Zo echt wel. Waar bemoei je je mee schijtschurftquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:52 schreef Xiance het volgende:
[..]
gelukkig heb ik jouw toestemming nergens voor nodig, wijf
kijk eens in je onderbroek.. DIE beestjes veroorzaken schijtschurft...quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:54 schreef Ghostfury het volgende:
[..]
Zo echt wel. Waar bemoei je je mee schijtschurft
Ik dacht dat ze in je darmen bivakkeren.quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:54 schreef Xiance het volgende:
[..]
kijk eens in je onderbroek.. DIE beestjes veroorzaken schijtschurft...
DAT is toch het hele idee achter de [HOMO] reeks... kansloos zitten doen?quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:54 schreef Peter het volgende:
Als die kanslozen nu met elkaar kansloos gaan zitten liggen (zoiets), dan voelen ze zich tenminste minder kansloos en hebben we de helft minder gezeik hier
Maar Peter, je HOEFT toch niet te lezen hier?quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:54 schreef Peter het volgende:
Als die kanslozen nu met elkaar kansloos gaan zitten liggen (zoiets), dan voelen ze zich tenminste minder kansloos en hebben we de helft minder gezeik hier
nee, dat zijn darmsteen ratjes...quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:55 schreef Ghostfury het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze in je darmen bivakkeren.
Niet zo naiefquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:55 schreef Peter het volgende:
Waarom happen er nu bepaalde mensen, voelen die zich aangesproken?
Jouw boeken ook nietquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar Peter, je HOEFT toch niet te lezen hier?
Aangenaamquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:01 schreef Xiance het volgende:
[..]
omg.. je bent echt TE dom om mee in gesprek te gaan
komt door de vuvuzela's, daar gaat men van brommenquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:02 schreef Yurithemaster het volgende:
wat is iedereen weer lief voor elkaar vandaag
quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij moet wel een kleine plasser hebben met zoveel geldingsdrang
Jij overjarige ouwe smegmakaasquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij moet wel een kleine plasser hebben met zoveel geldingsdrang
gloria in excelsis deoquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:02 schreef Yurithemaster het volgende:
wat is iedereen weer lief voor elkaar vandaag
Heb ik een rel gemist of zit je een keutel dwars?quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:58 schreef Peter het volgende:
Tis toch zo? Meld je aan bij de Bi-schierigen in KPD en kom van je zaad af, of ga stokslobberen bij de pijpclub.
Not my cup of tea, maar als je omhoog zit met je zaad en daardoor verzuurt...
its you?quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:04 schreef Ghostfury het volgende:
LOL. Xiance. Ik zit je maar te plagen hoor. It's me...
IK ZEG NIKS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ok, dat zegt genoeg, Ang3l, Stroekie en ik houden onze mond wel....
Jawel, da's verplichte kostquote:
Tis mooi weer en nog zitten hier een stel R&P gasten te mekkeren dat ze zo alleen en zielig zijn etc. etc.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:05 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Heb ik een rel gemist of zit je een keutel dwars?
Asperges, franse frietjes en beenham.quote:
Mijne. En van sommige mensenquote:
Ja, en dat vulde me met immens genoegen!quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:04 schreef Xiance het volgende:
[..]
heb je nou gelezen dat we je heulemaal niet negeren?
Je haalt het niveau van G_E en K_K zo niet hoorquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:09 schreef Dragonwizard het volgende:
[..]
Nou jah. Ik ben niet zo goed in het volhouden van mijn rol. Vandaar al die klonen.
Daarom ik ben uniek in verscheidenheid.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:09 schreef Peter het volgende:
[..]
Je haalt het niveau van G_E en K_K zo niet hoor
Oh, ok. Eens, in dat geval.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:06 schreef Peter het volgende:
[..]
Tis mooi weer en nog zitten hier een stel R&P gasten te mekkeren dat ze zo alleen en zielig zijn etc. etc.
Ga er op uit en doe er dan wat aan man. Zwelgen in zelfmedelijden, bah!
Verkapte Des-en-ik-hebben-problemen-post?quote:
Alsof jij dat niet weetquote:
Maar mijn klonen zijn geen andere identiteiten, maar meer synoniemen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:09 schreef Peter het volgende:
[..]
Je haalt het niveau van G_E en K_K zo niet hoor
ohhh gelukkig! ik voelde me al bijna aangesprokenquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:06 schreef Peter het volgende:
[..]
Tis mooi weer en nog zitten hier een stel R&P gasten te mekkeren dat ze zo alleen en zielig zijn etc. etc.
Ga er op uit en doe er dan wat aan man. Zwelgen in zelfmedelijden, bah!
Dat weet je toch, met een dwarse drol?quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:07 schreef Dragonwizard het volgende:
[..]
It's me.. meta metamorphose..
Einde speelkwartiertje.
Kreeg je toen korting op je pizza?quote:
ik las Trolquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat weet je toch, met een dwarse drol?
hoe kom je eigenlijk in KPD, ik heb het weleens gevraagd, maar geen responsequote:Op woensdag 16 juni 2010 18:58 schreef Peter het volgende:
Tis toch zo? Meld je aan bij de Bi-schierigen in KPD en kom van je zaad af, of ga stokslobberen bij de pijpclub.
Not my cup of tea, maar als je omhoog zit met je zaad en daardoor verzuurt...
wellicht komen er later sporen tevoorschijn uit de bank, is wel zo prettig als je weet WELKE bank, toch?quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:14 schreef wonderer het volgende:
Mijn god, ik ben een boek aan het lezen met hele pagina's vol beschrijvingen van het meubilair en shit. En da's een DETECTIVE
Ja, dat dacht ik ook, maar ik heb echt geen behoefte aan de architectuur van het huis, de kleding van alle personages en al helemaal niet aan de achtergrond van de huishoudster van de pastoor die het lijk vondquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:15 schreef Xiance het volgende:
[..]
wellicht komen er later sporen tevoorschijn uit de bank, is wel zo prettig als je weet WELKE bank, toch?
i dont know, ik lees zelden dat soort boeken, ben meer van Linux, C# enzo
Nooit The witches of eastwick lezen danquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook, maar ik heb echt geen behoefte aan de architectuur van het huis, de kleding van alle personages en al helemaal niet aan de achtergrond van de huishoudster van de pastoor die het lijk vond
Nope, maar da's "Literatuur" toch? Dit is gewoon een veredelde Baantjer.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nooit The witches of eastwick lezen dan
Ang3l ik zoek een SYTYCD-dans. Maar ik kan me alleen nog herinneren dat het contemporary was, en dat de vrouw er in een witte jurk er ongeveer uitzag als een heel groot watjequote:Op woensdag 16 juni 2010 19:17 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga me zo maar eens omkleden voor mijn liefdeloze date.
er is daar niks boeinds te zienquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:13 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
hoe kom je eigenlijk in KPD, ik heb het weleens gevraagd, maar geen response
oh, hmmz.. sjaquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook, maar ik heb echt geen behoefte aan de architectuur van het huis, de kleding van alle personages en al helemaal niet aan de achtergrond van de huishoudster van de pastoor die het lijk vond
ik wil gewoon eens kijkenquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
er is daar niks boeinds te zien
nuno en zoekenquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De volgende keer zelf zoeken.
Aanmeldtopic KPD editie #2/2010
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
er zijn maar weinig nieuwe mensen die zich langer dan 2 weken staande houden hier, deze nieuwe geef ik een week, waar kan ik inzetten
En wie was mijn voorganger. Wel eens wat rondgelurkt hier in dit topic maar dit ontgaat me volledig.quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wees blij dat ik je voorganger heb weggejaagd dan
Idd. Dan liever DN.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
er is daar niks boeinds te zien
Dat was een jong nichtje. Met stijltang en zonnehoed(en). Beetje een opgefokt dingquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:31 schreef hollander87 het volgende:
En wie was mijn voorganger. Wel eens wat rondgelurkt hier in dit topic maar dit ontgaat me volledig.
Xiance.. Zit je achter een Ubuntu of een Linux mint-systeem?quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:30 schreef Xiance het volgende:
******** zegt:
weet je wat ik heb?
Ja - I just need you now.. zegt:
darmschurft?
******** zegt:
ha gatverdamme, hoe kom je daarop eens op
je weet het wel lekker te brengen he![]()
quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat was een jong nichtje. Met stijltang en zonnehoed(en). Beetje een opgefokt ding.
Ja. Met mark is die. Ff zoeken.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ang3l ik zoek een SYTYCD-dans. Maar ik kan me alleen nog herinneren dat het contemporary was, en dat de vrouw er in een witte jurk er ongeveer uitzag als een heel groot watje. Weet je welke ik bedoel?
He, van mij mag je je nagels roze lakken, je handen wappere, handtasjes verzamelen en je lippen glossen. Vpoor TheVulture moet je oppassenquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:34 schreef hollander87 het volgende:
[..]
Dus ik mag mijn handtas thuishouden???
Debian Squeeze (5.04) wieso?quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:33 schreef Dragonwizard het volgende:
[..]
Xiance.. Zit je achter een Ubuntu of een Linux mint-systeem?
Ik ga een tiara halen voor een pann-achtig feestquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
He, van mij mag je je nagels roze lakken, je handen wappere, handtasjes verzamelen en je lippen glossen. Vpoor TheVulture moet je oppassen. Die pest mensen weg
.
Dat nr vind ik trouwens er mooi. Me'shell Ndegeocelloquote:
Lul, nu heb ik dat muziekje in mijn hoofdquote:
als je naar pann gaat kan je direct het halve topic ontmoetenquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:39 schreef hollander87 het volgende:
[..]
Ik ga een tiara halen voor een pann-achtig feest
jij vind het geen leuk liedje?quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Lul, nu heb ik dat muziekje in mijn hoofd
Niet om in mijn hoofd te hebbenquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:42 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
jij vind het geen leuk liedje?
Waar is toch dat zebrahondje voor!quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Lul, nu heb ik dat muziekje in mijn hoofd
ben ik gewoon al het halve topic tegengekomenquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:42 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
als je naar pann gaat kan je direct het halve topic ontmoeten
?quote:
Netspherequote:Op woensdag 16 juni 2010 19:31 schreef hollander87 het volgende:
[..]
Wat weinig vertrouwen in de mensheid
[..]
En wie was mijn voorganger. Wel eens wat rondgelurkt hier in dit topic maar dit ontgaat me volledig.
Alstuquote:
Erg is dat he?quote:
Je kunt die liedjes daarna ook niet meer fatsoenlijk horenquote:
O jij bent dus de nieuwequote:Op woensdag 16 juni 2010 19:44 schreef hollander87 het volgende:
[..]
ben ik gewoon al het halve topic tegengekomen
Als ik nou nog alle fobo's had begluurd en foto's had uitgeprint en meegenomen had ik nog een kans om jullie te herkennen! En dan de legendarische woorden uit te spreken: "ik ken je van Fok!, maar jij kent mij niet omdat ik nooit post"
GMTAquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Erg is dat he?![]()
Ik hoor ook niets anders meer
Geile Mannen Trouwen Ang3l?quote:
Nee handig juistquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alstu
Toch erg dat ik uit 15 seizoenen of zo weet weke dans je bedoelt
Als jij dat wilquote:
quote:
Wie zegt dat jij daar voor in aanmerking komtquote:
Uhuhquote:
quote:
O ja, zo gaat dat bij nieuwelingenquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:55 schreef hollander87 het volgende:
[..]
Uhuh![]()
Voor deze week dan. Daarna zal ik niet meer reageren, schijnt.
Shit je hebt gelijkquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wie zegt dat jij daar voor in aanmerking komt?
Stomme uitdrukking eigenlijk, aangezien katten zelden met iets slepen maar het juist blij in hun bek houden.quote:
Maar ja, jij bent bezetquote:
Only the strong survivequote:
En daarom dus, voor het dramatische effect het "dragged"quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Stomme uitdrukking eigenlijk, aangezien katten zelden met iets slepen maar het juist blij in hun bek houden.
Who you calling love, love?quote:
We gaan dat hele gezeik met nuno toch niet met Giertje herhalen, he?quote:
Het is survival of the faggiest hier! Hard tegen hard!quote:
Oh jaquote:
Hm. Ik vind hem raar.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En daarom dus, voor het dramatische effect het "dragged"
Ik zou niet durvenquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
We gaan dat hele gezeik met nuno toch niet met Giertje herhalen, he?
Ik heb de onbeschrijfelijke drang om mezelf te blijven uitnodigenquote:
minpuntenquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb de onbeschrijfelijke drang om mezelf te blijven uitnodigen
Dat verhaal moet je me dan toch nog eens vertellenquote:
Dat impliceert dat ik pluspunten hadquote:
Wie zegt er dat er iets op de lijst met pluspunten stond?quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat impliceert dat ik pluspunten had
PETER HEEFT HET OVERLEEFD!!!quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je kunt die liedjes daarna ook niet meer fatsoenlijk horen
Waar trek je die minpunten dan vanaf?quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:03 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wie zegt er dat er iets op de lijst met pluspunten stond?
Van de -176quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Waar trek je die minpunten dan vanaf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |