quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:56 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Volgens mij heb je ons nog wat te vertellen dan
Leuke compilatie jaquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:57 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Vind het een enorm leuk gezicht hoe er gereageerd wordt
Muh, ik mag geen F.A. momenteelquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:40 schreef Ingetje79 het volgende:
Happietijd, zo lekker een pistoletje met F.A. en eentje met kaas en tomaatjes uit de oven
Ik zal bij iedere hap aan je denkenquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Muh, ik mag geen F.A. momenteelEn het is zo ongeveer het enige wat me wel lekker op brood lijkt nu, waarvan ik niet over mijn nek ga.
Kortom geniet er extra van voor mij
quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:09 schreef Ingetje79 het volgende:
DML, ik heb aan je gedacht heur.... *buuuurp*
![]()
Laat Mr. DML maar klaar staan met een broodje FA tijdens de bevalling, dan is dml er zo uit
Nee maar jij welquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:11 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
![]()
Denk je dat die kleine al maalt om FA dan?
En de brandweer die dan een te lage tunnel pakt en de halve tunnel aan gort rijdtquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
check, paar huizen tegen de vlakte
ja het is heel erg, maar ik moest toch lachenquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En de brandweer die dan een te lage tunnel pakt en de halve tunnel aan gort rijdt
Verhaal gaat dat het pand ontruimd werd maar de gaskraan open was gezet met een boobytrapquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja het is heel erg, maar ik moest toch lachen
oh, het is een flatwoning op de begane grond, en er zijn een hoop ruiten gesprongen
quote:De bewoner van het huis zou uit zijn woning worden gezet. Toen de deurwaarder samen met verhuizers en de politie naar binnen wilden explodeerde de boel. Vermoedelijk heeft de bewoner de gaskraan opengezet.
Waar in Dordt?quote:
Oh ahaquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja het is heel erg, maar ik moest toch lachen
oh, het is een flatwoning op de begane grond, en er zijn een hoop ruiten gesprongen
Die tunnel is ook wel erg laag.quote:
Krispijn dusquote:
niet om de explosie, maar om het slapstick cliche van een wagen die klem zit onder een viaductquote:
Oh joh daar stond diequote:Op woensdag 16 juni 2010 13:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
niet om de explosie, maar om het slapstick cliche van een wagen die klem zit onder een viaduct
Ja het is niet van vandaag of gisteren dat die tunnel er is.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:29 schreef DeZwabber het volgende:
bizar eigenlijk, ik neem aan dat bij de lokale brandweer toch wel bekend mag wezen waar ze niet kunnen rijden met die wagens...
Ja mijn halve familie ook, en die tunnel is al laag, en gaat ook ineens de diepte in, dus het lijkt me een bekend punt voor de brandweer dat daar beter niet te rijden is met grote wagensquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:29 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh joh daar stond dieniet voor
Mijn Oma woont in Dordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |