quote:
quote:
Buzz is een stukkie speelgoed, en 'mens'quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:11 schreef DJ_Spiegelei het volgende:
Geen idee hoe breed de definitie is: Buzz Lightyear, Wall-E, terminator figuren en the iron giant.
Gezien mensen de vraag nogal lastig vinden keur ik deze omschrijving goedquote:Op donderdag 17 juni 2010 20:15 schreef Quyxz_ het volgende:
Maar als iets praat, zoals R2D2, is het in principe al 'op de mens gelijkend.' Verder is de enige eis dat het een kunstmatig wezen is.
Je hebt ook nog die android van die ene film met Will Smith en al die robots. Maar ik weet echt niet meer hoe die heette, laat staan de naam van de film.
Dat is een kloonquote:Op donderdag 17 juni 2010 20:18 schreef DJ_Spiegelei het volgende:
Scarlett Johansson in The Island, verder kom'k niet meer.
Maar ook een, kunstmatig gemaakt, op een mens gelijkend wezen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:19 schreef BasOne het volgende:
[..]
Dat is een kloon
Als ik er dadelijk een paar opnoem zullen mensen met het hoofd tegen de muur gaan bonken... OOOHJAAAAA
Tja, wel mechanisch denk ik dan wel toch een beetjequote:Op donderdag 17 juni 2010 20:20 schreef DJ_Spiegelei het volgende:
[..]
Maar ook een, kunstmatig gemaakt, op een mens gelijkend wezen.
Daarom vertel ik het tochquote:
Tekenfilm androides wil ik wel goed rekenen.... MAAR GEEN POKEMONSquote:Op donderdag 17 juni 2010 20:29 schreef Quyxz_ het volgende:
Mewtwo!
O nee, dat is een kunstmatig gemaakt op een Pokémon lijkend wezen.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:32 schreef BasOne het volgende:
Ok geef me er nog 1 and we'll call it a night
1tje, don't make me beg
MWEEEEe......quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:32 schreef Quyxz_ het volgende:
Tekenfilms, goed idee; Bender van Futurama op Comedy Central
Je gaf zelf de hint met de vorige vraagquote:
"List of fictional robots and androids"quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:09 schreef DJ_Spiegelei het volgende:
Wiki vindt Wall-E en de Iron Giant wel goed zie ik nu![]()
Kan het ook niet helpen dat ik de enige ben die iets van science fiction afweetquote:
Nee, ik heb het over het voetbalquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:25 schreef BasOne het volgende:
[..]
Kan het ook niet helpen dat ik de enige ben die iets van science fiction afweet
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |