dat heet met een mooi woord 'sensatiekarma'.quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:14 schreef CyclingGirl het volgende:
@Maandvis: Nee nu gelukkig niet. Wel een kapotte uitlaat

De zwager van je oom z'n buurman?quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:38 schreef SevD het volgende:
Godverdomme.
Hoor net wie de zwaargewonde is. De zwager van m'n oom, mijn buurman.. Jezus christus..

Nee, de zwager van mijn oom. Tevens ook mijn buurman. Hij was een van de mensen van de woningstichting.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De zwager van je oom z'n buurman?
Wel klote als je zo iemand kent ja.
Was hij de 'hoofdhuurder'?

Ah zo.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:39 schreef SevD het volgende:
[..]
Nee, de zwager van mijn oom. Tevens ook mijn buurman. Hij was een van de mensen van de woningstichting.

Ja, inderdaad. Kan het niet geloven, arme man..quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah zo.
Klote zeg. Sta je daar je werk te doen![]()

quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:39 schreef SevD het volgende:
[..]
Nee, de zwager van mijn oom. Tevens ook mijn buurman. Hij was een van de mensen van de woningstichting.

Denk eigenlijk dat de recherche niet veel kan tenzij de opgepakte man zelf een bekentenis aflegt. Er was namelijk iemand binnen in het flatje zelf (die later dus dood gevonden is) en als de man die nu vastzit zou zeggen dat hij er niets mee te maken heeft - wat zou men dan kunnen doen?quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
DamnBen heel benieuwd wat die dader voor straf krijgt, maar ja dat weten we eik al

Reed jij me een uurtje geleden bijna van m'n fiets af in het park?quote:

ik denk dat de dader dood is? tenminste, ik hoop wel dat de dode de dader isquote:Op donderdag 17 juni 2010 17:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
DamnBen heel benieuwd wat die dader voor straf krijgt, maar ja dat weten we eik al

quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik denk dat de dader dood is? tenminste, ik hoop wel dat de dode de dader is

denk precies hetzelfde. de man van de woning heeft dit volgens mij zelf gedaan. hoop ik...quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:49 schreef SevD het volgende:
[..]
Denk eigenlijk dat de recherche niet veel kan tenzij de opgepakte man zelf een bekentenis aflegt. Er was namelijk iemand binnen in het flatje zelf (die later dus dood gevonden is) en als de man die nu vastzit zou zeggen dat hij er niets mee te maken heeft - wat zou men dan kunnen doen?

Waarschijnlijk wel, de dode man was de bewoner.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:26 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
denk precies hetzelfde. de man van de woning heeft dit volgens mij zelf gedaan. hoop ik...

Dat moet je echt ver heen zijn zeg.quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:11 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het is niet te hopen dat er meer mensen in 't nauw voor zulke oplossingen gaan kiezen.

Deurwaarder belt aan, gaskraan open, slotenmaker maakt deur open, bewoner ontsteekt aansteker en boem.quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat moet je echt ver heen zijn zeg.²

Ik snap het niet. Die huur daar is zo ontzettend goedkoop. Volgens mij rond de 300 euro.quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:23 schreef sig000 het volgende:
[..]
Deurwaarder belt aan, gaskraan open, slotenmaker maakt deur open, bewoner ontsteekt aansteker en boem.

Dat maakt echt helemaal niks uit.quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:24 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Die huur daar is zo ontzettend goedkoop. Volgens mij rond de 300 euro.²

Hoe weet jij datquote:

Zie nu.nl en connect the dots.quote:
quote:Dode in pand Dordrecht is de bewoner
Uitgegeven: 17 juni 2010 19:01
Laatst gewijzigd: 17 juni 2010 19:19
DORDRECHT - De dode man die woensdagavond is gevonden in een flat aan de Prinses Julianaweg in Dordrecht is de 60-jarige bewoner van het pand.
Dat heeft de politie donderdagavond gemeld.
De politie houdt er rekening mee dat de man de ontploffing heeft willen veroorzaken en zelfmoord wilde plegen.

Bedankt!quote:

Ja, ernstig. Ik had gisteren mijn vriend aan de lijn die in dezelfde flat woont, hij was gebroken. Uit aardigheid had ik hem nog gevraagd of hij bij me wilde eten omdat zijn huis aan diggelen lag.quote:

quote:

Het gas ontplofte door een slijptol waarmee ze de deur open gingen maken. 5 maanden geleden was er bij diezelfde man al een deurwaarder geweest (ook daar was mijn buurman bij) en toen ging die helemaal uit z'n stekker.quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:23 schreef sig000 het volgende:
[..]
Deurwaarder belt aan, gaskraan open, slotenmaker maakt deur open, bewoner ontsteekt aansteker en boem.

Ja. Behalve als het explosieve mengsel per ongeluk aanwezig was. Maar dat kan je in deze haast wel uitsluiten.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:21 schreef Maanvis het volgende:
hmm, dus een vonk van een slijptol. ik vraag me af hoe dat strafrechtelijk zit. ben je schuldig aan een aanslag als je zelf de vonk niet veroorzaakt hebt die het hele zooitje deed ontploffen?

Ook dan is het gewoon terecht. Het afdoen als "bureaucratisch aangelegenheid" is te makkelijk.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:18 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb gehoord dat hij zijn huis uit zou worden gezet omdat de hoofdbewoner er niet meer woonde, dus niets huurachterstand. Was weer een bureaucratische aangelegenheid.

En elk slimpie denkt door en weet dat het bij lange na niet altijd ruikbaar hoeft te zijn.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:51 schreef zoalshetis het volgende:
iedere idioot weet toch dat als het naar gas ruikt je niet eens je lichtschakelaar aandoet, vanwege de vonk.

quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Ook dan is het gewoon terecht. Het afdoen als "bureaucratisch aangelegenheid" is te makkelijk.

De kans bestaan dan dat de bewoner zelfmoord heeft gepleegd door zijn hoofd in de gasoven te steken en de ontploffing veroorzaakt is door onzorgvuldig handelen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:18 schreef SevD het volgende:
[..]
Het gas ontplofte door een slijptol waarmee ze de deur open gingen maken. 5 maanden geleden was er bij diezelfde man al een deurwaarder geweest (ook daar was mijn buurman bij) en toen ging die helemaal uit z'n stekker.

gas niet ruikbaar? met die explosie, moet dat allang ruikbaar zijn. we hebben niet voor niets een stof aan het reukloze aardgas toegevoegd.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:55 schreef Autidude het volgende:
[..]
En elk slimpie denkt door en weet dat het bij lange na niet altijd ruikbaar hoeft te zijn.

Precies, die stof is zelfs specifiek ontwikkeld om alarmerend te werken op het menselijk brein. Helemaal waar. Dus kan je 2 dingen stellen; of ze waren verkouden, of het was niet te ruiken.. En dat laatste is prima mogelijk, ook met zo'n explosie.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
gas niet ruikbaar? met die explosie, moet dat allang ruikbaar zijn. we hebben niet voor niets een stof aan het reukloze aardgas toegevoegd.

Gas ruik je echt wel goed, misschien bij de voordeur nog niet maar om die nu gelijk met de slijptol open te maken?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:17 schreef Autidude het volgende:
[..]
Precies, die stof is zelfs specifiek ontwikkeld om alarmerend te werken op het menselijk brein. Helemaal waar. Dus kan je 2 dingen stellen; of ze waren verkouden, of het was niet te ruiken.. En dat laatste is prima mogelijk, ook met zo'n explosie.

Zelfs dan kun je met een handboor nog van alles en anders is er ook altijd de ouderwetse stormram nog.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:58 schreef zoalshetis het volgende:
neem niet aan dat de man in huis zijn deur heeft afgekit. en zijn sleutelgat heeft volgekit.
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |