Het zijn wel dwergjes dus.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:16 schreef Fortitude het volgende:
[..]
ARGH NEE.
http://www.wow-europe.com/en/info/races/index.html
Dwarfs.
Van die kleine bikkels, lekker jagen met je trouwe beer en bloemetjes plukken.![]()
Nu wordt die helemaal lekker...quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:28 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik had je hoger ingeschat dan deze reactie, aangezien geen enkele post van mij in dit topic zonder een gigantische dosis sarcasme was.
Maar je hebt gelijk, mannen die homo zijn kunnen ook échte mannen zijn. Mannen daarentegen die fristi drinken...
Je maakt het goed met het eerste deel van je antwoord, maar het laatste deel is erg jammer. Visquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:32 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Nu wordt die helemaal lekker...
Fristi mag dan wel een drankje geliefd door kinderen zijn. Het is gewoon enorm lekker. Een echte man trekt zich niks aan van anderen en drinkt het alsnog. En nu ga ik even lekker wat visstick klaarmaken.
kan je ook online naast elkaar op de bank zitten met een pilsje?quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:06 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Waarom? In WoW kan ik alles doen met mijn vrienden, en meer want het is ook nog een geweldig spel wat je samen kan spelen. WoW heeft ook forums / chatchannels waarmee je veel gemakkelijker in contact kan komen met andere mensen.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:36 schreef Markster het volgende:
[..]
kan je ook online naast elkaar op de bank zitten met een pilsje?
Een krat per 10 man?quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:37 schreef Mr.Cooper het volgende:
Hey wanneer is het weer Campzone ik heb daar kk veel zin in lekker veel WoW spelen met zijn alle kei sociaal gezellig per 10man een kratje bier (dus lekker vel zuipe) en misschien kan ik nog even prate met Miss lan.
okee. wij zijn uitgepraat.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:02 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Ik lus geen bier. Doe mij maar Fristi.
Ja dat kan. Je hebt bankjes en Bier.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:36 schreef Markster het volgende:
[..]
kan je ook online naast elkaar op de bank zitten met een pilsje?
* Panzermaus bevestigt hetquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:20 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ja dat kan. Je hebt bankjes en Bier.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:35 schreef shadowflash het volgende:
[ afbeelding ]
Flikker op met je trollen , oversized koeien en ondood gespuis.
Hordequote:
Hahaha, je hebt gelijkquote:Op donderdag 17 juni 2010 00:41 schreef RTB het volgende:
Hoax, ts heeft een character loginscreen gelinked van iemand op een US server! Dat zijn helemaal niet jouw karakters liegebeest!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |