Weet je dat zeker?quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
16 jarigen mogen alleen licht alcoholische dranken, 18 jarigen mogen alle alcohol
Ja de wet heeft er duidelijk verstand van.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:41 schreef Techno het volgende:
Voor de wet ben je dat met je 18e al. Alleen hebben je ouders een zorgplicht tot je 21e.
Ik moest juist lachen en besefte me daarna dat dit wel een beetje erg was.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Normaal gesproken ben ik best grappig, maar daar geloof je natuurlijk niks meer van natuurlijk.
26. Ik heb een uitzondering van 33, maar dat dat ziek fout is weet ik wel.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:43 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En hoe hoog ligt die grens nu dan al?
Oke, dat wist ik nietquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:44 schreef Techno het volgende:
[..]
De uitbater(s) in kwestie. Maar dat heeft niets met de wet te maken.
Sure, maar voor mij persoonlijk werkt het ook niet zo. Iemand van 38 ofzo zal ik niet zodanig toelaten dat er een 'romantische' klik kán ontstaan. Vindt het simpelweg te oud.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:43 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Het gaat toch om de klik en niet om de leeftijd, of zeg ik dan iets heel stoms?
quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
26. Ik heb een uitzondering van 33, maar dat dat ziek fout is weet ik wel.
Ja, dat zeg ik toch. Zoek het verschil eens op tussen meerderjarig en onafhankelijk en wat de wet er precies mee bedoeld.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
Voor de wet heb je vanaf het bereiken van de leeftijd van 18 meerderjarig, vanaf je 21e ben je onafhankelijk.
Ik heb geen vaste grenzen wat dat betreft. Ik date alleen niemand die jonger is dan ik en in de werkelijkheid kom ik tegenwoordig eerder uit op mannen die een paar jaar ouder zijn.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:42 schreef Myraela het volgende:
Overigens ben ik niet zo van de strakke leeftijdsgrenzen. Ik zet ze altijd en ga er dan toch overheen voor een "uitzondering". En na die uitzondering kan je de grens niet meer terug zetten dus blijft die daarop staan en komt de volgende "uitzondering" er weer aan waardoor je grens weer omhoog gaat. Tenminste, zo gaat het bij mij.
Was de drooglegging net over...quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Sure, maar voor mij persoonlijk werkt het ook niet zo. Iemand van 38 ofzo zal ik niet zodanig toelaten dat er een 'romantische' klik kán ontstaan. Vindt het simpelweg te oud.
Zelfde hierquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb geen vaste grenzen wat dat betreft. Ik date alleen niemand die jonger is dan ik en in de werkelijkheid kom ik tegenwoordig eerder uit op mannen die een paar jaar ouder zijn.
Waarom ik wegren? Omdat ik bang ben voor je tettersquote:
Dat probeer ik ook te zeggen - volgens mij is het nagenoeg onmogelijk om met iemand die 'te' jong of 'te' oud is een klik te krijgen waardoor je die persoon uberhaupt in overweging zou willen nemen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Sure, maar voor mij persoonlijk werkt het ook niet zo. Iemand van 38 ofzo zal ik niet zodanig toelaten dat er een 'romantische' klik kán ontstaan. Vindt het simpelweg te oud.
Tja, dat is natuurlijk weer een ander verhaal. Ik heb dat ook niet bedacht.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:44 schreef Bengeltje het volgende:
Ja de wet heeft er duidelijk verstand van.Wat zijn er toch veel nog naief op die leeftijd.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:44 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik moest juist lachen en besefte me daarna dat dit wel een beetje erg was.
maar je laat die persoon wel vriendschappelijk binnen? dan kan die vonk namelijk altijd nog toeslaan, of je nou wilt of niet....quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
We hebben het hier over het droogleggen van de polders, neem ik aan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik doelde op waarom je wegrentquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:46 schreef STING het volgende:
[..]
Waarom ik wegren? Omdat ik bang ben voor je tetters
Omdat volwassenheid iets relatief is.
Toen ik 18 was keek ik anders tegen "volwassenheid" aan dan op m'n 21ste en nu.
Op m'n 18ste vond ik dingen volwassen, die ik nu niet meer volwassen vindt, maar kinderachtig.
Verder is het natuurlijk relatief om elk persoon nou eenmaal een verschillende kijk heeft op volwassenheid
Ja, dat dus.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:46 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Dat probeer ik ook te zeggen - volgens mij is het nagenoeg onmogelijk om met iemand die 'te' jong of 'te' oud is een klik te krijgen waardoor je die persoon uberhaupt in overweging zou willen nemen.
En mocht het sporadisch wel voorkomen dan is die persoon wellicht speciaal / bijzonder genoeg om je over de leeftijd heen te zetten?
quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:47 schreef STING het volgende:
26 is niet ziek fout en 33 wel?Ik was het niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En tussen 26 en 33 zit ook nog weer 7 jaar.
op 1 na zijn de vrouwen altijd jonger dan ik, maar geen tientallen jaren hoorquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb geen vaste grenzen wat dat betreft. Ik date alleen niemand die jonger is dan ik en in de werkelijkheid kom ik tegenwoordig eerder uit op mannen die een paar jaar ouder zijn.
Nah, vriendschappelijk is echt op uitzondering dat zoiets zou voorkomen. Momenteel is er 1 uitzondering en dat vind ik prima zo. Ik ga qua vriendschap niemand 'afwijzen' op leeftijd maar daarna verder gaan...gok dat de kans dan erg klein is.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:47 schreef rival het volgende:
[..]
maar je laat die persoon wel vriendschappelijk binnen? dan kan die vonk namelijk altijd nog toeslaan, of je nou wilt of niet....
en dan?
Ik dacht eerder aan de jaren dertig drooglegging van drank maar bij nader inzien doe die van de polders maarquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
We hebben het hier over het droogleggen van de polders, neem ik aan?.
Hij noemt je gewoon oud en is ontopic.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:47 schreef Litpho het volgende:
We hebben het hier over het droogleggen van de polders, neem ik aan?.
Wel als je ermee gaat slaanquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik doelde op waarom je wegrentEn mijn tieten zijn niet eng
*insulted is*
Sjamzzzquote:
Bohquote:
Aan de manier waarop mensen met situaties omgaan kun je de volwassenheid zien.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:46 schreef STING het volgende:
[..]
Waarom ik wegren? Omdat ik bang ben voor je tetters
Omdat volwassenheid iets relatief is.
Toen ik 18 was keek ik anders tegen "volwassenheid" aan dan op m'n 21ste en nu.
Op m'n 18ste vond ik dingen volwassen, die ik nu niet meer volwassen vindt, maar kinderachtig.
Verder is het natuurlijk relatief om elk persoon nou eenmaal een verschillende kijk heeft op volwassenheid
Tientallen nog wel, dat zou pas extreem fout zijn zeg.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:48 schreef rival het volgende:
[..]
op 1 na zijn de vrouwen altijd jonger dan ik, maar geen tientallen jaren hoor
quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hij noemt je gewoon oud en is ontopic.
quote:
Ja, kies zijn kant maar weerquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hij noemt je gewoon oud en is ontopic.
Why on earth would I do that?quote:
Geen idee, laat ik je weten zodra ik weer in Enschede benquote:
quote:26 is niet ziek fout en 33 wel?26 vind ik niet ziek nee. Ik zit meestal rond de 24. Ik weet niet waarom, ik heb altijd op oudere jongens gevallen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |