Zo echt wel. Waar bemoei je je mee schijtschurftquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:52 schreef Xiance het volgende:
[..]
gelukkig heb ik jouw toestemming nergens voor nodig, wijf
kijk eens in je onderbroek.. DIE beestjes veroorzaken schijtschurft...quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:54 schreef Ghostfury het volgende:
[..]
Zo echt wel. Waar bemoei je je mee schijtschurft
Ik dacht dat ze in je darmen bivakkeren.quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:54 schreef Xiance het volgende:
[..]
kijk eens in je onderbroek.. DIE beestjes veroorzaken schijtschurft...
DAT is toch het hele idee achter de [HOMO] reeks... kansloos zitten doen?quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:54 schreef Peter het volgende:
Als die kanslozen nu met elkaar kansloos gaan zitten liggen (zoiets), dan voelen ze zich tenminste minder kansloos en hebben we de helft minder gezeik hier
Maar Peter, je HOEFT toch niet te lezen hier?quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:54 schreef Peter het volgende:
Als die kanslozen nu met elkaar kansloos gaan zitten liggen (zoiets), dan voelen ze zich tenminste minder kansloos en hebben we de helft minder gezeik hier
nee, dat zijn darmsteen ratjes...quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:55 schreef Ghostfury het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze in je darmen bivakkeren.
Niet zo naiefquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:55 schreef Peter het volgende:
Waarom happen er nu bepaalde mensen, voelen die zich aangesproken?
Jouw boeken ook nietquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar Peter, je HOEFT toch niet te lezen hier?
Aangenaamquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:01 schreef Xiance het volgende:
[..]
omg.. je bent echt TE dom om mee in gesprek te gaan
komt door de vuvuzela's, daar gaat men van brommenquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:02 schreef Yurithemaster het volgende:
wat is iedereen weer lief voor elkaar vandaag
quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij moet wel een kleine plasser hebben met zoveel geldingsdrang
Jij overjarige ouwe smegmakaasquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij moet wel een kleine plasser hebben met zoveel geldingsdrang
gloria in excelsis deoquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:02 schreef Yurithemaster het volgende:
wat is iedereen weer lief voor elkaar vandaag
Heb ik een rel gemist of zit je een keutel dwars?quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:58 schreef Peter het volgende:
Tis toch zo? Meld je aan bij de Bi-schierigen in KPD en kom van je zaad af, of ga stokslobberen bij de pijpclub.
Not my cup of tea, maar als je omhoog zit met je zaad en daardoor verzuurt...
its you?quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:04 schreef Ghostfury het volgende:
LOL. Xiance. Ik zit je maar te plagen hoor. It's me...
IK ZEG NIKS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ok, dat zegt genoeg, Ang3l, Stroekie en ik houden onze mond wel....
Jawel, da's verplichte kostquote:
Tis mooi weer en nog zitten hier een stel R&P gasten te mekkeren dat ze zo alleen en zielig zijn etc. etc.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:05 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Heb ik een rel gemist of zit je een keutel dwars?
Asperges, franse frietjes en beenham.quote:
Mijne. En van sommige mensenquote:
Ja, en dat vulde me met immens genoegen!quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:04 schreef Xiance het volgende:
[..]
heb je nou gelezen dat we je heulemaal niet negeren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |