Zekerquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:53 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
vooruit, maar dan is dit toch anders
Stop twee tieten in een envelopquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:54 schreef -Hans- het volgende:
Iemand nog een leuke mop te vertellen??
Gruwelijk goed! , ik snap niet waarom hij zo moeilijk praatquote:
Stuur 'm op, dan krijg je drop.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:55 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Stop twee tieten in een envelop
zijn er zelfs twee in virussenhier.comquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:59 schreef Dagoduck het volgende:
Check de "s" in het http achter het webadres
gevonden!
Whahaquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gruwelijk goed! , ik snap niet waarom hij zo moeilijk praat
Ej !quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:55 schreef alors het volgende:hallo, eeehh kaartjes voor Muse??? Die wil ik wel
wie is je bron, Aart?quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
![]()
Uit betrouwbare bron vernomen dat Jack Parow - Cooler As Ekke de favo track is van Pino!
Ben druk dus ga meteen weer maar wilde gewoon ff kijken hier en ff 3fm luisterenquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ej !. Ja, Muse gaat wel vet worden
.
lijkt me het geld zeker waard, maar je moet et wel hebbenquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:14 schreef alors het volgende:
[..]
Ben druk dus ga meteen weer maar wilde gewoon ff kijken hier en ff 3fm luisteren
Muse lijkt me ook supervet, alleen ik twijfel zo of het nu mijn geld waard is. Ga wel proberen te winnen, vervoer heb ik al
Succes met winnen! hoop dat je zo'n kaartje wintquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:14 schreef alors het volgende:
[..]
Ben druk dus ga meteen weer maar wilde gewoon ff kijken hier en ff 3fm luisteren
Muse lijkt me ook supervet, alleen ik twijfel zo of het nu mijn geld waard is. Ga wel proberen te winnen, vervoer heb ik al
quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
![]()
Uit betrouwbare bron vernomen dat Jack Parow - Cooler As Ekke de favo track is van Pino!
Wtfquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |