Ik ga straks thuis wel even googlen en kijken of het wat voor mij is.. zo ja, dan graag. Dan neem ik hem wel mee als we 18 juli komen!!quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:40 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Is een fantastische film, heb 'm op DVD, als je die een keertje wil lenen

quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:43 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga straks thuis wel even googlen en kijken of het wat voor mij is.. zo ja, dan graag. Dan neem ik hem wel mee als we 18 juli komen!!
Dubbele meet voor mij trouwens... een OUD minimeet en AKQ/SC meet

quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:44 schreef iamredleader het volgende:
[..]
![]()
zal binnenkort de plannen voor de BBQmeet concreter gaan maken

Ik zie het nu pas.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
Jouw onderschrift!!! Go Team A t/m K![]()

Ik dacht de hele dag aan het moment dat ik over MaJo heen zou mogen gaan. Geen tijd voor onderschriften dus.quote:

Deze ga ik even vastleggen voor MaJoquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:50 schreef Cobra4 het volgende:
Ik dacht de hele dag aan het moment dat ik over MaJo heen zou mogen gaan.

quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik dacht de hele dag aan het moment dat ik over MaJo heen zou mogen gaan. Geen tijd voor onderschriften dus.

Net als de AKQ. In de begindagenquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:51 schreef Diaan73 het volgende:
Geen diehards, of gewoon mensen die verstandiger zijn dan wij en gewoon een keertje stoppen en maar niet doorgaan. Eigenlijk is het spel te stom voor woorden, maar wel verslavend.

Dat dus...quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:51 schreef Diaan73 het volgende:
Gewoon mensen die verstandiger zijn dan wij en gewoon een keertje stoppen en maar niet doorgaan. Eigenlijk is het spel te stom voor woorden, maar wel verslavend.

Ik heb daar (bijna) nooit gepostquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:51 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Net als de AKQ. In de begindagen

I second thatquote:

Het is je vergeven. Maar je moet er minimaal 1x hebben gepost voordat je naar de meet mag komenquote:

En bij deze meld ik mij af voor de BBQ-meet, ik weiger om met die gasten van OUD tegelijkertijd te moeten BBQ'en...quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:43 schreef Diaan73 het volgende:
Dubbele meet voor mij trouwens... een OUD minimeet en AKQ/SC meet

Deze dan ook?quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:51 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Deze ga ik even vastleggen voor MaJo

Ik heb volgens mij daar in augustus/september, toen ik net hier begon met posten daar ook wel eens gepost... ik zal eens gaan zoeken.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:53 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Het is je vergeven. Maar je moet er minimaal 1x hebben gepost voordat je naar de meet mag komen

quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En bij deze meld ik mij af voor de BBQ-meet, ik weiger om met die gasten van OUD tegelijkertijd te moeten BBQ'en...

Nog steeds.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]en, heb je ervan genoten? Of geniet je nog steeds?

Er is dood beest op open vuur!quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:53 schreef MadMaster het volgende:
En bij deze meld ik mij af voor de BBQ-meet, ik weiger om met die gasten van OUD tegelijkertijd te moeten BBQ'en...

Speciaal voor jouquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:53 schreef Cobra4 het volgende:
Deze dan ook?
De beleving van dat moment was echt geen anti-climax. Het gaf me een goed gevoel.

quote:

Kijke, kijke.... en de rest er bij denke...quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:53 schreef Cobra4 het volgende:
De beleving van dat moment was echt geen anti-climax. Het gaf me een goed gevoel.

Thx.quote:

Doeiquote:

Nou vooruit, ik neem mijn triangel dan wel mee...quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
werkelijk? Peace komt ook mee hoor, hebben jullie een MUZ-meet!!

quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:00 schreef MadMaster het volgende:
Nou vooruit, ik neem mijn triangel dan wel mee...

Denk niet dat MaJo als maagd het huwelijk met Mr. MaJo in zal gaan, dus dat zal nog wel meevallen, denk ik...quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Thx.
Zal Mr.MaJo ook naar de meet komen? Dan heeft MaJo heel wat uit te leggen als iemand zegt dat er meerdere mensen aanwezig zijn op de meet die over haar heengegaan zijn.

Gaat MaJo trouwen!?quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Denk niet dat MaJo als maagd het huwelijk met Mr. MaJo in zal gaan, dus dat zal nog wel meevallen, denk ik...

Had je dat nog niet gehoord dan?quote:

er is nog genoeg tijd voor spanje, maar als je op zwitserland had gegokt zit je nu wle goed jaquote:Op woensdag 16 juni 2010 17:16 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Er zijn zojuist een aantal mensen bijzonder rijk geworden op betfair:
[ afbeelding ]

Ik wil je wel triforcen...quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:02 schreef MadMaster het volgende:
Krijgen we nu na de ASCII-art de Smiley-art?

Je mag nog 2x radenquote:

De ouders van een Amerikaans zeilmeisje?quote:

Volgens mij heb ik geen Amerikaans zusjequote:Op woensdag 16 juni 2010 18:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De ouders van een Amerikaans zeilmeisje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |