Zo echt wel. Waar bemoei je je mee schijtschurftquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:52 schreef Xiance het volgende:
[..]
gelukkig heb ik jouw toestemming nergens voor nodig, wijf
kijk eens in je onderbroek.. DIE beestjes veroorzaken schijtschurft...quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:54 schreef Ghostfury het volgende:
[..]
Zo echt wel. Waar bemoei je je mee schijtschurft
Ik dacht dat ze in je darmen bivakkeren.quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:54 schreef Xiance het volgende:
[..]
kijk eens in je onderbroek.. DIE beestjes veroorzaken schijtschurft...
DAT is toch het hele idee achter de [HOMO] reeks... kansloos zitten doen?quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:54 schreef Peter het volgende:
Als die kanslozen nu met elkaar kansloos gaan zitten liggen (zoiets), dan voelen ze zich tenminste minder kansloos en hebben we de helft minder gezeik hier
Maar Peter, je HOEFT toch niet te lezen hier?quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:54 schreef Peter het volgende:
Als die kanslozen nu met elkaar kansloos gaan zitten liggen (zoiets), dan voelen ze zich tenminste minder kansloos en hebben we de helft minder gezeik hier
nee, dat zijn darmsteen ratjes...quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:55 schreef Ghostfury het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze in je darmen bivakkeren.
Niet zo naiefquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:55 schreef Peter het volgende:
Waarom happen er nu bepaalde mensen, voelen die zich aangesproken?
Jouw boeken ook nietquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar Peter, je HOEFT toch niet te lezen hier?
Aangenaamquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:01 schreef Xiance het volgende:
[..]
omg.. je bent echt TE dom om mee in gesprek te gaan
komt door de vuvuzela's, daar gaat men van brommenquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:02 schreef Yurithemaster het volgende:
wat is iedereen weer lief voor elkaar vandaag
quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij moet wel een kleine plasser hebben met zoveel geldingsdrang
Jij overjarige ouwe smegmakaasquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij moet wel een kleine plasser hebben met zoveel geldingsdrang
gloria in excelsis deoquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:02 schreef Yurithemaster het volgende:
wat is iedereen weer lief voor elkaar vandaag
Heb ik een rel gemist of zit je een keutel dwars?quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:58 schreef Peter het volgende:
Tis toch zo? Meld je aan bij de Bi-schierigen in KPD en kom van je zaad af, of ga stokslobberen bij de pijpclub.
Not my cup of tea, maar als je omhoog zit met je zaad en daardoor verzuurt...
its you?quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:04 schreef Ghostfury het volgende:
LOL. Xiance. Ik zit je maar te plagen hoor. It's me...
IK ZEG NIKS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ok, dat zegt genoeg, Ang3l, Stroekie en ik houden onze mond wel....
Jawel, da's verplichte kostquote:
Tis mooi weer en nog zitten hier een stel R&P gasten te mekkeren dat ze zo alleen en zielig zijn etc. etc.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:05 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Heb ik een rel gemist of zit je een keutel dwars?
Asperges, franse frietjes en beenham.quote:
Mijne. En van sommige mensenquote:
Ja, en dat vulde me met immens genoegen!quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:04 schreef Xiance het volgende:
[..]
heb je nou gelezen dat we je heulemaal niet negeren?
Je haalt het niveau van G_E en K_K zo niet hoorquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:09 schreef Dragonwizard het volgende:
[..]
Nou jah. Ik ben niet zo goed in het volhouden van mijn rol. Vandaar al die klonen.
Daarom ik ben uniek in verscheidenheid.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:09 schreef Peter het volgende:
[..]
Je haalt het niveau van G_E en K_K zo niet hoor
Oh, ok. Eens, in dat geval.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:06 schreef Peter het volgende:
[..]
Tis mooi weer en nog zitten hier een stel R&P gasten te mekkeren dat ze zo alleen en zielig zijn etc. etc.
Ga er op uit en doe er dan wat aan man. Zwelgen in zelfmedelijden, bah!
Verkapte Des-en-ik-hebben-problemen-post?quote:
Alsof jij dat niet weetquote:
Maar mijn klonen zijn geen andere identiteiten, maar meer synoniemen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:09 schreef Peter het volgende:
[..]
Je haalt het niveau van G_E en K_K zo niet hoor
ohhh gelukkig! ik voelde me al bijna aangesprokenquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:06 schreef Peter het volgende:
[..]
Tis mooi weer en nog zitten hier een stel R&P gasten te mekkeren dat ze zo alleen en zielig zijn etc. etc.
Ga er op uit en doe er dan wat aan man. Zwelgen in zelfmedelijden, bah!
Dat weet je toch, met een dwarse drol?quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:07 schreef Dragonwizard het volgende:
[..]
It's me.. meta metamorphose..
Einde speelkwartiertje.
Kreeg je toen korting op je pizza?quote:
ik las Trolquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat weet je toch, met een dwarse drol?
hoe kom je eigenlijk in KPD, ik heb het weleens gevraagd, maar geen responsequote:Op woensdag 16 juni 2010 18:58 schreef Peter het volgende:
Tis toch zo? Meld je aan bij de Bi-schierigen in KPD en kom van je zaad af, of ga stokslobberen bij de pijpclub.
Not my cup of tea, maar als je omhoog zit met je zaad en daardoor verzuurt...
wellicht komen er later sporen tevoorschijn uit de bank, is wel zo prettig als je weet WELKE bank, toch?quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:14 schreef wonderer het volgende:
Mijn god, ik ben een boek aan het lezen met hele pagina's vol beschrijvingen van het meubilair en shit. En da's een DETECTIVE
Ja, dat dacht ik ook, maar ik heb echt geen behoefte aan de architectuur van het huis, de kleding van alle personages en al helemaal niet aan de achtergrond van de huishoudster van de pastoor die het lijk vondquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:15 schreef Xiance het volgende:
[..]
wellicht komen er later sporen tevoorschijn uit de bank, is wel zo prettig als je weet WELKE bank, toch?
i dont know, ik lees zelden dat soort boeken, ben meer van Linux, C# enzo
Nooit The witches of eastwick lezen danquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook, maar ik heb echt geen behoefte aan de architectuur van het huis, de kleding van alle personages en al helemaal niet aan de achtergrond van de huishoudster van de pastoor die het lijk vond
Nope, maar da's "Literatuur" toch? Dit is gewoon een veredelde Baantjer.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nooit The witches of eastwick lezen dan
Ang3l ik zoek een SYTYCD-dans. Maar ik kan me alleen nog herinneren dat het contemporary was, en dat de vrouw er in een witte jurk er ongeveer uitzag als een heel groot watjequote:Op woensdag 16 juni 2010 19:17 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga me zo maar eens omkleden voor mijn liefdeloze date.
er is daar niks boeinds te zienquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:13 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
hoe kom je eigenlijk in KPD, ik heb het weleens gevraagd, maar geen response
oh, hmmz.. sjaquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook, maar ik heb echt geen behoefte aan de architectuur van het huis, de kleding van alle personages en al helemaal niet aan de achtergrond van de huishoudster van de pastoor die het lijk vond
ik wil gewoon eens kijkenquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
er is daar niks boeinds te zien
nuno en zoekenquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De volgende keer zelf zoeken.
Aanmeldtopic KPD editie #2/2010
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
er zijn maar weinig nieuwe mensen die zich langer dan 2 weken staande houden hier, deze nieuwe geef ik een week, waar kan ik inzetten
En wie was mijn voorganger. Wel eens wat rondgelurkt hier in dit topic maar dit ontgaat me volledig.quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wees blij dat ik je voorganger heb weggejaagd dan
Idd. Dan liever DN.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
er is daar niks boeinds te zien
Dat was een jong nichtje. Met stijltang en zonnehoed(en). Beetje een opgefokt dingquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:31 schreef hollander87 het volgende:
En wie was mijn voorganger. Wel eens wat rondgelurkt hier in dit topic maar dit ontgaat me volledig.
Xiance.. Zit je achter een Ubuntu of een Linux mint-systeem?quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:30 schreef Xiance het volgende:
******** zegt:
weet je wat ik heb?
Ja - I just need you now.. zegt:
darmschurft?
******** zegt:
ha gatverdamme, hoe kom je daarop eens op
je weet het wel lekker te brengen he![]()
quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat was een jong nichtje. Met stijltang en zonnehoed(en). Beetje een opgefokt ding.
Ja. Met mark is die. Ff zoeken.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ang3l ik zoek een SYTYCD-dans. Maar ik kan me alleen nog herinneren dat het contemporary was, en dat de vrouw er in een witte jurk er ongeveer uitzag als een heel groot watje. Weet je welke ik bedoel?
He, van mij mag je je nagels roze lakken, je handen wappere, handtasjes verzamelen en je lippen glossen. Vpoor TheVulture moet je oppassenquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:34 schreef hollander87 het volgende:
[..]
Dus ik mag mijn handtas thuishouden???
Debian Squeeze (5.04) wieso?quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:33 schreef Dragonwizard het volgende:
[..]
Xiance.. Zit je achter een Ubuntu of een Linux mint-systeem?
Ik ga een tiara halen voor een pann-achtig feestquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
He, van mij mag je je nagels roze lakken, je handen wappere, handtasjes verzamelen en je lippen glossen. Vpoor TheVulture moet je oppassen. Die pest mensen weg
.
Dat nr vind ik trouwens er mooi. Me'shell Ndegeocelloquote:
Lul, nu heb ik dat muziekje in mijn hoofdquote:
als je naar pann gaat kan je direct het halve topic ontmoetenquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:39 schreef hollander87 het volgende:
[..]
Ik ga een tiara halen voor een pann-achtig feest
jij vind het geen leuk liedje?quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Lul, nu heb ik dat muziekje in mijn hoofd
Niet om in mijn hoofd te hebbenquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:42 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
jij vind het geen leuk liedje?
Waar is toch dat zebrahondje voor!quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Lul, nu heb ik dat muziekje in mijn hoofd
ben ik gewoon al het halve topic tegengekomenquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:42 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
als je naar pann gaat kan je direct het halve topic ontmoeten
?quote:
Netspherequote:Op woensdag 16 juni 2010 19:31 schreef hollander87 het volgende:
[..]
Wat weinig vertrouwen in de mensheid
[..]
En wie was mijn voorganger. Wel eens wat rondgelurkt hier in dit topic maar dit ontgaat me volledig.
Alstuquote:
Erg is dat he?quote:
Je kunt die liedjes daarna ook niet meer fatsoenlijk horenquote:
O jij bent dus de nieuwequote:Op woensdag 16 juni 2010 19:44 schreef hollander87 het volgende:
[..]
ben ik gewoon al het halve topic tegengekomen
Als ik nou nog alle fobo's had begluurd en foto's had uitgeprint en meegenomen had ik nog een kans om jullie te herkennen! En dan de legendarische woorden uit te spreken: "ik ken je van Fok!, maar jij kent mij niet omdat ik nooit post"
GMTAquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Erg is dat he?![]()
Ik hoor ook niets anders meer
Geile Mannen Trouwen Ang3l?quote:
Nee handig juistquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alstu
Toch erg dat ik uit 15 seizoenen of zo weet weke dans je bedoelt
Als jij dat wilquote:
quote:
Wie zegt dat jij daar voor in aanmerking komtquote:
Uhuhquote:
quote:
O ja, zo gaat dat bij nieuwelingenquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:55 schreef hollander87 het volgende:
[..]
Uhuh![]()
Voor deze week dan. Daarna zal ik niet meer reageren, schijnt.
Shit je hebt gelijkquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wie zegt dat jij daar voor in aanmerking komt?
Stomme uitdrukking eigenlijk, aangezien katten zelden met iets slepen maar het juist blij in hun bek houden.quote:
Maar ja, jij bent bezetquote:
Only the strong survivequote:
En daarom dus, voor het dramatische effect het "dragged"quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Stomme uitdrukking eigenlijk, aangezien katten zelden met iets slepen maar het juist blij in hun bek houden.
Who you calling love, love?quote:
We gaan dat hele gezeik met nuno toch niet met Giertje herhalen, he?quote:
Het is survival of the faggiest hier! Hard tegen hard!quote:
Oh jaquote:
Hm. Ik vind hem raar.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En daarom dus, voor het dramatische effect het "dragged"
Ik zou niet durvenquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
We gaan dat hele gezeik met nuno toch niet met Giertje herhalen, he?
Ik heb de onbeschrijfelijke drang om mezelf te blijven uitnodigenquote:
minpuntenquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb de onbeschrijfelijke drang om mezelf te blijven uitnodigen
Dat verhaal moet je me dan toch nog eens vertellenquote:
Dat impliceert dat ik pluspunten hadquote:
Wie zegt er dat er iets op de lijst met pluspunten stond?quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat impliceert dat ik pluspunten had
PETER HEEFT HET OVERLEEFD!!!quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je kunt die liedjes daarna ook niet meer fatsoenlijk horen
Waar trek je die minpunten dan vanaf?quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:03 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wie zegt er dat er iets op de lijst met pluspunten stond?
Van de -176quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Waar trek je die minpunten dan vanaf?
Nee. Jealousquote:
Je kan toch ook op 0 beginnen en de min in duiken? Of al in de min staan en nog verder kelderen?quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Waar trek je die minpunten dan vanaf?
Wat lief dat je me je lengte aan minpunten hebt gegevenquote:
Eensquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:59 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Er zijn ook heel veel debiele Nederlandse spreekwoorden!
ik ben meer dan een 0 Erik... dat zou jij toch moeten wetenquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je kan toch ook op 0 beginnen en de min in duiken? Of al in de min staan en nog verder kelderen?
Ik had een kut dag!quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:05 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hoi Vlarp!Hoe gaat het en hoe was je dag??
Dan zou het -170 zijn geweestquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat lief dat je me je lengte aan minpunten hebt gegeven
Ik ook. Nou ja, gedeeltelijk dan. Te veel hier gezeten. tuin gesnoeid, studiedingetjes geprobeerd maar dus te veel hier gezeten.... enz....quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:08 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik had een kut dag!
Hoe is het met jou?
Ik kan toch zeker niet in Vlarps hoofd kijken!quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ik ben meer dan een 0 Erik... dat zou jij toch moeten weten
Ik wilde het nog lief verpakkenquote:
nee, dat was m niet.. stroekie is niet zo flexibel met de beentjesquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:10 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik dacht van hoe zit dat met dat Google maar dat was hem niet he neeeee dat was hem niet.
Maar dan had je toch een nuttige dag!?quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:10 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik ook. Nou ja, gedeeltelijk dan. Te veel hier gezeten. tuin gesnoeid, studiedingetjes geprobeerd maar dus te veel hier gezeten.... enz....
Oke, dan is het dus een andere Stroekie.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:11 schreef Xiance het volgende:
[..]
nee, dat was m niet.. stroekie is niet zo flexibel met de beentjes
In mij schuilt een Deceit, ik vlucht voor de dingen die ik echt moet doen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:12 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Maar dan had je toch een nuttige dag!?
Maar het zou toch niet... zou het?quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:16 schreef Waxxer het volgende:
Ik durf het niet te posten want ik wil niet kwetsen ofzo, maar....Ik zie dan ook opeens opvallend weinig mevrouwen in beeld en dan ga ik weer denken....
Ik zit naar 22 mannen in korte broek te kijkenquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:16 schreef Waxxer het volgende:
Ik durf het niet te posten want ik wil niet kwetsen ofzo, maar....Ik zie dan ook opeens opvallend weinig mevrouwen in beeld en dan ga ik weer denken....
Ik zet het ook aanquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zit naar 22 mannen in korte broek te kijken
Ja het is nogal dictatoriaalquote:
En dit leek in het begin wel op "op een grote paddenstoel"quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja het is nogal dictatoriaal
Ik vind Suarez zo cute met die rare oortjes
Kabouter Spillebeen staat in de spitsquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En dit leek in het begin wel op "op een grote paddenstoel".
In Australië kan je tegenwoordig voor een bomgrap op het vliegveld 10 jaar cel krijgen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:29 schreef Xiance het volgende:
VLIEG MET ME MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!
* Xiance blaast de tent op
ik lig in bed shatzquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
In Australië kan je tegenwoordig voor een bomgrap op het vliegveld 10 jaar cel krijgen.
De geheime dienst leest allesquote:
quote:
Da's dan maar een luie dienst... die moeten normaal gesproken elk half uur rapporterenquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:38 schreef Xiance het volgende:
[..]
en die brengt bijna tweewekelijks raport uit
nee, daar heb ik weer anderen voorquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Da's dan maar een luie dienst... die moeten normaal gesproken elk half uur rapporteren
Steve is geen vrouw.quote:
Even uitgesloofd en je spieren laten zienquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:03 schreef Steve het volgende:
Nou ja, er waren ook leuke mannen bij, dat scheelt.
ik heb ook een webcam!quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:12 schreef wonderer het volgende:
Tegen een webcam over seks praten... vermoeiend
Ik skype ook bijna nooit nee, maar dit was een filmpje voor youtube. Zo even monteren.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:13 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik heb ook een webcam!
en skype!
maar beide gebruik ik haast nooit
en tis gratischquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:19 schreef wonderer het volgende:
Ik gebruik skype tegenwoordig om te bellen... betere verbinding
Nee, ik moest wel skype-credits kopen.quote:
O ja, die heb ik niet op mijn laptop, wel zon visoogje dinges op mijn netbook.quote:
ik kan gewoon bellen enz, doe het alleen nooit.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, ik moest wel skype-credits kopen.
welke netbook heb je?quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O ja, die heb ik niet op mijn laptop, wel zon visoogje dinges op mijn netbook.
Een asus! Een witte! En een antieke fapflop van den Aldi!quote:
Ligt er ook een beetje aan wat voor ouders je hebt. En er zijn er genoeg hier die het niet aan hun ouders verteld hebben.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:48 schreef hollander87 het volgende:
Zeg mede-[homo]'ers aangezien we elkaar nu toch zeker een halve dag via een forum ken heb ik een dilemma. Een steeds groter dilemma, en dat is dat ik niet helemaal uit de kast ben gekomen bij mijn ouders![]()
En dat terwijl eigenlijk iedereen die ik nog meer ken aan vrienden en kennissen het wel weten![]()
![]()
Maar hoe pak je dat een beetje taktisch aan naar je ouders toe? Ik werk in een supermarkt en dacht dat het een probleem zou worden met jochie's die toen geen 2 jaar jonger waren dan ik maar toen heb ik dat in een behoorlijk aangeschoten bui gewoon gezegd. Nu lijkt me dat met mijn ouders niet zo'n strak plandus ik heb eigenlijk wat hulp nodig.
Sowieso vind ik het redelijk kansloos om mijn seksueele geaardheid te bespreken met mijn ouders alleen maar omdat deze ietwat afwijkend is van het meerendeel van de samenleving, maar dat is een andere discussie...
gewoon, binnenkomen, op de bank gaan zetten, en heel rustig zeggen dat je eigenlijk toch wel op mannen valt.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:48 schreef hollander87 het volgende:
Zeg mede-[homo]'ers aangezien we elkaar nu toch zeker een halve dag via een forum ken heb ik een dilemma. Een steeds groter dilemma, en dat is dat ik niet helemaal uit de kast ben gekomen bij mijn ouders![]()
En dat terwijl eigenlijk iedereen die ik nog meer ken aan vrienden en kennissen het wel weten![]()
![]()
Maar hoe pak je dat een beetje taktisch aan naar je ouders toe? Ik werk in een supermarkt en dacht dat het een probleem zou worden met jochie's die toen geen 2 jaar jonger waren dan ik maar toen heb ik dat in een behoorlijk aangeschoten bui gewoon gezegd. Nu lijkt me dat met mijn ouders niet zo'n strak plandus ik heb eigenlijk wat hulp nodig.
Sowieso vind ik het redelijk kansloos om mijn seksueele geaardheid te bespreken met mijn ouders alleen maar omdat deze ietwat afwijkend is van het meerendeel van de samenleving, maar dat is een andere discussie...
Kan je niet helpen, dit is bij mij ook zo.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:48 schreef hollander87 het volgende:
![]()
precies, gewoon rustig en direct zijnquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ligt er ook een beetje aan wat voor ouders je hebt. En er zijn er genoeg hier die het niet aan hun ouders verteld hebben.
Maar wat is er mis met "Mam, pap, ik wil jullie iets vertellen zodat ik het niet verborgen hoef te houden, ik val op mannen.".
Ik denk wel dat mijn ouders het zullen accepteren maar tja.... Bij vrienden en collega's is het altijd geweest, kan je het niet accepteren dat ik homo ben kan je voor mij dood vallen. Maar bij ouders gaat dat niet zo heel goedquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ligt er ook een beetje aan wat voor ouders je hebt. En er zijn er genoeg hier die het niet aan hun ouders verteld hebben.
Maar wat is er mis met "Mam, pap, ik wil jullie iets vertellen zodat ik het niet verborgen hoef te houden, ik val op mannen.".
Je bent van '88, dat wordt ook wel eens tijdquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:51 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Kan je niet helpen, dit is bij mij ook zo.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:59 schreef hollander87 het volgende:
[..]
Ik denk wel dat mijn ouders het zullen accepteren maar tja.... Bij vrienden en collega's is het altijd geweest, kan je het niet accepteren dat ik homo ben kan je voor mij dood vallen. Maar bij ouders gaat dat niet zo heel goed![]()
De laatste keer dat ik een mam/pap poging heb gedaan ging ene Sven K. de fout in met z'n baanwissels dus toen waren paps en mams even iets meer geinteresseerd in de tv
Ik vraag het gewoon eerst aan het Alziend Oog: mag ik hier een coming-out anekdote vertellen die ik uit de eerste hand hoorde, die qua reactie té érg voor woorden was, echt het allerlaatste wat je van je ouders wil horen, of zal ik 'm bewaren voor bij eventuele borrelpraat?quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]. Maar je weet pas hoe ze gaan reageren als je het vertelt. En ouders houden over het algemeen van hun kinderen, ongeacht wat. Dat is wat anders dan vriendschappen.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:05 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik vraag het gewoon eerst aan het Alziend Oog: mag ik hier een coming-out anekdote vertellen die ik uit de eerste hand hoorde, die qua reactie té érg voor woorden was, echt het allerlaatste wat je van je ouders wil horen, of zal ik 'm bewaren voor bij eventuele borrelpraat?
Wie is het Alziend Oog?quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:05 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik vraag het gewoon eerst aan het Alziend Oog: mag ik hier een coming-out anekdote vertellen die ik uit de eerste hand hoorde, die qua reactie té érg voor woorden was, echt het allerlaatste wat je van je ouders wil horen, of zal ik 'm bewaren voor bij eventuele borrelpraat?
Omdat het dan bij sommigen zo lang kan durenquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:08 schreef creno het volgende:
JOEHOE
ik kom het topic weer om zeep helpen
coming-out tip: waarom nu vertellen ? Ik zelf heb gewoon gewacht toen ik een vriendje op het oog had, toen heb ik gezegd dat ik iemand wel heel erg leuk vond, en dat het geen meisje was.
Ik wil de 532h (of zo, de nieuwequote:Op woensdag 16 juni 2010 21:38 schreef Xiance het volgende:
ik heb de Acer Aspire One 110L:
[ afbeelding ]
EN de D250:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wie is het Alziend Oog?. En ik ben nieuwsgierig. Maar ik wil ook wel een keer met je borrelpraten
.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:08 schreef creno het volgende:
JOEHOE
coming-out tip: waarom nu vertellen ? Ik zelf heb gewoon gewacht toen ik een vriendje op het oog had, toen heb ik gezegd dat ik iemand wel heel erg leuk vond, en dat het geen meisje was.
Moet er wel een vriendje komen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:08 schreef creno het volgende:
JOEHOE
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:12 schreef Waxxer het volgende:
[..]De vertelversie is misschien nog wel leuker.
Maar enfin.
Een jongen kwam, hoe kan het anders, uit een heeeeeeeeeelll christelijk gezin. Maar dan ook echt heeeeeeelll conservatief christelijk. En hij zat ermee omhoog, met zijn geaardheid. Maar hij denkt: ik kan drie dingen doen. Of ik vertel het, of ik verdwijn zonder een spoor van me achter te laten, of ik spring voor de trein.
Hij koos voor vertellen en sprak dus ook over de andere twee overwegingen. Reactie: ,,Als je was gesprongen, begrépen de mensen tenminste waarom we zo'n verdriet hebben."![]()
![]()
Dan kan je daarna gelijk springen, fijne oudersquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:12 schreef Waxxer het volgende:
Maar enfin.
Een jongen kwam, hoe kan het anders, uit een heeeeeeeeeelll christelijk gezin. Maar dan ook echt heeeeeeelll conservatief christelijk. En hij zat ermee omhoog, met zijn geaardheid. Maar hij denkt: ik kan drie dingen doen. Of ik vertel het, of ik verdwijn zonder een spoor van me achter te laten, of ik spring voor de trein.
Hij koos voor vertellen en sprak dus ook over de andere twee overwegingen. Reactie: ,,Als je was gesprongen, begrépen de mensen tenminste waarom we zo'n verdriet hebben."![]()
![]()
Ow, maar das ook makkelijk, dan zeg je gewoon als je op stap bent geweest, waar je bent geweest en dat je je daar wel heel erg op je gemak voelde, dat je het gevoel had dat je daar thuis hoordequote:Op woensdag 16 juni 2010 22:13 schreef hollander87 het volgende:
[..]
Tja dat was ook altijd de gedachte bij mijn kant. Maar ik wil gewoon alle homofeesten en partijen gaan af hoeren en sloeren zonder ontwijkende antwoorden te hoeven geven als mijn ouders er een keer naar vragen. En het vriendje komt er niet van....
Zoiets deed mijn moeder ookquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:14 schreef Waxxer het volgende:
Mijn moeder heeft me zooo onder druk gezet, ze zag vanuit haar instinct dat er wat was. Maar wat het was, daarvan dacht ik dat zij niet wist wat het was. Nou, en opeens zegt ze "En NU zeg je wat er is" Ik zo "Nee
" "Jawel!!
"
Het is TE erg dat het nog voorkomt, maar nogmaals, ik heb het echt uit de eerste hand. Tien jaar geleden, dat wel, maar toch. Dat is wat er gebeurt als je het vertelt, diep in de donkere Bible Belt.quote:
hoezo, waarom is het zo essentieel dat mijn ouders het moeten weten als ze dat als niet doen?quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:00 schreef hollander87 het volgende:
[..]
Je bent van '88, dat wordt ook wel eens tijd
Ja, dat is echt een kutreactie, zeg... Wat heeft ie daarna gedaan?quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:16 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Het is TE erg dat het nog voorkomt, maar nogmaals, ik heb het echt uit de eerste hand. Tien jaar geleden, dat wel, maar toch. Dat is wat er gebeurt als je het vertelt, diep in de donkere Bible Belt.
Mijn ouders vroegen het ook.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:14 schreef Waxxer het volgende:
Mijn moeder heeft me zooo onder druk gezet, ze zag vanuit haar instinct dat er wat was. Maar wat het was, daarvan dacht ik dat zij niet wist wat het was. Nou, en opeens zegt ze "En NU zeg je wat er is" Ik zo "Nee
" "Jawel!!
"
Nou en dus verteld, haar reactie: "Oooohhh, ik wist het al láng. Al toen je vier was."
Dus het kan ook relaxt.
Klinkt zo omslachtig. Dan heb je het uiteindelijk nog steeds niet echt bij z'n naam genoemd. Niet dat het moet, maar dat lijkt me gewoon duidelijker.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:15 schreef creno het volgende:
[..]
Ow, maar das ook makkelijk, dan zeg je gewoon als je op stap bent geweest, waar je bent geweest en dat je je daar wel heel erg op je gemak voelde, dat je het gevoel had dat je daar thuis hoorde
Dat is en blijft een pijnlijk punt voor iedereen die het betreft. Daar gaat veel (on)zichtbaar leed mee gepaard. Zeker wat betreft de RK-kerk!quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:12 schreef Waxxer het volgende:
Maar enfin.
![]()
Dat is ook logisch natuurlijk. Je hebt zelf genoeg tijd om eraan te wennen, dan moeten ouders ook die tijd kunnen krijgen. En het is ook niet niks...quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zoiets deed mijn moeder ook.
Ze heeft later wel toegegeven dat ze er aan moest "wennen''. Toen zei ik maar dat ik er zelf ook in het begin aan moest wennen.
Ja precies, dan komt eventjes de fase van wennen, vooral vaders die gaan nadenken óf en wáár ze hebben gefaald, maar dan komt het wel goed. Maar het kan dus ook heel anders. Lijkt me erg lastig om mee om te gaan, zwak uitgedrukt, maar alleen maar meer respect voor de homo die zich dan staande weet te houden.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ze heeft later wel toegegeven dat ze er aan moest "wennen''. Toen zei ik maar dat ik er zelf ook in het begin aan moest wennen.
Hij leeft nog.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, dat is echt een kutreactie, zeg... Wat heeft ie daarna gedaan?
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:17 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hoezo, waarom is het zo essentieel dat mijn ouders het moeten weten als ze dat als niet doen?
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:21 schreef creno het volgende:
Mijn vader had er wel wat moeite mee, maar dat was van korte duur. Maar ja niet zo raar als allebei je zoons op mannen vallen. Mijn moeder reageerde heel relaxt, ze zei wel " daar gaat mijn kans op een schoondochter" en toen grapte ik er achteraan: " je weet toch nog niet wat mijn zusje gaat doen"
Ja dat is natuurlijk voor iedereen anders, en ligt ook een beetje aan de band die je met je ouders hebt. Ikzelf wilde ook gewoon niet dat ik zelf niet zeker wist of ze nou wel of niet wisten of ik op mannen viel. Het is gewoon een deel van mezelf wat ik ook wel wil uitdragen op zo'n manier dat ik het niet wil verzwijgen of me er ongemakkelijk bij wil voelen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:17 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hoezo, waarom is het zo essentieel dat mijn ouders het moeten weten als ze dat als niet doen?
Dat is geen leuke situatie inderdaad zeg... Misschien groeit het nbog wel, kan soms jaaaaaren duren. Máár wel een opmerking volgens mij die je, wat er ook gebeurt, nooit zal vergeten...quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:17 schreef TheVulture het volgende:
De dag dat ik het mijn ouders vertelde... de langste zondag van mijn leven... al veel te lang uitgesteld en toen voor mezelf gesteld: "Je komt vandaag de deur niet uit, voordat je het verteld hebt"
Hele dag zenuwachtig door huis gelopen, was de avond ervoor met mijn kersverse vriend weggeweest... uiteindelijk na het eten begon ik mijn verhaal. "eh mam, even over gisteravond he... ik was niet op stap met [insert vrienden]"
Moeder: "Oh, waar was je dan?"
Ik: "Ja ik had een date..... maar niet met een meisje"
Het hoofd van mijn vader vanuit de stoel voor in de kamer:
Ik: "ja ik was met een jongen en dat is nu mijn vriend"
*Complete stilte....
Pa: "Dit is een grap of niet?"
Ik: "Nee pa dat is het niet"
Pa: "Ja maar je hebt het nooit met meiden geprobeerd"
Ik:Moet ik jou nou alles uitleggen wat ik heb uitgespookt?"
Weer complete stilte... toen ben ik maar naar boven gegaan...
De dagen erna kwam er nauwelijks een reactie... behalve wat rare onliners als "Als ik dit had geweten was ik nooit borg gaan staan voor je huis"![]()
Tot op de dag van vandaag doen ze net alsof het er niet is...
Misschien geen bemoedigend verhaal, maar iedere ouder is gelukkig anders... ik ken ook verhalen van ouders die er totaal geen punt van maken
De gewenning is bij al wel ingetreden na een paar jaar 'ik-wil-niet-afwijken-van-de-rest-van-de-groep-dus-kijk-ik-verplicht-ook-naar-meiden-terwijl-ik-jongens-veel-leuker-vindt' fase. Dat was nog eens goed mezelf voor de gek houdenquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft wat dat betreft ook veel voor mij gedaan.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:23 schreef Tha_Erik het volgende:
En mijn moeder vertelde het mijn zussen. En drie jaar later ook de rest van de familie. Dat vond ik ook wel handig
. Al was de manier waarop een beetje apart.
Ja die periode heb ik ook wel gehadquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:24 schreef hollander87 het volgende:
[..]
De gewenning is bij al wel ingetreden na een paar jaar 'ik-wil-niet-afwijken-van-de-rest-van-de-groep-dus-kijk-ik-verplicht-ook-naar-meiden-terwijl-ik-jongens-veel-leuker-vindt' fase. Dat was nog eens goed mezelf voor de gek houden
Ligt natuurlijk aan je relatie met je broer, maar het lijkt me dat het wel zo zijn voordelen heeft.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:23 schreef creno het volgende:
wel makkelijk, we gingen vrijwel altijd samen stappen
Vragen mensen wel eens of jullie het met elkaar doen?quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:25 schreef Steve het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft wat dat betreft ook veel voor mij gedaan.
stellen je ouders vragen dan enz?quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:22 schreef hollander87 het volgende:
[..]
Rustig maar, ik zat wat te fokken... omdat ik nog een jaartje ouder ben. Maar bij mij begint er steeds meer drang te komen om het te uiten naar mijn ouders; hoeft voor jou absoluut het geval niet te zijn hoor
Dat met die bananasplit?quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:26 schreef wonderer het volgende:
Ik zei het tijdens het toetje in een restaurant trouwens. Maar da's weer een heel ander verhaal.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja die periode heb ik ook wel gehad. Duurde volgens mij een dag en toen was ik er wel klaar mee om voor mezelf te ontkennen dat ik op mannen viel.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Vragen mensen wel eens of jullie het met elkaar doen?Dat lijkt me echt zoiets voor mensen die het ECHT niet snappen (en waar er te veel van rondlopen op deze aardbol).
quote:
Komt goed hoor.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:29 schreef hollander87 het volgende:
[..]
Dat heeft voor mij nog wel een jaartje of 3 geduurd, droeve ellende was dat toenMaar goed, die ellende is voorbij alleen nog een klein hobbeltje te nemen door mijn familie het te vertellen. Ik heb het beste deel voor het allerlaatst bewaard
Mijn ouders zullen er geen probleem mee hebben denk ik maarja, als ik het ze verteld heb word mijn leven niet ineens anders afzo.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja dat is natuurlijk voor iedereen anders, en ligt ook een beetje aan de band die je met je ouders hebt. Ikzelf wilde ook gewoon niet dat ik zelf niet zeker wist of ze nou wel of niet wisten of ik op mannen viel. Het is gewoon een deel van mezelf wat ik ook wel wil uitdragen op zo'n manier dat ik het niet wil verzwijgen of me er ongemakkelijk bij wil voelen.
Als ik iets aan mijn ouders moet vertellen dan doe ik het eerst aan mijn moeder en die licht dan mijn vader inquote:En mijn moeder vertelde het mijn zussen. En drie jaar later ook de rest van de familie. Dat vond ik ook wel handig
. Al was de manier waarop een beetje apart.
Het ergst vond ik dat ik er achter kwam dat ze blijkbaar in tranen was toen ze het opa en oma vertelde, en dat mijn opa ook moest huilenquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:25 schreef Steve het volgende:
[..]
paallikkertjequote:Op woensdag 16 juni 2010 22:30 schreef mike_hunt het volgende:
Goeiemiddag k*tjes![]()
Tering, jullie gaan snel
Nee die heb ik voor altijd bij me... en ik vind mijn vader sindsdien eigenlijk een bekrompen lul... maar ja... op zich heb ik gewoon contact met ze maar het is raar dat er totaal niet over gepraat wordt... en met mijn zus heb ik wel een redelijke band maar ook niet zo'n "we weten alles van elkaar-relatie"quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:24 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat is geen leuke situatie inderdaad zeg... Misschien groeit het nbog wel, kan soms jaaaaaren duren. Máár wel een opmerking volgens mij die je, wat er ook gebeurt, nooit zal vergeten...
Of ik al een vriendin heb en dat soort?quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
stellen je ouders vragen dan enz?
Ik lulst geen banaanquote:
and i'm proud off itquote:
Ik heb de mijne verteld dat ze het mocht zeggen tegen de rest van de familie... ik geloof niet dat dat al is gebeurdquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:25 schreef Steve het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:32 schreef creno het volgende:
Hee bro
ik heb trouwens toestemming gekregen van Nick om het hardlinerfilmpje op youtube te zetten, dus die staat er op, dat was die avond dat hij van dat blok flikkerde maar dat staat er natuurlijk weer niet op.
dat weet ik dus niet, ik heb mezelf wel gezien (hahahaha vreselijk) en nick en jessie en E.T.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:35 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
oh jee en daar sta ik natuurlijk ook op?!
Kleur boeit me niet zo, ik wil lange batterij-duurquote:
nieuweling, enkelvoud voor vandaag.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:35 schreef mike_hunt het volgende:
Zijn er weer nieuwelingen? zo te zien aan TT?
somebody fill me in?
of is het SSDD?
Ik wou dat ik zo snel kon schrijvenquote:
erg he, voorheen kon ik in mijn 15 minuten pauze wel ff bijlezen wat er gepost is, dat is de laatste dagen niet meer te doen...quote:
Gewoon vragen: vind je me aantrekkelijk ?quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
Tja, misschien een beetje een hetero vraag:
Maar bij sommige vrienden twijfel ik oprecht aan hun geaardheid. Niet dat mij stoort, maar het lijkt wel alsof ze soms een obstakel zijn voor zichzelf. Hoe vraag je dat subtiel of in ieder geval oprecht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |