Kortingquote:Op woensdag 16 juni 2010 17:42 schreef wolvendagen het volgende:
Oja om het nog beter te maken, ik heb gesolliciteerd bij de H&M, ik heb een dikke pre.
2-0 spanje voorspeldquote:
Moet je dan niet telkens in het pashokjeszooi staan om die kleren terug te hangenquote:Op woensdag 16 juni 2010 17:42 schreef wolvendagen het volgende:
Oja om het nog beter te maken, ik heb gesolliciteerd bij de H&M, ik heb een dikke pre.
Johannes, alles.quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:41 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Maak de faal nou niet erger dan 'ie al is
Nee. Sales Advisor. Ik mag dikke mensen zeggen dat ze lelijk zijn.quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:44 schreef reetveter het volgende:
[..]
Moet je dan niet telkens in het pashokjeszooi staan om die kleren terug te hangen?
Leg uit, wat is sales advisorquote:Op woensdag 16 juni 2010 17:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee. Sales Advisor. Ik mag dikke mensen zeggen dat ze lelijk zijn.
Oké..quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:46 schreef Otis2.0 het volgende:
Spanje
Torres
Del Bosque
Pedro erin zetten
Llorente op de bank houden
Dat laatste, het ergste ooit.quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:46 schreef Otis2.0 het volgende:
Spanje
Torres
Del Bosque
Pedro erin zetten
Llorente op de bank houden
Dit maakt alles goed.quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:48 schreef Potloodvis het volgende:
Dit is echt de bizarste dag ooit. Over 5 minuten is mijn 4e faal van de dag een feit.
De Spanjaarden dachten eigenlijk al sowieso de finale te gaan halen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:53 schreef L0t.. het volgende:
Hahaaaa in your face met je 'Spanje gaat echt nog scoren 100% zeker' gastje bij de NOS
Ja man, ik zat serieus ook op de achterkant van mijn hand te bijtenquote:Op woensdag 16 juni 2010 17:54 schreef Lakitu het volgende:
ZWITSERLAND![]()
![]()
Ik was zenuwachtig gek, op mn hand bijten alles.
Ik bijt altijd op de onderkant van mn pink zegmaar als ik zenuwachtig benquote:Op woensdag 16 juni 2010 17:56 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja man, ik zat serieus ook op de achterkant van mijn hand te bijten
Ik ben in Barcelona tijdens die wedstrijdquote:Op woensdag 16 juni 2010 17:55 schreef Japsnars het volgende:
Chili gaat niet verliezen van Spanje en dan zijn we al in de groepsfase van die Zuid-Europeanen verlost
Ai, jammer dat je dan geen feestje hebt.quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:56 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik ben in Barcelona tijdens die wedstrijd
Ik zo op dat elastische stuk huid op de rug van mijn handquote:Op woensdag 16 juni 2010 17:56 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik bijt altijd op de onderkant van mn pink zegmaar als ik zenuwachtig ben
dat is gayquote:Op woensdag 16 juni 2010 17:58 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik zo op dat elastische stuk huid op de rug van mijn hand
neequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |