wat gelukkig niet, gelukkig geld het niet alleen voor topics na 16 jun of gelukkig ik krijg hem nietquote:
Bij ALLES geldt alleen na 16 Juniquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:05 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
wat gelukkig niet, gelukkig geld het niet alleen voor topics na 16 jun of gelukkig ik krijg hem niet
Ik heb een regel verzonnen dat je in dit topic geen achievements mag verdienenquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:25 schreef naatje_1 het volgende:
datdus heeft door dit topic de sealachievement verdiendEn er staan paints in dit topic
Is er geen fail-achievement?quote:
Dat dacht ik ook maar het moet dus na 16 juni zijnquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:36 schreef timbob het volgende:
Oeh, leuk
ik zal eens kijken wat ik zoal heb ondertussen
Alleen 1 2 en 16 krijg je de rest is voor 16 juni 2010.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:33 schreef TimKuik het volgende:
#1 & #2 !
#9! Help, ik wordt bedreigd: Real Talk G! ;( (komt er op neer dat ik Tim Kuik was volgens die persoon en dat hij mij wat aan ging doen als ik The Piratebay ging afsluiten..)
#12! Klik hier voor tieten!
#16 -> TS zie PM.
aantal posts toch niet, hoop ik?quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:36 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook maar het moet dus na 16 juni zijn
Godver.. En wie heeft er een pauper login plaatje geplaatst hiero!quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:37 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Alleen 1 2 en 16 krijg je de rest is voor 16 juni 2010.
Ja die tellen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:37 schreef Beregd het volgende:
[..]
aantal posts toch niet, hoop ik?
die eerste drie heb ik sowieso, deze post brengt me meteen ook dichter bij de 50 000
Inderdaad. Redelijk irritant.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:38 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Godver.. En wie heeft er een pauper login plaatje geplaatst hiero!
Edit: Bosbeetle! Verander je usericon!
kan ik weinig aan doen planet loopt weer te klotenquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:38 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Godver.. En wie heeft er een pauper login plaatje geplaatst hiero!
Edit: Bosbeetle! Verander je usericon!
In dat geval heb ik #1, 2 en 3 ook alquote:
upload dan een plaatje op tinypic! en gebruik hetquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:41 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
kan ik weinig aan doen planet loopt weer te klotengaat jaren goed en dan doen ze soms een uur moeilijk, sorry!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |