NEE!quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:54 schreef Cue_ het volgende:
Zijn de mensen nog steeds in voor de meet in Enschede?![]()
Nevermind.quote:
Ongeveer 75% kans dat ik niet kom.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:54 schreef Cue_ het volgende:
Zijn de mensen nog steeds in voor de meet in Enschede?![]()
Dat nummer leert Graseter nou op zijn gitaarquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die clip keek ik vroeger altijd toen ik nog een klein Klutsje was dat vroeg op was in het weekend en MTV keek omdat Kindernet pas om 9.00 uur begon.
Ik ben nu op school, welke in Wageningen isquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh?
Tis nu 32 graden hier.*met glaasje wijn op balkon zit
Nee.quote:
Even testen of ik echt zou oud benquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:54 schreef Graseter het volgende:
[..]
Nee maar wat heeft dat er mee te maken?
..quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
NEE!![]()
[..]
Nevermind.(zie je de link naar Nirvana?
)
Inderdaad ja, prettig gestoord is zo'n jeuktermquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[/b]Heb je ook een pittig kort kapsel?
Schoolquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben nu op school, welke in Wageningen is
Ik wil ook met een glaasje wijn op het balkon zitten
quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Even testen of ik echt zou oud ben
quote:Smells like teen spirit 1991
Gezellig gek is zoveel beterquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
Inderdaad ja, prettig gestoord is zo'n jeukterm
I know, maar heb nog verplichtingen voor school. En geen geld om naar Malta te gaanquote:
Ja en ik doe soms llekker gek, sta midden in het leven, en zit zo nu en dan met een roseeeeeeeeetje op de bankquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[/b]Heb je ook een pittig kort kapsel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |