Bullshit want ze zit naast haar paquote:Op woensdag 16 juni 2010 17:18 schreef Otis2.0 het volgende:
Mensen die wd op Fok feliciteren. Ik deed het op msn en werd bedankt met een webcam-striptease.
Lul niet. Ik zit naast mijn vader.quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:18 schreef Otis2.0 het volgende:
Mensen die wd op Fok feliciteren. Ik deed het op msn en werd bedankt met een webcam-striptease.
Mensen die Fok!kers op MSN, Hyves, Facebook en in hun telefoon hebbenquote:Op woensdag 16 juni 2010 17:18 schreef Otis2.0 het volgende:
Heb ik meerdere keren per week zonder te feliciteren.quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:18 schreef Otis2.0 het volgende:
ik weet ook alles van jouquote:Op woensdag 16 juni 2010 17:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mensen die Fok!kers op MSN, Hyves, Facebook en in hun telefoon hebben.
quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Lul niet. Ik zit naast mijn vader.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb dat.quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Lod?quote:
Ja, op de andere bank. Praktisch naast me.quote:
Dat zou je niet vertellen!quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:19 schreef reetveter het volgende:
[..]
Heb ik meerdere keren per week zonder te feliciteren.
Troll.quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:21 schreef Potloodvis het volgende:
Slechte OP, want dat is Nederland met 0 tegendoelpunten.
Alsof wij dat nog niet wistenquote:Op woensdag 16 juni 2010 17:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, op de andere bank. Praktisch naast me.Why?
[..]
Dat zou je niet vertellen!
Je laat je ouders toch niet meekijken op FOK?quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, op de andere bank. Praktisch naast me.Why?
[..]
Dat zou je niet vertellen!
zou? doe ik al bedoel je.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |