En draderig zijn ze......quote:
Ik moest nog zoeken naar die koe ook.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:52 schreef Pagan het volgende:
Uitzicht vanuit onze voortuin, met speciaal voor Cat en Tombo een koe in beeld!!!
[ afbeelding ]
quote:
LOLquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee joh, er staan er zelfs een heleboel in beeld, gewoon je ogen goed gebruiken:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee joh, er staan er zelfs een heleboel in beeld, gewoon je ogen goed gebruiken:
[ afbeelding ]
Vervelend plekjequote:Op woensdag 16 juni 2010 20:55 schreef Pagan het volgende:
En een stukje achtertuin, rechts Strega's favo plekje onder de Kathleen Harrop (een rozensoort).
[ afbeelding ]
En weer moest ik zoeken. Koeien zwemmen niet.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ze staan op de bodemquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:30 schreef JJH het volgende:
[..]
En weer moest ik zoeken. Koeien zwemmen niet.
Ze kunnen het wel, als het moetquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:30 schreef JJH het volgende:
[..]
En weer moest ik zoeken. Koeien zwemmen niet.
ik denk dat je nog gek zou staan te kijken, ze hebben al koeienhoofden op vogellichamen, wie weet wat er onder zitquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan is of dat slootje heel ondiep, of die koeien hebben uitschuifpoten.
Ik ga uit van een normale koe. En niet eentje met een giraffenek.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik denk dat je nog gek zou staan te kijken, ze hebben al koeienhoofden op vogellichamen, wie weet wat er onder zit
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:29 schreef DeZwabber het volgende:
middels mijn uitgebreide anatomische kennis van de manbearpig cowducksquid ben ik in staat geweest te reconstrueren hoe ze er uit zouden kunnen zien
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |