quote:
Ja, kies zijn kant maar weerquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hij noemt je gewoon oud en is ontopic.
Why on earth would I do that?quote:
Geen idee, laat ik je weten zodra ik weer in Enschede benquote:
quote:26 is niet ziek fout en 33 wel?26 vind ik niet ziek nee. Ik zit meestal rond de 24. Ik weet niet waarom, ik heb altijd op oudere jongens gevallen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoals bijna elke vrouw/meid.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
26 vind ik niet ziek nee. Ik zit meestal rond de 24. Ik weet niet waarom, ik heb altijd op oudere jongens gevallen.
quote:
De mijne niet.quote:
Eens en weet ook precies wat je bedoeltquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Aan de manier waarop mensen met situaties omgaan kun je de volwassenheid zien.
In het dagelijks leven zullen mensen mij niet supervolwassen vinden overkomen, omdat ik niet heel serieus doe en over een hoop dingen loop te geinen. Maar ik denk dat ik een stuk volwassener ben dan mijn leeftijdsgenoten, alleen al omdat ik al 10 jaar werk en 8 jaar op mezelf woon.
Oh?quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Why on earth would I do that?
[..]
Geen idee, laat ik je weten zodra ik weer in Enschede ben
En hoe is het op Malta? Warm zeker?
quote:
Nee maar wat heeft dat er mee te makenquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Was jij toen eigenlijk al geboren?
Really? Why?quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:53 schreef STING het volgende:
[..]
Ik beschouw mezelf als prettig gestoord, wat sommige mensen als minder volwassen beschouwen.
Ik meld me alvast af.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:54 schreef Cue_ het volgende:
Zijn de mensen nog steeds in voor de meet in Enschede?![]()
Dat hoor ik wel vaker!quote:
Die clip keek ik vroeger altijd toen ik nog een klein Klutsje was dat vroeg op was in het weekend en MTV keek omdat Kindernet pas om 9.00 uur begon.quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:53 schreef STING het volgende:
]
[..]
Eens en weet ook precies wat je bedoelt)
Ik beschouw mezelf als prettig gestoord, wat sommige mensen als minder volwassen beschouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |