Hej !quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:33 schreef Piles het volgende:
Hey Hans, fix je icon eens. Hij zit achter een wachtwoord nu
Mja, en toch vrees ik dat er binnenkort wel weer ergens een dipje zal komen. Continu goede muziek als MH is bijna onmogelijk vol te houden.quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:10 schreef -Hans- het volgende:
Hurts !!!!!!!!!!1 Hoop dat de heren jocks weer zo'n mooie Megahit hebben uitgekozen
Gelukkig zijn er wel een hoop leuke nieuwe platen uit, maar het dipje zal ongetwijfeld wel een keer komenquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, en toch vrees ik dat er binnenkort wel weer ergens een dipje zal komen. Continu goede muziek als MH is bijna onmogelijk vol te houden.
Ja, omdat Giel op vakantie isquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:38 schreef -Hans- het volgende:
Zat net ff het KX topic te lezen maar Veenstra binnenkort daar weg? Die gaat vast naar de ochtend @ 3FM.
Zal het ook niet horen want dan heb ik vakantie en dan ligt de focus toch echt op uitslapenquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, omdat Giel op vakantie is
26 juli begint ie.
Helaas ga ik 23 juli op vakantie, dus kan er niks van volgen
Dat dusquote:
ik zie hetquote:Op donderdag 17 juni 2010 20:02 schreef MichielV het volgende:
Hai hai, ook hier :-)
Even keuteltje gelegd in KX topix, tnx voor de tip Hans.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:56 schreef MichielV het volgende:
Even kort wat zeggen over mijn afwezigheid de laatste tijd bij KX. Dat is niet omdat ik het niet leuk vind, niet omdat ik niet van muziek hou, maar domweg omdat het heel druk is de laatste tijd. Als je bv. veel voor anderen in moet vallen dan is een uur KX tapen al snel iets wat sneuvelt helaas. Dat gaat de komende tijd ook alleen maar vaker gebeuren kan ik vast verklappen met een gezinsuitbreiding op komst.
KX is echt te gek maar bij mij passen er ook maar 24 uur in een dag. Jammer dat er zo ongenuanceerd over gedaan wordt.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:02 schreef MichielV het volgende:
gezinsuitbreiding, kost veel tijd weet ik uit ervaringquote:Op donderdag 17 juni 2010 20:02 schreef MichielV het volgende:
doe mij maar een Raiderquote:Op donderdag 17 juni 2010 20:48 schreef Captain_Slow het volgende:
[ afbeelding ]
Maar ik neem toch een Twix
Ik wel:quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:08 schreef CindieY het volgende:
Ik weet toch echt niet wat ik van die K´naan moet vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |