Oooh, dus de erfenis van de man die zijn rekeningen niet kon betalen en geen inkomen had gaat nu naar de slachtoffers?quote:Op zondag 10 oktober 2010 12:30 schreef llilsab het volgende:
hij heb meerdere malen bijstand aangevraagd maar iedere x afgewezen wegens zijn zoon die in huis woon en een uitkering had en ja wat hij ermee wou bereiken is mij ook niet geheel duidelijk dus daarom zei ik al ik wil het niet goed praten en kwa schade de man was goed verzekerd en de erfenis wat zijn zoon zou krijgen dat word natuurlijk ingeleverd
Erfenis?quote:Op zondag 10 oktober 2010 12:30 schreef llilsab het volgende:
hij heb meerdere malen bijstand aangevraagd maar iedere x afgewezen wegens zijn zoon die in huis woon en een uitkering had en ja wat hij ermee wou bereiken is mij ook niet geheel duidelijk dus daarom zei ik al ik wil het niet goed praten en kwa schade de man was goed verzekerd en de erfenis wat zijn zoon zou krijgen dat word natuurlijk ingeleverd
Inderdaadquote:
Ik ben benieuwd hoeveel begrip jij zou tonen als hij jouw buurman was geweest. Ik ben benieuwd hoeveel begrip jij zou tonen als je kindje door zijn toedoen gewond geraakt was.quote:Op zondag 10 oktober 2010 12:00 schreef llilsab het volgende:
ik heb ook me eigen uitgaven daarnaast was ik net bevallen dat brengt ook kosten met zich mee en als je het hem vroeg of hij wat wou hebben daar was hij te trots voor.en zon grote explosie had hij nooit niet gewild dat weet ik cker en ik wil het ook niet goed praten maar wat begrip kan geen kwaad vind ik
Dan had hij andere maatregelen moeten nemen, z'n zoon opdragen huur te betalen als hij inwonend was, of hem anders op straat zetten. Of met familie overleggen hoe de situatie aan te pakken. En ik vraag me af of de verzekering dit soort dingen wel dekt, omdat het gewoon opzettelijk en met voorbedachte rade is, en als hij een erfenis had die ook maar iets van de schade dekt dan had hij schijnbaar dus wel eigen vermogen? Dan krijg je ook geen bijstand nee.quote:Op zondag 10 oktober 2010 12:30 schreef llilsab het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |