maar je laat die persoon wel vriendschappelijk binnen? dan kan die vonk namelijk altijd nog toeslaan, of je nou wilt of niet....quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Sure, maar voor mij persoonlijk werkt het ook niet zo. Iemand van 38 ofzo zal ik niet zodanig toelaten dat er een 'romantische' klik kán ontstaan. Vindt het simpelweg te oud.
We hebben het hier over het droogleggen van de polders, neem ik aan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik doelde op waarom je wegrentquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:46 schreef STING het volgende:
[..]
Waarom ik wegren? Omdat ik bang ben voor je tetters
Omdat volwassenheid iets relatief is.
Toen ik 18 was keek ik anders tegen "volwassenheid" aan dan op m'n 21ste en nu.
Op m'n 18ste vond ik dingen volwassen, die ik nu niet meer volwassen vindt, maar kinderachtig.
Verder is het natuurlijk relatief om elk persoon nou eenmaal een verschillende kijk heeft op volwassenheid
Ja, dat dus.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:46 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Dat probeer ik ook te zeggen - volgens mij is het nagenoeg onmogelijk om met iemand die 'te' jong of 'te' oud is een klik te krijgen waardoor je die persoon uberhaupt in overweging zou willen nemen.
En mocht het sporadisch wel voorkomen dan is die persoon wellicht speciaal / bijzonder genoeg om je over de leeftijd heen te zetten?
quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:47 schreef STING het volgende:
26 is niet ziek fout en 33 wel?Ik was het niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En tussen 26 en 33 zit ook nog weer 7 jaar.
op 1 na zijn de vrouwen altijd jonger dan ik, maar geen tientallen jaren hoorquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb geen vaste grenzen wat dat betreft. Ik date alleen niemand die jonger is dan ik en in de werkelijkheid kom ik tegenwoordig eerder uit op mannen die een paar jaar ouder zijn.
Nah, vriendschappelijk is echt op uitzondering dat zoiets zou voorkomen. Momenteel is er 1 uitzondering en dat vind ik prima zo. Ik ga qua vriendschap niemand 'afwijzen' op leeftijd maar daarna verder gaan...gok dat de kans dan erg klein is.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:47 schreef rival het volgende:
[..]
maar je laat die persoon wel vriendschappelijk binnen? dan kan die vonk namelijk altijd nog toeslaan, of je nou wilt of niet....
en dan?
Ik dacht eerder aan de jaren dertig drooglegging van drank maar bij nader inzien doe die van de polders maarquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
We hebben het hier over het droogleggen van de polders, neem ik aan?.
Hij noemt je gewoon oud en is ontopic.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:47 schreef Litpho het volgende:
We hebben het hier over het droogleggen van de polders, neem ik aan?.
Wel als je ermee gaat slaanquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik doelde op waarom je wegrentEn mijn tieten zijn niet eng
*insulted is*
Sjamzzzquote:
Bohquote:
Aan de manier waarop mensen met situaties omgaan kun je de volwassenheid zien.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:46 schreef STING het volgende:
[..]
Waarom ik wegren? Omdat ik bang ben voor je tetters
Omdat volwassenheid iets relatief is.
Toen ik 18 was keek ik anders tegen "volwassenheid" aan dan op m'n 21ste en nu.
Op m'n 18ste vond ik dingen volwassen, die ik nu niet meer volwassen vindt, maar kinderachtig.
Verder is het natuurlijk relatief om elk persoon nou eenmaal een verschillende kijk heeft op volwassenheid
Tientallen nog wel, dat zou pas extreem fout zijn zeg.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:48 schreef rival het volgende:
[..]
op 1 na zijn de vrouwen altijd jonger dan ik, maar geen tientallen jaren hoor
quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hij noemt je gewoon oud en is ontopic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |