abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 29 juli 2010 @ 15:27:26 #151
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_84629449
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 15:23 schreef Brighteyes het volgende:
Ik weet iig nog wel van een vorige keer dat Free het niet meer zag zitten, dat Tara degene is die blijkbaar liever niet heeft dat de kinderen uit logeren gaan. Dus dan moet Free maar uit logeren, was mijn reactie toen.
En zo redeneer ik nu ook.
Hebben we dit verhaal weer. Dit is zo uit zijn verband gerukt inmiddels
L. is ten eerste geen enkel probleem wat betreft logeren, en F. was destijds zo jong dat ik me afvroeg of het wel een goed idee was. Freecell was er iets eerder dan ik van overtuigd dat het absoluut een goed idee was. Ik heb NOOIT afgeraden, verboden of whatever dat F. uit logeren moest gaan. Ik was er voorzichtig mee, want zo'n klein jongetje stuur je niet zomaar een nachtje weg
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  donderdag 29 juli 2010 @ 15:32:17 #152
144006 chacama
Ondernemend!
pi_84629656
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 15:00 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik wordt bijzonder kwaad van dit topic, over hoe ik aangevallen wordt etc.
ja, in het verleden heb ik me wel eens als een hork gedragen, wat overigens iets is tussen mij en mijn vrouw, en half FOK! geen flikker mee te maken heeft. Maar het punt is niet dat freecell op het punt van wanhoop zit, maar wij beiden!

Ik heb het hier razenddruk, dus meer woorden maak ik hier niet aan vuil
In alle reacties is hier niet agressief naar jou gereageerd, maar met begrip naar Free toe. Ik herken wat ze zegt en ook de reacties van de man in dit geval. Ik heb ook als brugman moeten praten voordat F. inzag dat we hier allebei 'schuld' aan hadden en dus ook allebei in oplossingen moeten denken. Ik had er een peut voor nodig om tot F. door te dringen dat het niet langer meer ging, misschien is dit topic voor jullie voldoende om de juiste beslissingen te nemen en weer gezellig met elkaar te leven in een huis waar Free zich ook rustig in voelt.

En gezien alle bovenstaande reacties van jou en Free, denk ik dat dit zomaar goed zal gaan komen. Dus wat mij betreft, heel veel sterkte samen tijdens deze tropen jaren.
  donderdag 29 juli 2010 @ 15:33:59 #153
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_84629729
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 15:00 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik wordt bijzonder kwaad van dit topic, over hoe ik aangevallen wordt etc.
ja, in het verleden heb ik me wel eens als een hork gedragen, wat overigens iets is tussen mij en mijn vrouw, en half FOK! geen flikker mee te maken heeft. Maar het punt is niet dat freecell op het punt van wanhoop zit, maar wij beiden!

Ik heb het hier razenddruk, dus meer woorden maak ik hier niet aan vuil
Je mag best boos zijn maar misschien zou je je energie eens in je gezin kunnen steken ipv in je werk/studie/hobby/kerk/etc. Het is maar een suggestie..... Ik heb inderdaad geen flikker met jou of je gezin te maken maar op het moment dat je (in dit geval je vrouw) dit soort dingen op een openbaar discussieforum neerzet voel ik me niet verplicht om op mijn handen te gaan zitten en mijn ergernis over dit soort pre-historische toestanden niet uit te spreken. Als jij je daardoor dermate op je pik getrapt voelt, so be it. Je zou ook eens kunnen nadenken of er niet een kern van waarheid in de reacties hier zit. Waarom zou je anders zo heftig reageren?
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_84629743
Weet je, eigenlijk zijn jullie best lief O+
Dit is een moment in het topic dat het héél makkelijk zou zijn om ons tegen elkaar uit te spelen of dat soort dingen.

In plaats daarvan krijg je reacties als die hierboven :)

Maar ik zal de volgende keer niet meer klagen over vervelende ochtenden ;)
pi_84629793
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 15:34 schreef freecell het volgende:
Dit is een moment in het topic dat het héél makkelijk zou zijn om ons tegen elkaar uit te spelen of dat soort dingen.

Juist wel, anders krijg je een maagzweer... bovendien... wie weet leest ie mee en kan je dan vragen offie ff wat lekkers haalt zodat je niet hoeft te koken. O+ Edit: Of sowieso iets lekkers... om samen mee op de bank te genieten in 5 gestolen minuutjes met een bakkie c_/
pi_84629826
Ok, herstel dat was voor M@x reageerde :P

M@x, wát precies van wat ik zei was negatief tegen TARA? Volgens mij zei ik alleen dat ik het hier even niet meer zag zitten en dat weet TARA ook wel dat ik dat soms heb :?
Jij roept vervolgens dat hij prehistorisch een lapzwans en dat we een jaren-50 huishouden hebben? :?

Ik heb even terug gelzen en de meeste reacties zijn inderdaad behulpzaam en vriendelijk bedoeld, maar jij lijkt alleen maar onze situatie te willen afbranden?
pi_84629929
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 15:34 schreef freecell het volgende:

tuurlijk wel! ik herken trouwens zelfs tara's ergernis wel hoor en ik snap het ook best. punt is alleen dat jij stoom afblies en we allemaal zo graag willen helpen :) sneu voor tara, want dan wordt er dus enkel vanuit jou gekeken en niet vanuit hem. ik weet maar al te goed nog van tijdens de zwangerschap hoe zwaar al dat multitasken is.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  donderdag 29 juli 2010 @ 15:42:07 #158
144006 chacama
Ondernemend!
pi_84630051
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 15:38 schreef simmu het volgende:

[..]

tuurlijk wel! ik herken trouwens zelfs tara's ergernis wel hoor en ik snap het ook best. punt is alleen dat jij stoom afblies en we allemaal zo graag willen helpen :) sneu voor tara, want dan wordt er dus enkel vanuit jou gekeken en niet vanuit hem. ik weet maar al te goed nog van tijdens de zwangerschap hoe zwaar al dat multitasken is.
Dat dus!
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 29 juli 2010 @ 15:42:15 #159
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_84630054
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 15:33 schreef m@x het volgende:

[..]

Je mag best boos zijn maar misschien zou je je energie eens in je gezin kunnen steken ipv in je werk/studie/hobby/kerk/etc. Het is maar een suggestie..... Ik heb inderdaad geen flikker met jou of je gezin te maken maar op het moment dat je (in dit geval je vrouw) dit soort dingen op een openbaar discussieforum neerzet voel ik me niet verplicht om op mijn handen te gaan zitten en mijn ergernis over dit soort pre-historische toestanden niet uit te spreken. Als jij je daardoor dermate op je pik getrapt voelt, so be it. Je zou ook eens kunnen nadenken of er niet een kern van waarheid in de reacties hier zit. Waarom zou je anders zo heftig reageren?
Bij nader inzien is het niet het hele topic wat zich op mij afgeeft, maar jij!
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_84630481
Free en TARA, het lijkt me niet dat iemand zich hier op iemand afgeeft.
Of mensen uit elkaar wil drijven of wat dan ook.

Het is een stoomafblaastopic en wat ik denk is, dat het allemaal goed bedoeld is om Free weer wat op te vrolijker en eventueel wat tips te geven.

:* voor jullie beide. Het is niet niets, een druk gezin en druk werkend leven daarnaast!
  donderdag 29 juli 2010 @ 15:53:59 #161
57497 happyme28
I'm so happy
pi_84630521
Free, als jij nu eens een paar uurtjes gaat werken?? Dan hoeft TARA niet extra te werken en kun jij even weg van de jongens. Werken kan ook heel ontspannend werken :Y
  donderdag 29 juli 2010 @ 15:55:42 #162
3142 m@x
pi_84630590
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 15:36 schreef freecell het volgende:
Ok, herstel dat was voor M@x reageerde :P

M@x, wát precies van wat ik zei was negatief tegen TARA? Volgens mij zei ik alleen dat ik het hier even niet meer zag zitten en dat weet TARA ook wel dat ik dat soms heb :?
Jij roept vervolgens dat hij prehistorisch een lapzwans en dat we een jaren-50 huishouden hebben? :?

Ik heb even terug gelzen en de meeste reacties zijn inderdaad behulpzaam en vriendelijk bedoeld, maar jij lijkt alleen maar onze situatie te willen afbranden?
Zoals ik al eerder schreef: zo bedoel ik het niet maar als jij dat zo wil lezen moet je dat vooral doen. Ik heb niet gezegd dat jij je negatief hebt uitgelaten over Tara. Ik geef alleen mijn visie op de dingen die nu en in het verleden hier door jou zelf hier is neergezet.

Tara komt op mij over als een prehistorische lapzwans met een jaren '50 mentaliteit. Dat is mijn mening en daar neem ik geen woord van terug. Misschien ben ik hard in mijn woorden maar ik heb geen geduld voor mensen die wel piepen maar, als er oplossingen worden aangedragen, met allerlei (in mijn ogen) kulredenen komen waarom die oplossingen niet zouden werken.

Als je dit soort dingen hier neerzet kan je verwachten dat je daarop een reactie krijgt. Dat die reactie niet altijd in jouw straatje ligt of even knuffelig is, is jammer. Welcome to the real world. Daar gaat namelijk ook niet altijd iedereen met je mee zitten huilen.
pi_84630670
Oei, iemand op internet zegt dat je het niet goed doet :')
  † In Memoriam † donderdag 29 juli 2010 @ 16:05:30 #164
7074 moussy
kuttekop
pi_84630991
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 15:17 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

Op een ochtend zoals beschreven kan ik dat ook volledig begrijpen en vind ik het bijzonder spijtig dat ik het zo moet vernemen dat dit gaande is en dat ik er niet voor haar kan zijn
hop, pc uit en praten.. samen, ipv met en via fok
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_84631218
Willen jullie het er echt hier over hebben? :o
  donderdag 29 juli 2010 @ 16:41:02 #166
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_84632444
Free, het zijn tropenjaren, en het wordt beter. Jij moet alleen over jezelf waken. om met een cliché te spreken: je kan pas goed voor een ander zorgen nadat je éérst goed voor jezelf zorgt.

Het is gewoon ellende dat je 's nachts niet aan je slaap komt, en dat breekt je echt op. Beide ook. Buum werkt ook meer dan fulltime en tijdens de zwangerschap en geboorte van tweede deed hij er nog een studie naast. Toen deze tot zeker 1,5 een nachtvoeding nodig bleek is ie daar mee gestopt. Of nou ja, hij heeft het niet gehaald. ;(

Hulp accepteren!! alles wat aangeboden wordt, gewoon aannemen. Óver je trots heenstappen. Het is écht zwaar en heftig.
Ik heb nu pas een beetje het idee dat ik weer alles in het gareel heb, en mijn jongste is 6!! nou mis ik ook bepaalde vaardigheden trouwens. :+

Maar goed, Buum hier werkt echt meer dan fulltime. Maar hij gaat oa. met de kinderen naar sport, hij ruimt de keuken op, staat op als het nodig is. En nou zeg ik niet dat Tara dat niet doet hè. :o
Maar misschien ben jij op dit moment gewoon wel even wat minder belastbaar en moet er een nog groter deel op Tara terecht komen. Zodat jij even bij kunt tanken. En als dat dan klaar is, dan kan er weer wat druk af bij hem.
En dingen die niet echt móeten voor het welbevinden van je eigen gezin die kan je dan maar beter even laten. Geen bestuursfuncties ed. Het is even niet anders....
En dan nog: Nee is nee. ook bij peuters. Of júist bij peuters. Als ik lees dat hij wel eens op klompen binnen mag... :@ probeer dreinen en krijsen niet te belonen. :@
Maar my two cents, Nadat de storm al was gaan liggen. Sterkte beiden. Het zijn ook gewoon tropenjaren. Echt. :* Maar het gaat ook echt beter, als ze wat ouder zijn. Volhouden dus. :*
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_84633940
Buuf bedankt :*

quote:
Op donderdag 29 juli 2010 15:53 schreef happyme28 het volgende:
Free, als jij nu eens een paar uurtjes gaat werken?? Dan hoeft TARA niet extra te werken en kun jij even weg van de jongens. Werken kan ook heel ontspannend werken :Y
I tried, ze willen me niet hebben :+

En Leander mag niet op klompen binnen hoor : Want nee is nee.
Alleen moet ik hem wel eens bij z'n kladden grijpen als hij op klompen komt binnenstormen. :)
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 16:05 schreef moussy het volgende:

[..]

hop, pc uit en praten.. samen, ipv met en via fok
Wij praten allebei óp FOK, niet via fok, TARA zit op zijn werk en wij mailen wel hoor ;) We gaan echt niet via fok praten :)

En M@x: dat jij lullig gedumpt bent, wil niet zeggen dat alle mannen lullen zijn :) Toevallig houd ik van mijn man. En ik kwam hier niet voor jouw briljante oplossingen (als je goed kijkt reageer ik ná mijn eerste emo-uitbarsting namelijk wel degelijk inhoudelijke n ook positief op oplossingen) maar om stoom af te blazen. Zie topictitel

En allemaal heel erg bedankt voor de tips :) En dan met name de tips van hoe dingen op te vangen, want met onze relatie zit het toch heus wel goed. We zitten allebei alleen even tjokvol werk :)
  † In Memoriam † donderdag 29 juli 2010 @ 17:26:30 #168
7074 moussy
kuttekop
pi_84634147
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 17:20 schreef freecell het volgende:

Wij praten allebei óp FOK, niet via fok, TARA zit op zijn werk en wij mailen wel hoor ;) We gaan echt niet via fok praten :)
uhuh, idd!

quote:
Op donderdag 29 juli 2010 15:17 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

Op een ochtend zoals beschreven kan ik dat ook volledig begrijpen en vind ik het bijzonder spijtig dat ik het zo moet vernemen dat dit gaande is en dat ik er niet voor haar kan zijn
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_84635078
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 17:26 schreef moussy het volgende:

[..]

uhuh, idd!
[..]

Ik had hem het verhaal én de topiclink gemaild :)
Begin van de mailwisseling :P

Maar in de categorie stoomafblazen: We besloten na al het gedoe maar een patatje te gaan eten, zetten de frituurpan aan en ik loop met Leander bij me weg....
Die het snoer beetpakt en er eens hard aan trekt :')

Hállo frituurvet all over in de bijkeuken :') Blij dat de was er niet stond te drogen.
pi_84635116
ooh dat is akelig, ik heb het eens bij mijn oppasmevrouw (ik pas daar op dus) uit de vloerbedekking moeten poetsen toen ze de pan uit haar handen had laten vallen.. hopelijk heb je wel zeil ofzo in de keuken?
freedom is just another word for nothing left to lose
  donderdag 29 juli 2010 @ 18:03:17 #171
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_84635274
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 17:55 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik had hem het verhaal én de topiclink gemaild :)
Begin van de mailwisseling :P

Maar in de categorie stoomafblazen: We besloten na al het gedoe maar een patatje te gaan eten, zetten de frituurpan aan en ik loop met Leander bij me weg....
Die het snoer beetpakt en er eens hard aan trekt :')

Hállo frituurvet all over in de bijkeuken :') Blij dat de was er niet stond te drogen.
Oh flip! :o
euh, dweilen met vaatwasblokjes? ;(
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_84635318
Het is beton, hoera!
Vaatwasblokjes, werkt dat beter dan afwasmiddel?
We zijn eerstgaan eten en hebben er wat handdoeken opgegooid.
(en we hebben er samen héél hard om gelachen :@ )
  donderdag 29 juli 2010 @ 18:06:37 #173
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_84635391
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 18:04 schreef freecell het volgende:
Het is beton, hoera!
Vaatwasblokjes, werkt dat beter dan afwasmiddel?
We zijn eerstgaan eten en hebben er wat handdoeken opgegooid.
(en we hebben er samen héél hard om gelachen :@ )
Ik gooi altijd vaatweasblokjes in de pan met water als ik m schoon wil maken. Ff aan, ontvet als de brandweer. ^O^
Maar of dat op beton ook wil? :? Dat zuigt natuurlijk enorm. :X
pi_84635628
Gaan we testen :Y heet water en vaatwasblokjes :Y
En gelukkig hebben we een putje, dus we kunnen het gewoon wegspoelen :)

EN ken je die mop van het danoontje dat aan de onderkant lek was? :') Het begint nu melig te worden :')
  donderdag 29 juli 2010 @ 18:38:12 #175
3142 m@x
pi_84636369
Beste Free, dat je ietwat naief en wereldvreemd bent wist ik al. Dat daar de eigenschap ' vals' aan toegevoegd kan worden verbaast me eerlijk gezegd. Ik had je namelijk hoger ingeschat.

Wat ik zei was misschien hard en direct, maar wel eerlijk. Volgens mij heb ik nergens iets gezegd wat gemeen of onder de gordel was. Dat jij het nu kennelijk nodig vindt om dat wel te doen bewijst voor mij des te meer dat er een kern van waarheid in mijn verhaal zit. Iemand die in zijn gelijk staat kan dat namelijk beargumenteren en hoeft niet uit te wijken naar een sneer of een steek om iemand opzettelijk mee te kwetsen. Als dat je doel was moet ik je helaas teleurstellen. Missie mislukt. Ik kan alleen maar lachen om dat soort kinderachtig gedrag.

Als je mijn reacties goed had gelezen had je kunnen constateren dat ik in mijn posts niets anders heb gezegd dan een aantal andere posters. Ik heb alleen de kusjes, knuffeltjes en voorzichtige verpakking weggelaten. Dat jij dat weigert in te zien en het als aanval beschouwt ipv als een schop onder je kont om wat aan de situatie te doen is jouw probleem en niet het mijne.

Ik wens je veel succes met het opruimen van het frituurvet en de danoontje rommel en kan alleen maar zeggen: kut he, karma?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')