Wut?quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:14 schreef Mozy het volgende:
Ik wist dat dit zou gaan gebeuren.
Daarom heb ik 1-1 gepouled.
Oh, zo.quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:15 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
1 wedstrijd gespeeld en in jouw wereld valt iedereen al af.
quote:Laatse waarschuwing, benito je moet heel vlug op kankere mt je coke hoer M van A en je kanker junkie vriendje david. Vuile kk junkie"s @ staat op ut punt te ontploffen geplaatst via een iPhone
quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:16 schreef reetveter het volgende:
http://www.hyves.nl/nu/?search=kanker
[ afbeelding ]
[..]
iPhone.quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:16 schreef reetveter het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Ja, Noord-Korea voert alle lijsten aan.quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:16 schreef Chai het volgende:
Zijn er al nieuwe polls voor wie nu de favorieten zijn?
quote:kankermensen praten makkelijk over kanker. maar als je het heb dan denk ,ik word al steeds manker. je heb geen kracht en je wacht. je bent bang. je denkt dit is me lod. en je bid voor de laaste keer tot god. maar je weet ik kom bij hem en je schrijft alles wat je bid op papier en pen. je denkt nu , ze gaan alles van me af nemen. maar ik weet dat god me voor alles wat ik fout heb gedaan zal vergeven :goodbye: :goodbye: :goodbye: @ thuis
quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:16 schreef Chai het volgende:
Zijn er al nieuwe polls voor wie nu de favorieten zijn?
quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:16 schreef reetveter het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Jij hebt echt rare vrienden.quote:
Bullshit want ze zit naast haar paquote:Op woensdag 16 juni 2010 17:18 schreef Otis2.0 het volgende:
Mensen die wd op Fok feliciteren. Ik deed het op msn en werd bedankt met een webcam-striptease.
Lul niet. Ik zit naast mijn vader.quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:18 schreef Otis2.0 het volgende:
Mensen die wd op Fok feliciteren. Ik deed het op msn en werd bedankt met een webcam-striptease.
Mensen die Fok!kers op MSN, Hyves, Facebook en in hun telefoon hebbenquote:Op woensdag 16 juni 2010 17:18 schreef Otis2.0 het volgende:
Heb ik meerdere keren per week zonder te feliciteren.quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:18 schreef Otis2.0 het volgende:
ik weet ook alles van jouquote:Op woensdag 16 juni 2010 17:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mensen die Fok!kers op MSN, Hyves, Facebook en in hun telefoon hebben.
quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Lul niet. Ik zit naast mijn vader.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb dat.quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Lod?quote:
Ja, op de andere bank. Praktisch naast me.quote:
Dat zou je niet vertellen!quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:19 schreef reetveter het volgende:
[..]
Heb ik meerdere keren per week zonder te feliciteren.
Troll.quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:21 schreef Potloodvis het volgende:
Slechte OP, want dat is Nederland met 0 tegendoelpunten.
Alsof wij dat nog niet wistenquote:Op woensdag 16 juni 2010 17:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, op de andere bank. Praktisch naast me.Why?
[..]
Dat zou je niet vertellen!
Je laat je ouders toch niet meekijken op FOK?quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, op de andere bank. Praktisch naast me.Why?
[..]
Dat zou je niet vertellen!
zou? doe ik al bedoel je.quote:
Hij kijkt ook niet mee. Zijn aandacht ik gevestigd op Spanje - Zwitserland.quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:23 schreef reetveter het volgende:
[..]
Je laat je ouders toch niet meekijken op FOK?
Als het zo eindigt.quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:23 schreef Japsnars het volgende:
Zwitserland gewoon eerste in die poule en dan Chili op twee
Mijn moeder leest ook altijd mee.quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:23 schreef reetveter het volgende:
[..]
Je laat je ouders toch niet meekijken op FOK?
Denemarken is wel net iets anders dan Brazilië.quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:23 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Wat? Noord-Korea heeft 2 tegendoelpunten.
Mijn vader checkt het slechte grappen topic in ONZ soms.quote:
Brazilië is nu net zoals elk ander team hoor. De flow is al lang weg.quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:25 schreef Mozy het volgende:
[..]
Denemarken is wel net iets anders dan Brazilië.
Ik loop achter, ik kan er niks aan doen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:26 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Brazilië is nu net zoals elk ander team hoor. De flow is al lang weg.
hahaquote:Op woensdag 16 juni 2010 17:29 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ]
Zie m'n vriendin smooth operator zijn dan.
FOK! spulletjes.quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:29 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ]
Eng.quote:
Nee, net niet.quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:29 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ]
Lief.quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:29 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ]
Haha jij praat me je vriendin op msn over voetbal.quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:29 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:32 schreef reetveter het volgende:
GODVERDOMME IK HAD MIJN PENIS AL VAST.
quote:
Ja echt, dat was zo fucking geweldig geweest dat ik was gaan juichen als een gekquote:Op woensdag 16 juni 2010 17:32 schreef reetveter het volgende:
haha jij durft niet met meisjes te praten op msn.quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Haha jij praat me je vriendin op msn over voetbal.
Had ik die maar vast.quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:32 schreef reetveter het volgende:
Rukhandje van de pastoor.quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:34 schreef reetveter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wist dat je dat ging zeggen.
Je doet net alsof het de paus is.quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:36 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
'de pastoor'![]()
![]()
GAST KOOP INTELLIGENTIE
Stop met trollen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:37 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je doet net alsof het de paus is.
Ja, red je der maar uit ja.quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:37 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:37 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
quote:
Maak de faal nou niet erger dan 'ie al isquote:Op woensdag 16 juni 2010 17:40 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Mensen die mij niet geloven over zo'n grappen.
Zulke grappen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:40 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Mensen die mij niet geloven over zo'n grappen.
Ik zit mezelf op te vreten hier, kom op La Suissequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |