Wel mooi excuusom kindersuprise eieren te etenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:58 schreef Troel het volgende:
Ik heb woensdag een Kinder Surprise Ei opgegeten voor de binnenkant, maar ik vind die binnenkant zo groot
Die van de Aldi zijn al wat kleiner, maar heb pas gewoon een belletje verwerkt zonder omhulselquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:00 schreef trui het volgende:
ja, die zijn inderdaad aan de grote kant. alleen geschikt voor 't grotere rammelwerk.
hoothoot wat snel! ben benieuwd!
b.ertha hoera voor je zus!
Diego is niet leuk! Ik krijg dat liedje niet uit mijn hoofd. Go diego go, to rescue my friend. :xquote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:16 schreef NijntjesUk het volgende:
Dat valt idd mee! Bedankt voor de info! Wol is ook absoluut niet duur op die website! (heb even omgerekend naar Euro's en viel bijna van mn stoel van verbazing)
Stiekem vind je Diego volgens mij best leuk
quote:Lootje ingeleverd:
lijnloos
inu
stefanieV
YPPY
lyssa
mmascha
spiegelei
mijsje
anitraX
trui
yachiru
Lootje nog niet ingeleverd:
ilske
-sabine-
marjo
b.ertha
troel
bubbles
ophelia
ynske
Nog niet gereageerd:
m@x
die heb ik ook bijna klaar. moet alleen de vinnetjes nogquote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:24 schreef Lyssa het volgende:
Ynske ik heb geen verstand van kleding hakenIk begrijp ook het patroon niet zo goed
Mijn vis is klaar!
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Waar moet ik op reagerenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:28 schreef Lijnloos het volgende:
Hoothoot, leuk kussen weer, maar ik ben het met je eens dat het beige niet zo mooi is... dat knallende wat dat witte had bij je vorige kussen vond ik mooier.
Nijntje, wat een mooi vliegtuig en die schildpadjesMooi hoor!
Ynske, ik heb je nog effe toegevoegd!
Swap-Stand-van-zaken:
[..]
Oh ja, dat wilde ik wel, maar nu twijfel ik weer. MIsschien moet ik toch maar tot de volgende swap wachtenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:38 schreef StefanieV het volgende:
Wss of je wilt meedoen aan de swap of niet :-)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |