quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:56 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Volgens mij heb je ons nog wat te vertellen dan
Leuke compilatie jaquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:57 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Vind het een enorm leuk gezicht hoe er gereageerd wordt
Muh, ik mag geen F.A. momenteelquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:40 schreef Ingetje79 het volgende:
Happietijd, zo lekker een pistoletje met F.A. en eentje met kaas en tomaatjes uit de oven
Ik zal bij iedere hap aan je denkenquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Muh, ik mag geen F.A. momenteelEn het is zo ongeveer het enige wat me wel lekker op brood lijkt nu, waarvan ik niet over mijn nek ga.
Kortom geniet er extra van voor mij
quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:09 schreef Ingetje79 het volgende:
DML, ik heb aan je gedacht heur.... *buuuurp*
![]()
Laat Mr. DML maar klaar staan met een broodje FA tijdens de bevalling, dan is dml er zo uit
Nee maar jij welquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:11 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
![]()
Denk je dat die kleine al maalt om FA dan?
En de brandweer die dan een te lage tunnel pakt en de halve tunnel aan gort rijdtquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
check, paar huizen tegen de vlakte
ja het is heel erg, maar ik moest toch lachenquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En de brandweer die dan een te lage tunnel pakt en de halve tunnel aan gort rijdt
Verhaal gaat dat het pand ontruimd werd maar de gaskraan open was gezet met een boobytrapquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja het is heel erg, maar ik moest toch lachen
oh, het is een flatwoning op de begane grond, en er zijn een hoop ruiten gesprongen
quote:De bewoner van het huis zou uit zijn woning worden gezet. Toen de deurwaarder samen met verhuizers en de politie naar binnen wilden explodeerde de boel. Vermoedelijk heeft de bewoner de gaskraan opengezet.
Waar in Dordt?quote:
Oh ahaquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja het is heel erg, maar ik moest toch lachen
oh, het is een flatwoning op de begane grond, en er zijn een hoop ruiten gesprongen
Die tunnel is ook wel erg laag.quote:
Krispijn dusquote:
niet om de explosie, maar om het slapstick cliche van een wagen die klem zit onder een viaductquote:
Oh joh daar stond diequote:Op woensdag 16 juni 2010 13:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
niet om de explosie, maar om het slapstick cliche van een wagen die klem zit onder een viaduct
Ja het is niet van vandaag of gisteren dat die tunnel er is.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:29 schreef DeZwabber het volgende:
bizar eigenlijk, ik neem aan dat bij de lokale brandweer toch wel bekend mag wezen waar ze niet kunnen rijden met die wagens...
Ja mijn halve familie ook, en die tunnel is al laag, en gaat ook ineens de diepte in, dus het lijkt me een bekend punt voor de brandweer dat daar beter niet te rijden is met grote wagensquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:29 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh joh daar stond dieniet voor
Mijn Oma woont in Dordt.
Zelfs met de auto denk ik soms al van euh ja.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja mijn halve familie ook, en die tunnel is al laag, en gaat ook ineens de diepte in, dus het lijkt me een bekend punt voor de brandweer dat daar beter niet te rijden is met grote wagens
Hoi sorry erg late reactiequote:
Nee, dan pers je harderderquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:11 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
![]()
Denk je dat die kleine al maalt om FA dan?
Hihi dat geldt ook voor drank, carpaccio enz.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja Ml had 'm me al uitgelegd
Nah daar loop ik niet warm voor. Kan prima zonder.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:22 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi dat geldt ook voor drank, carpaccio enz.
Het schiet al op he?quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:23 schreef JJH het volgende:
Rust. Ik zal eens onder de douche doorrennen en even de stad ingaan. Ik heb nog een aantal van die 'voor de vakantie' dingetjes. Später.
Leukquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:23 schreef JJH het volgende:
Rust. Ik zal eens onder de douche doorrennen en even de stad ingaan. Ik heb nog een aantal van die 'voor de vakantie' dingetjes. Später.
Oh ja ik ook hoor paté nog geeneens maar heb sinds kort een FA verslaving.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:26 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nah daar loop ik niet warm voor. Kan prima zonder.
Alleen FA en paté
Patequote:Op woensdag 16 juni 2010 14:29 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Leuk
[..]
Oh ja ik ook hoor paté nog geeneens maar heb sinds kort een FA verslaving.
Nog 2,5 nacht. Want van vrijdag op zaterdag tel ik niet helemaal mee, als ik überhaupt al slaap.quote:
Voorbedachte rade, dus zelfs poging tot moord mag ik hopen, er zitten wel heel veel steekjes los als je doelbewust je huis zo boobytrapt en de politie, deurwaarder én je buren in gevaar brengtquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:46 schreef Greys het volgende:
Ik neem aan dat als die bewoners van dat huis, die uitgezet zouden worden, echt de boel expres hebben laten ontploffen toen de deurwaarder kwam wel poging tot doodslag (of hoe dat dan ook heet) ten laste wordt gelegd?
Oh dat wordt nooit poging tot moord denk ik... 'want het was nooooooooit onze bedoeling om ze dood te maken, ze moesten alleen schrikken'. Zoiets zal het dan wel wordenquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Voorbedachte rade, dus zelfs poging tot moord mag ik hopen, er zitten wel heel veel steekjes los als je doelbewust je huis zo boobytrapt en de politie, deurwaarder én je buren in gevaar brengt
Heb je het over Dordrecht?quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:46 schreef Greys het volgende:
Ik neem aan dat als die bewoners van dat huis, die uitgezet zouden worden, echt de boel expres hebben laten ontploffen toen de deurwaarder kwam wel poging tot doodslag (of hoe dat dan ook heet) ten laste wordt gelegd?
Mjah zo zal het idd wel gaan. Al begreep ik toen uit die zaak van Milly Boele dat het verschil tussen moord en doodslag eigenlijk alleen is of het vooraf geplanned is, en dat kan je dit toch wel noemen. Je zet niet in een opwelling of een splitsecond je gas open en legt een boobytrap.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat wordt nooit poging tot moord denk ik... 'want het was nooooooooit onze bedoeling om ze dood te maken, ze moesten alleen schrikken'. Zoiets zal het dan wel worden
Maar is het al zeker dat ze het hebben geboobytrapped? Of is het nog 'van horen zeggen'?
Brie mag wel als het van gepasteuriseerde melk is gemaakt.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Pate![]()
FA![]()
![]()
Wijntje![]()
Brie![]()
Ik zou een slechte zwangere zijn geleuf ik
Maar Milly is dood en deze mensen niet toch?quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mjah zo zal het idd wel gaan. Al begreep ik toen uit die zaak van Milly Boele dat het verschil tussen moord en doodslag eigenlijk alleen is of het vooraf geplanned is, en dat kan je dit toch wel noemen. Je zet niet in een opwelling of een splitsecond je gas open en legt een boobytrap.
Alhoewel het idd voorlopig nog hardnekkige geruchten zijn, maar feit dat er er ook agent gewond is zegt wel eea natuurlijk, die was daar vast niet voor niks
Er schijnt in Nederland amper brie te krijgen zijn die van rauwe melk is gemaakt dacht ik?quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:05 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Brie mag wel als het van gepasteuriseerde melk is gemaakt.
Maar ja het is etiketten lezen. Bijna een studie op zich![]()
Dat in Dordt is wel echt![]()
Dat is andere mensen opzadelen met jouw problemen.
daarom ook poging tot...quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar Milly is dood en deze mensen niet toch?
Daar zal ook nog wel een verschilletje liggen hoor
Eerst maar ff de onderzoeken afwachten tot het idd met opzet was. Maar als het zo is, dan mag ik toch hopen dat ze een fikse straf krijgen. Maar ja, 't is Nederland
en hop, van poging tot moord en explosies naar gepasteuriseerde melk en kaasquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Er schijnt in Nederland amper brie te krijgen zijn die van rauwe melk is gemaakt dacht ik?
Dat het bijna altijd van gepasteuriseerde melk is.
Ik denk ook écht niet dat ze dat er door krijgen, want hoe krijg je bewezen dat het een poging was om die mensen dood te krijgen? Die mensen hebben het gewoon overleefd toch? Ik moet nog wel ff lezen daar hoor, maar - zeker in Nederland - gaan ze dat er nooit door krijgen denk ikquote:
Bonjour!quote:
net zoals stug doorroken en drinken, dat wisten ze toch nietquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:08 schreef Greys het volgende:
Ik vraag me dan altijd af hoe ze dat vroegah deden, toen al die 'dit mag je niet eten als je zwanger bent' regeltjes er nog niet waren. Oke, toen bestond er ook nog geen filet americain waarschijnlijk, maar werd er toch ook volop kaas en melk en (rauw) vlees gegeten.
Niets ten nadele van de regeltjes hoor, verder
Kan me best voorstellen dat men zo min mogelijk risico wil lopen.
Vroeger rookte er ook nog veel vrouwen tijdens zwangerschap. Ook heel slecht. Al moet ik zeggen dat de kinderen van die vrouwen die ik ken gezond ter aarde zijn gebracht.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:08 schreef Greys het volgende:
Ik vraag me dan altijd af hoe ze dat vroegah deden, toen al die 'dit mag je niet eten als je zwanger bent' regeltjes er nog niet waren. Oke, toen bestond er ook nog geen filet americain waarschijnlijk, maar werd er toch ook volop kaas en melk en (rauw) vlees gegeten.
Dat kán allemaal he, op een forum. Het is gewelllllllllllldig!quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en hop, van poging tot moord en explosies naar gepasteuriseerde melk en kaas
Ja dat vroeg ik me ook af. En de dag voor de test at ik ook gewoon filet americain want ik wist het niet.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:08 schreef Greys het volgende:
Wat ik bijvoorbeeld weer echt niet wist is dat de eerste paar weken (vier of vijf) het vruchtje/kindje nog helemaal niet in verbinding staat met de moeder en dus in die eerste weken geen schadelijke invloed krijgt door wijn/roken. Dat las ik net pas, toen ik 'de regels' ging opzoeken omdat ik benieuwd wasquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Vroeger rookte er ook nog veel vrouwen tijdens zwangerschap. Ook heel slecht. Al moet ik zeggen dat de kinderen van die vrouwen die ik ken gezond ter aarde zijn gebracht.
Oh dat laatste las ik ook net. Iets met eh... toxoplasmose? Of een andere -mose, toch?quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja dat vroeg ik me ook af. En de dag voor de test at ik ook gewoon filet americain want ik wist het niet.
Maar ja vroegah wisten ze wel meer niet natuurlijk. Ze accepteerden gewoon een miskraam of afwijkingen en nu weten we waar dat door kan komen.
Maar goed ik lust sowieso geen brie trouwens dus ik maak me niet druk verder.
Ik mag wel geen kattenbak meer verschonen. Dus heul niet erg
Oh ja hehe, dat zal wellicht een klein beetje uitmakenquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar Milly is dood en deze mensen niet toch?
Daar zal ook nog wel een verschilletje liggen hoor
Dat wist ik ook niet.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat ik bijvoorbeeld weer echt niet wist is dat de eerste paar weken (vier of vijf) het vruchtje/kindje nog helemaal niet in verbinding staat met de moeder en dus in die eerste weken geen schadelijke invloed krijgt door wijn/roken. Dat las ik net pas, toen ik 'de regels' ging opzoeken omdat ik benieuwd was
dus je hebt vier weken de tijd om alle alcohol in huis op te maken?quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat ik bijvoorbeeld weer echt niet wist is dat de eerste paar weken (vier of vijf) het vruchtje/kindje nog helemaal niet in verbinding staat met de moeder en dus in die eerste weken geen schadelijke invloed krijgt door wijn/roken. Dat las ik net pas, toen ik 'de regels' ging opzoeken omdat ik benieuwd was
Vaak zijn die kindjes kleiner en lichter.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Vroeger rookte er ook nog veel vrouwen tijdens zwangerschap. Ook heel slecht. Al moet ik zeggen dat de kinderen van die vrouwen die ik ken gezond ter aarde zijn gebracht.
Had ik dat maar gewetenquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dus je hebt vier weken de tijd om alle alcohol in huis op te maken?
Het was me al eens verteld idd maar nu las ik het weer en het is idd zo.quote:
quote:
Oh inderdaad ja...quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nou je ontdekt het pas met 4/5 weken he dus zo lang heb je ook weer niet.
gewoon 1 avond flink comazuipen in het cafe, en dan lallend roepen "yay ik blen zwalalangerrrrr" *hips*quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nou je ontdekt het pas met 4/5 weken he dus zo lang heb je ook weer niet.
Fotooo oh shit ik ga afk dus dan zie ik hem ws nietquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh inderdaad ja...
Dan is het vast meer ter geruststelling voor de mensen die zeggen 'Shit, ik wist het niet (zeker) en heb afgelopen weken gewoon nog gerookt/gedronken'
Ik heb zo'n coole jurk geshopt vanmiddag!![]()
(Het is weer ff hak en tak, maar moest het even kwijt)
Dezequote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oh wow wat mooi zeg![]()
En jij hebt ook nog zo'n godsgruwelijk goed figuur dat het je nog geweldiger staat.
De eerste 6 weken vind er nog geen uitwisseling van bloed plaats via de navelstreng, dus dan krijgt dml nog niets van jou binnenquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja dat vroeg ik me ook af. En de dag voor de test at ik ook gewoon filet americain want ik wist het niet.
Maar ja vroegah wisten ze wel meer niet natuurlijk. Ze accepteerden gewoon een miskraam of afwijkingen en nu weten we waar dat door kan komen.
Maar goed ik lust sowieso geen brie trouwens dus ik maak me niet druk verder.
Ik mag wel geen kattenbak meer verschonen. Dus heul niet erg
Ik had eigenlijk vooral mijn eigen pre zwangerschap figuur in mijn hoofd. Never mind the post one.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:37 schreef Greys het volgende:
[..]Nou eh... ik ruil graag met de dame hierboven
Maar hij staat wel goed ja, ben er heel blij mee! Ik vond die bovenkant zo apart en het feit dat ie aan de onderkant aan je been vast zit. Ook al ziet niemand dat verder, het is toch apart
Gaaf Greys, zal je zeker heel goed staanquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:37 schreef Greys het volgende:
[..]Nou eh... ik ruil graag met de dame hierboven
Maar hij staat wel goed ja, ben er heel blij mee! Ik vond die bovenkant zo apart en het feit dat ie aan de onderkant aan je been vast zit. Ook al ziet niemand dat verder, het is toch apart
jurk aantrekken -> nietpistool pakkenquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:40 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gaaf Greys, zal je zeker heel goed staan![]()
En hoe bedoel je dat ie vast zit? Hebbie een elastiekje aan je been ofzo?
Aan de binnenkant van die langste 'flap' zit een soort lusje waar je met je been door gaat iddquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:40 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gaaf Greys, zal je zeker heel goed staan![]()
En hoe bedoel je dat ie vast zit? Hebbie een elastiekje aan je been ofzo?
Das ook best fijnquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Aan de binnenkant van die langste 'flap' zit een soort lusje waar je met je been door gaat idd
Dus bij een plotselinge windvlaag sta je dan niet in je onderbroek
Nou ja, ik las net dat de nieuwe onderslipperdepip er ook wel mag wezenquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Aan de binnenkant van die langste 'flap' zit een soort lusje waar je met je been door gaat idd
Dus bij een plotselinge windvlaag sta je dan niet in je onderbroek
quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou ja, ik las net dat de nieuwe onderslipperdepip er ook wel mag wezen![]()
Zit dat wel lekker? Niet dat als je gaat zitten je ineens een flap in je flup hebt?
Dat heeft al het damesondergoed tegenwoordig toch?quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:51 schreef Greys het volgende:
[..]Nee, de flap komt niet zó hoog
Die blijft als het goed is gewoon beneden!
En de slipperdepip er onder is inderdaad best het aanzien waard, maar toch liever niet op straat gezien het feit dat ie eh... weinig om het lijf heeft
Zaterdagochtend hééél vroeg. Ik denk dat ik om 3:00 of 3:30 hiervandaan wegrij.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:07 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
JJH wanneer gaande gij?
Veel plezier in ieder geval.
Ambitieus!quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Zaterdagochtend hééél vroeg. Ik denk dat ik om 3:00 of 3:30 hiervandaan wegrij.En dan +/- 14u naar Stockholm.
Gaat wel lukken hoor.quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Lekker hoor JJH, lijkt me ook heel gaaf om die kant es op te gaan![]()
Buurmeisje van 4 hoorde me net buiten...
"Ingetje????"
"Jaaahaaaa"
"Kom je bij ons zitten?"
"Neehee, want Ingetje is druk aan het werk"
"Waarom dan? "
"Omdat Ingetje graag een nieuwe badkamert wil"
"Heb je dan geen badkamer?"
"Nee"
"Oh, wat zul je dan stinken!"
En dan dat verbaasde koppie erbij![]()
Holaaaaaaaaaaquote:
Ik zag hem net, hij is mooiquote:Op woensdag 16 juni 2010 17:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Holaaaaaaaaaa
Ik was zo blij met mijn nieuwe jurk maar inmiddels al een stuk minder. Die stomme lus voor om je been komt er onderuit
Ik wel, en ik ben geeneens een vrouw!quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:09 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik zag hem net, hij is mooiMaar ik snap die hele lus niet
![]()
quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Holaaaaaaaaaa
Ik was zo blij met mijn nieuwe jurk maar inmiddels al een stuk minder. Die stomme lus voor om je been komt er onderuit
Ben bang van niet, want de onderkant van de jurk loopt uit in de lus zelf, hij zit er niet 'los' aangenaaid ofzo.quote:
Zit het dan aan de linker of de rechter kant? Op de foto van het model zie je niks!quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ben bang van niet, want de onderkant van de jurk loopt uit in de lus zelf, hij zit er niet 'los' aangenaaid ofzo.
Maar ik ga wel even pielen vanavond
Op deze foto zie je hem linksonder op de foto er ook onderuit komenquote:Op woensdag 16 juni 2010 17:22 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zit het dan aan de linker of de rechter kant? Op de foto van het model zie je niks!
Oh, ik zie het ja, dat is jammer!quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Op deze foto zie je hem linksonder op de foto er ook onderuit komen
Het is dus een brede band die véél te ruim zit om om je been te blijven zitten.
[ afbeelding ]
Is dat weer zo'n one-size-fits-all, die om alle maten benen moet passen?quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:24 schreef Greys het volgende:
Het is dus een brede band die véél te ruim zit om om je been te blijven zitten.
Dat ben ik dus niet. Sterker nog, ik heb er geenquote:Op woensdag 16 juni 2010 17:25 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, ik zie het ja, dat is jammer!Maar als je een beetje handig bent met de naaimachine kan je er misschien wat mee?
Nee, je moet echt heeeeeele dikke benen hebben wil die band strak zitten hoor. Dus ik denk niet dat dat de bedoeling was. Geen idee wat de bedoeling wél was dan.quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dat weer zo'n one-size-fits-all, die om alle maten benen moet passen?
Die stof ziet er heerlijk uit, is het van dat lekkere dunne (beetje synthetische?) dat lekker koel is?
quote:
Misschien moet je hem dan juist wél zien? Als aksesswaaare.quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ben ik dus niet. Sterker nog, ik heb er geen
Maar misschien in een speldje ofzo, die tip kreeg ik in de F&F SC al (ik loop echt overal over die jurk te zeiken![]()
) dus ik ga vanavond wel ff proberen.
[..]
Nee, je moet echt heeeeeele dikke benen hebben wil die band strak zitten hoor. Dus ik denk niet dat dat de bedoeling was. Geen idee wat de bedoeling wél was dan.
Nee, stom he?quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:28 schreef Cat22 het volgende:
Gave jurk Greys! En die lus kun je vast wel wegpielen als hij zo laag zit. Zag je dat niet in de winkel toen je hem paste?
Ja dat denk ik dus op zich, dat dat de bedoeling is. Maar het is een heel raar gezicht, echt geen porum!quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Misschien moet je hem dan juist wél zien? Als aksesswaaare.
Ik ook niet hoorquote:Op woensdag 16 juni 2010 17:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ben ik dus niet. Sterker nog, ik heb er geen
Maar misschien in een speldje ofzo, die tip kreeg ik in de F&F SC al (ik loop echt overal over die jurk te zeiken![]()
) dus ik ga vanavond wel ff proberen.
[..]
Nee, je moet echt heeeeeele dikke benen hebben wil die band strak zitten hoor. Dus ik denk niet dat dat de bedoeling was. Geen idee wat de bedoeling wél was dan.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:29 schreef Greys het volgende:
Of ik was teveel in de gloria met de jurk zelf om daarop te letten
Hehehe, "het is weer eens wat anders"quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:30 schreef Goodbye het volgende:
Mhehehe, misschien vonden ze het wel leuk daar op de afdeling ontwerp?
Ik gok op B.quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, stom he?Dan had ik kunnen vragen hoe dat de bedoeling was. Ik twijfelde nu thuis zelfs of ik hem wel goed aan had, of die lus niet anders hoorde
Maar het hoort echt om je been.
A) En in de winkel kwam hij er niet onderuit geloof ik.
B) Of ik was teveel in de gloria met de jurk zelf om daarop te letten
Oh spannendddddd!quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:30 schreef Cat22 het volgende:
Vanaaf krijgt Tom bezoek!(om even een ander gespreksonderwerp aan te reiken)
Jaaa en ik ben voor Zwitserlandquote:Op woensdag 16 juni 2010 17:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh spannendddddd!
Ik zal duimen!
OMG! Wat is Zwitserland - Spanje spannend!![]()
Stond Zwitserland gewoon bijna 2-0 voor!
quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:30 schreef Cat22 het volgende:
JA! En toen er net gescoord werd was ik thee zetten.quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh spannendddddd!
Ik zal duimen!
OMG! Wat is Zwitserland - Spanje spannend!![]()
Stond Zwitserland gewoon bijna 2-0 voor!
quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:30 schreef Cat22 het volgende:
Ik weet het wel zekerquote:
het zit er zomaar in vandaagquote:Op woensdag 16 juni 2010 17:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook, ik vind het wel lachen als een favoriet verliest![]()
En hoe meer 'grote' landen er in de poulefase uitvliegen, hoe makkelijker Nederland het krijgt in de rest van het toernooi.quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:35 schreef Greys het volgende:
[..]
En ik ben echt duizend keer op vakantie geweest daar, vroeger. Dat schept een bandquote:Op woensdag 16 juni 2010 17:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Jouw geest werkt op wonderbaarlijke manieren.quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker![]()
En nu kan ik het niet loslaten gewoon he?![]()
Nu móet en zal ik weten wat die lui op die ontwerpafdeling in godsnaam hebben gedacht hiermee.
Wel een neger. En een turk hoor ik net.quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En ik ben echt duizend keer op vakantie geweest daar, vroeger. Dat schept een band![]()
De eerste knappe Zwitserse man moet ik nog tegenkomen trouwens. Zit er eentje in dit elftal? Nee, hè?
Ik denk dat het met Tomaatje wel goed komt.quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik denk dat het met Tomaatje wel goed komt.Duim maar voor Limoen/Citroen.
Ook Zwitserland doet aan immigratiequote:
Ja, dat.quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:46 schreef Cat22 het volgende:
Asielmevrouw helemaal verbaasd: 'maar volgens mijn gegevens zit die in hokje nummer 34 hier.'
Ahw, in hokje 34 ook. Kunnen ze daar niet vrij rondlopen?quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, dat.![]()
Asielmevrouw helemaal verbaasd: 'maar volgens mijn gegevens zit die in hokje nummer 34 hier.'
Ik:'Dan zal ik wel Lemon hebben
'
Nee toch?quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jouw geest werkt op wonderbaarlijke manieren.
Alle katten hebben hun eigen hokje met eten, drinken en kattebak. Hangt een beetje van de ruimte af hoeveel hokjes met katten er zijn maar dat varieert van 10 tot 20 geloof ik. Maar ze mogen elke dag een aantal uur vrij rondlopen in 'hun' centrale ruimte. In ploegjes, want 20 katten die elkaar niet kennen op 10 vierkante meter werkt natuurlijk ook niet.quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Ahw, in hokje 34 ook. Kunnen ze daar niet vrij rondlopen?![]()
Ik zou me dat in de winkel al goed bekijken.quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee toch?![]()
Jij zou toch ook willen weten hoe dat zou horen te zitten?
Hoera.quote:JAAAAAAAAAAAAAA
Zwitserland gewonnen
Dat zou wel spectaculair zijn.quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Alle katten hebben hun eigen hokje met eten, drinken en kattebak. Hangt een beetje van de ruimte af hoeveel hokjes met katten er zijn maar dat varieert van 10 tot 20 geloof ik. Maar ze mogen elke dag een aantal uur vrij rondlopen in 'hun' centrale ruimte. In ploegjes, want 20 katten die elkaar niet kennen op 10 vierkante meter werkt natuurlijk ook niet.
Maar of zo'n bange Lime dat ook mag/durft weet ik niet. Als ik Limoentje op haar eerste dagen zag voelde die zich veel veiliger in een klein hokje dan in een grote ruimte. Ik kan me voorstellen dat dat voor bange zus helemaal geldt.
Kittens hebben trouwens hun eigen verblijf waar ze de hele dag vrij mogen rondrennen en spelen.
Mooi was het ook niet hoor.quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:56 schreef Greys het volgende:
Die gast in de studio die de Zwitserse winst gaat zitten afzeiken, hoe flauw![]()
'Frommelgoal'.
'Heeft niets met intelligentie te maken'.
Maar wie zégt dan dat het wel mooi was?quote:
quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar wie zégt dan dat het wel mooi was?
Het is gewoon leuk. Frommelgoal of niet, ze hebben gewonnen.
Lol, die 2 Nederlandse doelpunten gelukkig welquote:Op woensdag 16 juni 2010 17:56 schreef Greys het volgende:
Die gast in de studio die de Zwitserse winst gaat zitten afzeiken, hoe flauw![]()
'Frommelgoal'.
'Heeft niets met intelligentie te maken'.
De tweede was een mooie actie van Elia. Maar die eerste was zo mogelijk nog mazzelerig dan die van Zwitserland.quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lol, die 2 Nederlandse doelpunten gelukkig wel![]()
Ik vinnut leuk voor de Zwitsers en het is leuk voor het toernooi
Ja, ik werd er net door die van mij op aangesprokenquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:08 schreef Cat22 het volgende:
Loveless? Had Tombola je al gewezen op je naamtopic in GAM?
Fok!t zei ook?quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, ik werd er net door die van mij op aangesproken![]()
![]()
"Huh, speel jij FarmVille? Dat vind je toch stom??
-Ehhhmm ja, het is stom, hoezo?
"Nou deel 100 van een reeks is naar je genoemd ofzo"
-Oh ja, *insert verhaal*
Kontje verkopen voor benzine danquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:16 schreef Bellatrix het volgende:
Farmville, tijdje gespeeld maar ik kon de hele tijd geen benzine betalen.
Ik denk het nietquote:
Ze zit veel in een subforum waar ik niet kom dus.quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kontje verkopen voor benzine dan![]()
[..]
Ik denk het niet
Ik ookquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Ze zit veel in een subforum waar ik niet kom dus.
Maar ik kom overal wel eens.
Ik snap hem ook niet.quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik zal wel weer iets verschikkelijk uti zijn context trekken, maar ehh... ??!!
quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, ik werd er net door die van mij op aangesproken![]()
![]()
"Huh, speel jij FarmVille? Dat vind je toch stom??
-Ehhhmm ja, het is stom, hoezo?
"Nou deel 100 van een reeks is naar je genoemd ofzo"
-Oh ja, *insert verhaal*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:25 schreef Loveless85 het volgende:
Oh ging het over farmville, heb je daar ook al benzine nodig
quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:30 schreef Loveless85 het volgende:
Mijn 2 Guitar Hero gitaren en m'n overhemd zijn bezorgd
quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier in het topic vissen werkt blijkbaar niet.
Ik liep/loop er gister vandaag en morgen op. En dat moet genoeg zijn.quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:21 schreef Pisces29 het volgende:
JJH heb je je nieuwe schoenen al een stukkie ingelopen of ga je gewoon hardcore inlopen tijdens de vakantie?
ohh dear...quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:30 schreef Loveless85 het volgende:
Ik had meteen PM.quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat!
En danquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:30 schreef Loveless85 het volgende:
Ik las te snel en toen las ik 'mijn twee Guitar Hero overhemden zijn bezorgd.'quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:30 schreef Loveless85 het volgende:
Aw....quote:
*gooit een baal hooi*quote:
oh dat moet ik ook nog even doen, moet toch wat eten vnaafquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:45 schreef JJH het volgende:
Ik ga even de plaatselijke supermarkt onveilig maken, heb ik dat ook maar gedaan.
Hij gooit Bella gewoon even in de prostitutie.quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik zal wel weer iets verschikkelijk uti zijn context trekken, maar ehh... ??!!
Blancheren en invriezen!quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:53 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb mijn koelkast vol groenten en realiseer me net dat ik morgen t/m zaterdag niet thuis eet en zondag waarschijnlijk ook niet. Zund.![]()
Lukt niet met bloemkool. Dat wordt snot.quote:
Morgen ist pas donderdag popquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Lukt niet met bloemkool. Dat wordt snot.![]()
Gelukkig bewaart koolrabi zich wel een paar dagen.
*gaat pan groentesoep maken*
Edit: morgen t/m zaterdag klinkt trouwens vrij sneu als je je realiseert dat het morgen al vrijdag is.![]()
quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij gooit Bella gewoon even in de prostitutie.
Alsof ie een halfje brood koopt
D'oh!quote:
Het is wishful thinking.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
D'oh!Het is vandaag mijn dag niet.
![]()
Ik had vandaag al koffie gezet. Zonder een kan onder het apparaat te schuiven dus een liter koffie over de vloer.
Van mij ook, morgen om deze tijd ben ik aan het werk. Ik Wil Weekend!quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is wishful thinking.
Van mij mag het ook al vrijdag zijn. Hoewel...
Visite is over een kwartiertje hier! Ik zal vragen welke onderdelen op de foto mogen.quote:Maar hoe laat komt je visite?
En maak foto's he? Van de visite met de poezenfrommel, zonder zijn hoofd er op, dan mag het vast online!
maak er anders een gipsafdruk vanquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Van mij ook, morgen om deze tijd ben ik aan het werk. Ik Wil Weekend!
[..]
Visite is over een kwartiertje hier! Ik zal vragen welke onderdelen op de foto mogen.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat!
quote:
het klikt en tikt voornamelijkquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hehehe![]()
Stiekem ben ik wel benieuwd naar die gitaren, pingelt dat nou nog een beetje?
quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:11 schreef Greys het volgende:
Van mij mag het ook al vrijdag zijn. Hoewel...
quote:
Vrijdagochtend heb ik nog steeds niet aan, bedoelde ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Vrijdagochtend heb ik nog steeds niet aan, bedoelde ikDus aan alleen vrijdag heb ik niets, het moet vrijdag half vier zijn
Das wel een flinke opgaafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:33 schreef Greys het volgende:
Oehhhhh, fijne chickflick op Net5!
Sweet November met Keanu Reeves en Charlize Theron.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:44 schreef Pisces29 het volgende:
Over Charlize Theron en Zuid-Afrika gesproken, ik zag een tijdje terug een stukje waar ze door de Belgische tv werd geïnterviewd en daar begon ze in Engels en later was het Afrikaans, en zo grappig half NederlandsHeel vreemd om te zien en horen
Ook al wist ik dat ze daar opgegroeid is, best geinig om te zien
quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:01 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb net Hatchi gekeken, tranen met tuiten, serieus![]()
Jaquote:
Richard Gerequote:
Dat kan je me niet aandoenquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:19 schreef Greys het volgende:
Oh misschien hebben ze die wel op pay tv vrijdagnacht!
Na vanavond weet ik gelukkig op welke stukjes we dan moeten frunnikenquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:24 schreef Greys het volgende:
Maar dan gaan we tussendoor frunniken, GB!
x 16.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:24 schreef DeZwabber het volgende:
en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en ?
quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:27 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Na vanavond weet ik gelukkig op welke stukjes we dan moeten frunniken![]()
Ik heb er gewoon een beetje hoofdpijn van, van al dat gejank
Mhihihihi, dan mag jij nu mijn tiet aanrakenquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:28 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Jankerd!
(Look who's talking)
Maar zijn er veel frunnikstukjes dan?
Heb je vier tieten? Wa bende? Een koei?quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:29 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Mhihihihi, dan mag jij nu mijn tiet aanraken![]()
Nou, ten minste een stuk of vier!
quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:24 schreef DeZwabber het volgende:
en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en ?
quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heb je vier tieten? Wa bende? Een koei?
[..]
Update in topique!quote:
Of een kat! Wette gij dadie d'r ach hebbe?quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
[..]
Huh?quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Of een kat! Wette gij dadie d'r ach hebbe?
Acht tietuh.quote:
Maud bedoel je?quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Acht tietuh.![]()
Moederpoes Miep zal toch ook aardig geuierd zijn met haar 5 kinders lijkt me.
Als ik nog aan Yoko denk....zwabberdezwabber (ik zei Zwabber
)
Ow ja, Maud.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Maud bedoel je?
Maar dan ga ik nog niet bij dat beest tepels lopen tellen.
Nope, ze is vooral aan de wandel geweest. Het gespuis heeft wel ff liggen drinken, maar dan met de buik voor mij uit het zicht.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow ja, Maud.![]()
Zag je niks dan? Normaal zie je bij zogende poezen vanzelf welke onderdelen van de bar geopend zijn. Uier city.En staan de andere tetjes ook fier overeind. Al zul je zie niet zo goed zien als poes rondloopt.
Maar iedere kat (ook katers) heeft dus 8 tepels. Weer wat geleerd.
Ze was misschien verlegen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Nope, ze is vooral aan de wandel geweest. Het gespuis heeft wel ff liggen drinken, maar dan met de buik voor mij uit het zicht.
Ja, daar is KPD voor.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:50 schreef DeZwabber het volgende:
tssss, ongegeneerd je poes en tetten op internet showen
foei cat
Staan daar ook de poes en tetten van Cat dan!?quote:
Ik kom niet in de vrouwentopics.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Staan daar ook de poes en tetten van Cat dan!?
Jij wel zeker JJH? Zeg eens?quote:
Ik kreeg het gratis toen ik voor het eerst mod werd en het is nooit meer teruggedraaidquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:58 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb daar geeneens toegang, oh wat ben ik toch braaf
Ik ook niet!quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:58 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb daar geeneens toegang, oh wat ben ik toch braaf
Hoe vaak ben je al mod geweest dan!?quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik kreeg het gratis toen ik voor het eerst mod werd en het is nooit meer teruggedraaid.
We hebben het nu over mod-zijn heurquote:
Ehm, eerst FOT een jaar, en nu drie keer ESF.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hoe vaak ben je al mod geweest dan!?
Hoeveel heb jij 'r?quote:
Tsk, ik heb deze van ergens anders op fok gepikt heur.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:50 schreef DeZwabber het volgende:
tssss, ongegeneerd je poes en tetten op internet showen
foei cat
Oeh, ik ben benieuwd of ie opgelet heeftquote:
waarom FOT niet meer dan?quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ehm, eerst FOT een jaar, en nu drie keer ESF.
HA! Ik herken de jouwe heus wel hoorquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tsk, ik heb deze van ergens anders op fok gepikt heur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:
ow, sneuquote:Oeh keeper van ZAF met rood eraf en penalty
quote:
[SC # 53] Gezocht: Kelderdeurquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar als jij je tetten wilt posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |