Heej ik zei sorry daarvoorquote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:10 schreef stbabylon het volgende:
Popfront, waar je vrienden je voor je bek slaan!![]()
dat is niet mijn probleem maar die van jou!quote:Op maandag 28 juni 2010 10:22 schreef stbabylon het volgende:
Niet er zo openlijk over praten helpt ook (tenminste voor ons die in plaatjes denken...)
Norit is voor voedsel vergiftiging, Loperamide werkt veel beterquote:Op maandag 28 juni 2010 11:24 schreef Croli het volgende:
[..]
dat is niet mijn probleem maar die van jou!
Ga staks iig lekker veel banaan eten, en eventueel vanmiddag naar de drogist wat halen, norrit waarschijnlijk
moet je wel onrijpe bananen eten anders krijg je nog meer sputterpoep. Een kurk dr in helpt ook. Beter is natuurlijk gewoon lijdzaam afwachten en veel drinkenquote:Op maandag 28 juni 2010 11:24 schreef Croli het volgende:
[..]
dat is niet mijn probleem maar die van jou!
Ga staks iig lekker veel banaan eten, en eventueel vanmiddag naar de drogist wat halen, norrit waarschijnlijk
Misschien is het ook wel voedselvergiftiging, zou maar zo kunnen. Maar ik laat me vanmiddag wel even adviseren.quote:Op maandag 28 juni 2010 11:51 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Norit is voor voedsel vergiftiging, Loperamide werkt veel beter
Als je een tros bananen ophad misschien wel.quote:Op maandag 28 juni 2010 14:54 schreef Croli het volgende:
nee niet gelijk, maar naar 2,5 uur zou wel moeten denk ik?...
Jij wilt hulp van iemand die aan de racekak is om jouw probleem op te lossen?quote:Op maandag 28 juni 2010 11:25 schreef stbabylon het volgende:
Oh ja, oops
Ik haal even de problemen door elkaar. Maar goed, als je ons om hulp vraagt met jouw probleem, kun jij ook mij wel helpen met mijn probleem
You just made me smilequote:Op maandag 28 juni 2010 15:09 schreef swollywood het volgende:
[..]
Als je een tros bananen ophad misschien wel.
[..]
Jij wilt hulp van iemand die aan de racekak is om jouw probleem op te lossen?
Sorry, maar nu begin ik echt in plaatjes te denken.
Tis veel te warm, heb nauwelijks geslapen en het wordt nog warmer deze week. Dit gaat geen fijne week worden voor mij.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:04 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Inderdaad... Afgelopen nacht ook al!
Voor overdag, buiten wanneer je vrij bent, is het heerlijk. Parasolletje neerzetten, koud drankje erbij... Maar nu ik aan het werk benquote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:35 schreef beelz het volgende:
[..]
Tis veel te warm, heb nauwelijks geslapen en het wordt nog warmer deze week. Dit gaat geen fijne week worden voor mij.
Pfff inderdaad, ik ga morgen gewoon lekker naar het kantoor om daar te bevriezenquote:
Logisch. Is gewoon niet netjes/representatief. Ik vind ook dat vrouwen, als ze een rok aan hebben, de rok tot over de knieen moeten hebben.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:22 schreef Sitethief het volgende:
Korte broek mag hier niet op werk. Niet dat ze nou heel christelijk zijn ofzo....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |