Wat een SUPER vet nummer!quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:49 schreef -Hans- het volgende:
Dit kan de nieuwe Megahit zijn!SHANE SHU
Shane Shuquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:49 schreef -Hans- het volgende:
Dit kan de nieuwe Megahit zijn!SHANE SHU
quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
Shane ShuWat goed dat ik eens in dit topic meelees, ik was The way she talks to me he-le-maal vergeten. Wat is de kanshebber voor de Megahit dan? Heb 't nummer geloof ik gemist.
En overigens, zeer regelmatige 3FM-luisteraar meldt zich ook maar eens in dit topicIk zal eens gezellig meekletsen.
weest welkomquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
Shane ShuWat goed dat ik eens in dit topic meelees, ik was The way she talks to me he-le-maal vergeten. Wat is de kanshebber voor de Megahit dan? Heb 't nummer geloof ik gemist.
En overigens, zeer regelmatige 3FM-luisteraar meldt zich ook maar eens in dit topicIk zal eens gezellig meekletsen.
Gelijk even opgezocht op Youtube natuurlijk, ik kende het nummer al wel van horen. Heerlijk nummertje inderdaad!quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]Cindy!
Push me to the ground gaat het over
quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]Cindy!
Push me to the ground gaat het over
zit wel een mamma appelsap in. benieuwd ?quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:03 schreef CindieY het volgende:
[..]
Gelijk even opgezocht op Youtube natuurlijk, ik kende het nummer al wel van horen. Heerlijk nummertje inderdaad!
Het is idd een tijdje stl geweest rond Shane Shu. Denk dat het wel een kanshebber is.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |