Open een klaag topic over de abominabele staat waarin je leven zich verkeerd.quote:
Nu heb ik zin in fristi, godendrankquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:19 schreef Fortitude het volgende:
Fristi en een zak chips erbij. Hoppa heel de avond raiden. Goede epics halen. Lekker op ventrilo een beetje kletsen. En het kost ook maar 15 euro per maand. In de kroeg ben je al meer kwijt aan alleen maar bier. En wat heb je dan? Volgende ochtend een kater lol. Flikker toch op domme MBO'ers.
Waarom heb jij het heel de tijd over maagden. Tegenwoordig spelen best veel vrouwen WoW hoor.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:20 schreef FoK-gebruiker het volgende:
[..]
Is zeker makkelijk![]()
Zeker omdat het profiel van de gemiddelde WoW-speler makkelijk vast te stellen is![]()
Is vooral geinig hoe die WoW-maagden reageren als je ze er dan op aanspreekt
quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:19 schreef Fortitude het volgende:
Fristi en een zak chips erbij. Hoppa heel de avond raiden. Goede epics halen. Lekker op ventrilo een beetje kletsen. En het kost ook maar 15 euro per maand. In de kroeg ben je al meer kwijt aan alleen maar bier. En wat heb je dan? Volgende ochtend een kater lol. Flikker toch op domme MBO'ers.
en die kunnen geen maagd zijnquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:22 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Waarom heb jij het heel de tijd over maagden. Tegenwoordig spelen best veel vrouwen WoW hoor.
mwah, speel geen Wow maar het feit dat jij er genoegen uit haalt om zo oppervlakkig te reageren geeft mij genoeg aanleiding om er op in te gaan in de hoop dat je er ook achter komt dat het diep triest is om te gaan trollen op fokquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:20 schreef FoK-gebruiker het volgende:
[..]
Is zeker makkelijk![]()
Zeker omdat het profiel van de gemiddelde WoW-speler makkelijk vast te stellen is![]()
Is vooral geinig hoe die WoW-maagden reageren als je ze er dan op aanspreekt
Ook vrouwen kunnen maagd zijnquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:22 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Waarom heb jij het heel de tijd over maagden. Tegenwoordig spelen best veel vrouwen WoW hoor.
Ik voel me niet verheven boven andere mensen. Ik vermoed dat jezelf last hebt van een minderwaardigheidscomplex dat je dit suggereertquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:24 schreef PerrydePool het volgende:
[..]
mwah, speel geen Wow maar het feit dat jij er genoegen uit haalt om zo oppervlakkig te reageren geeft mij genoeg aanleiding om er op in te gaan in de hoop dat je er ook achter komt dat het diep triest is om te gaan trollen op fok![]()
Waarschijnlijk voel je je dan ook nog verheven boven 'de gemiddelde WoW-speler'.
Natuurlijk kan dat maar dat is meestal niet het geval. Eerst was het inderdaad het geval dat veel wow spelers maagd waren, maar dat was voordat vrouwen het spel hadden ontdekt. Door die ontwikkeling is er steeds meer vraag gekomen naar manieren om seks te hebben over het internet. Daarom heb je tegenwoordig nieuwe hardware die je in je computer kan inbouwen. Daar kan men de penis in stoppen en dan komt die er aan de andere kant uit.quote:
30 juni t/m 9 aug. Ik ga zeker.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:37 schreef Mr.Cooper het volgende:
Hey wanneer is het weer Campzone ik heb daar kk veel zin in lekker veel WoW spelen met zijn alle kei sociaal gezellig per 10man een kratje bier (dus lekker vel zuipe) en misschien kan ik nog even prate met Miss lan.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:40 schreef Fortitude het volgende:
[..]
30 juni t/m 9 aug. Ik ga zeker.Ben al 6x geweest. Overigens een tip; Neem een goede tent mee waar geen zonlicht bij naar binnen komt. Anders zie je geen ene ruk op je scherm. Ik hoop dat het dan hard gaat regenen.
Voor dat kamp leef ik nogquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:37 schreef Mr.Cooper het volgende:
Hey wanneer is het weer Campzone ik heb daar kk veel zin in lekker veel WoW spelen met zijn alle kei sociaal gezellig per 10man een kratje bier (dus lekker vel zuipe) en misschien kan ik nog even prate met Miss lan.
Linkquote:
Ja maar die luisteren metal.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:50 schreef Salatrel het volgende:
mensen die klagen over langharig ongewassen links festivaltuig maar wel zelf op campzone gaan zitten
Campzonequote:Op woensdag 16 juni 2010 15:50 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Voor dat kamp leef ik nog, kijk er nu alweer naar uit. Dit jaar gaan we weer helemaal los
[..]
Link?
wait, whutquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:31 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dat maar dat is meestal niet het geval. Eerst was het inderdaad het geval dat veel wow spelers maagd waren, maar dat was voordat vrouwen het spel hadden ontdekt. Door die ontwikkeling is er steeds meer vraag gekomen naar manieren om seks te hebben over het internet. Daarom heb je tegenwoordig nieuwe hardware die je in je computer kan inbouwen. Daar kan men de penis in stoppen en dan komt die er aan de andere kant uit.![]()
WoW speelt hier overigens op een handige manier op in. Ze ondersteunen die nieuwe hardware waardoor het net lijkt op je met elkaars character seks hebt.Kost overigens wel 2 euro meer per maand, afzetters.
ik wete ngo niet seker welke wolfershirt ik aan meot :S:Squote:Op woensdag 16 juni 2010 16:16 schreef HSG-BOMBER het volgende:
binn ekort wer campzone lekker 2 weken kang zelkfde tshirt aan lekker gamen muziek oluisteren bier dirneknen ahahahhAHAhahahahahgaat leuk worden call of duty spelen leuk spel ben altijd 1e hahahhahaha xD
Hahaha ech nurd jij ik ga leker met mn viende een helen krate bier drinke achter een computr en meetoen meeen wedstrijt camp ten cup.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:16 schreef HSG-BOMBER het volgende:
binn ekort wer campzone lekker 2 weken kang zelkfde tshirt aan lekker gamen muziek oluisteren bier dirneknen ahahahhAHAhahahahahgaat leuk worden call of duty spelen leuk spel ben altijd 1e hahahhahaha xD
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |