![]()
ook bedankt danquote:
dies leuk jaquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:24 schreef CindieY het volgende:
Jaa, Two Door Cinema ClubSinds gisteren het album en ik ben al helemaal verslingerd
dat dusquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:39 schreef Captain_Slow het volgende:
Na de vorige verkiezingen was de SP de grote winnaar en hadden ze zelfs 1 zetel meer dan de PVV nu heeft en toen die niet in de coalitie kwamen hoorde je daar niemand over, nu de PVV niet in de coalitie komt is het bijna groter dan het WK voetbal...
Whahaquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:44 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
quote:Pizza Hut Dublin outlet have had to hand out 700 free pizzas tonight. They would give 350 free pizzas for any #worldcup What’s happening? goal against #fra France
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |