Ja die tafels wel... Maar niet mn eettafel en mn salontafel... Dus geen stiften voor Jen meer. Ik ben het echt zat.quote:Op maandag 12 juli 2010 08:56 schreef freecell het volgende:
Zo horen die tafeltjes er toch uit te zien?
Hema stiften hierquote:Op maandag 12 juli 2010 08:47 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
dat jullie het uberhaupt aandurven om ze met stift te laten kleuren. Op het KDV had een kindje op stiften getrakteerd en die zijn direct de kast ingegaan in het bakje, "leuk maar als je wat ouder bent"
quote:Op maandag 12 juli 2010 09:03 schreef simmu het volgende:
na het incidentje met de kleinduimpjes en de vloerbedekking begin ik pas aan stiften als ze minsten 10 is.....
neequote:Op maandag 12 juli 2010 09:06 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik zal gaan janken! Krijg je dat er nog uit?
Tekenen in de kinderstoel schiet niet op, ze heeft dan te weinig plaats waardoor steeds alles opde grond valt. En ik krijg het vast niet van onze houten tafel af, of van de muurquote:Op maandag 12 juli 2010 08:59 schreef freecell het volgende:
Hema stiften hieroveral met billendoekjes af te poetsen, niet giftig en uitwasbaar op 30 graden.
En hij wordt er zo blij van!
Wel alleen in de kinderstoel en als hij daaraf gaat, gaat het bakje op een hoge plank.
Wat een eng kind...brrr...! Maar ik vertrouw erop dat er bij jou thuis geen 'horrorshow' plaatsvindt bij een driftbui...quote:Op maandag 19 juli 2010 21:14 schreef Beelzebufo het volgende:
De jongste was aan het huilen, janken, dreinen, schreeuwen, dus ik ging eens vriendelijk informeren wat er aan de hand was (voor een nog-geen-driejarige kan ze uitstekend uitleggen wat er aan de hand is)... antwoord:
PRAAT NIET DOOR ME HEEN!
Helaas heeft ze de laatste tijd ook een beetje deze neiging:
Zie op 1:18...
pff dat is zwaar!quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:06 schreef Lieszdraaijer het volgende:
Dat ik dit topic vandaag ineens tegenkom komt als geroepen..
Mama zegt NEE en Shenaya zegt JA WEL...
Mama is stom! Mama niet miepen.. ik hoor mezelf praten alleen dan mama ipv shenaya gebruikend..
Onze 6 weken oude baby kan alleen maar huilen en huilen.. ben er de hele dag druk mee en daardoor is Shenaya alleen maar aan het miepen, huilen, zeiken en zeuren..
Zelf weet ik na een week niet meer wat te doen en kan ik alleen maar huilen en mezelf inhouden om niet te gaan schreeuwen tegen de kinderen..
En mijn man helpt ook zo lekker mee... NOT!
da's idd een heel goed advies! dan kan je bij naderend onheil heel makkelijk een van de twee in de doek en de ander in een kar. wij hebben zelfs zo'n duokar waarin er een voorin kan zitten en de ander achterin kan liggen (tis een onding dus ik prefereer de doek, maar toch)quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:57 schreef p_iglet het volgende:
[..]
pff dat is zwaar!
Heb je de mogelijkheid om de kleine in een draagdoek te doen? Dan heb je je handen vrij voor shenaya.
Hé, je zei tegen mij dat het echt heel leuk wasquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:44 schreef freecell het volgende:
Hoe DOEN jullie het allemaal?
Kleine samenvatting van vanochtend...
- L heeft de wasmachine op 60 gezet toen er een 30 was in zat (kan tegenwoordig deuren open doen en de bijkeuken in)
- L wil persee op klompen lopen. Binnen. Mag niet -> krijsen (als ik het wel doe is het BAMMERDEBAM op het laminaat![]()
- F gaat elke keer als hij moe is en ik hem in bed leg zó verschrikkelijk hard huilen dat ik er echt een kwartiertje bij moet zijn
- L doet intussen de deur van de WC open, wc borstelt de WC en omgeving en gooit al het wc papier half op de grond, half in de WC
- L jengelt, huilt en dreint.Wil boekje voorgelezen. Ik lees 433 boekjes voor. Is eventjes goed en begint dan weer te dreinen. tekening maken. Nou prima, jij mag wel een tekening maken 'nee veffen!' nee, we gaan nu niet verven, je mag tekenen met stiften NEE MIJ VEFFEN KRIJSKRIJSKRIJSKRIJS.
- F moet weer naar bed, zie boven
- Intussen gooit L beneden zijn drinken om en gaat er in stampen.
- Hij haalt de was weer van de lijn (oja, de droger ging ook stuk vanmorgen en regen, dus in de keuken drogen...)
Dit opgeteld bij PMS en slaapgebrek van ongeveer 6 maanden zorgde ervoor dat ik net letterlijk zo stond![]()
![]()
En intussen is het huis een puinhoop, is er nog steeds achterstallige was, moet de douche schoon en de keuken (die loopt bijna weg) en de slaapkamers zijn een zooi. De helft van de zolderinhoud staat nog in de slaapkamers (de zolder moest twee weken geleden leeg wegens werkzaamheden) De tuin is een chaos, er groeit letterlijk een boom tussen de tegels (een acacia) er moet gestofzuigd worden en gedweild...
Nu slaapt F en L eet een broodje. Straks leg ik L in bed, dan wordt F ongeveer weer wakker en tegen de tijd dat die naar bed gaat is L wel weer wakker.
Toet *stoom uit oren*
Ik heb werkelijk geen idee meer hoe alles moet...
ow, edit. En ik druk op invoeren en L gooit zijn beker drinken door de kamer
Je woont zo'n end wegquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:49 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Hé, je zei tegen mij dat het echt heel leuk was![]()
Maar troost je, ik heb er hier maar eentje en het is hier een zooi en ik win want wij hadden 2 eikenbomen in het gazon groeien dat op zichzelf een halve meter hoog stond![]()
Ik zeg: kom hier een kop koffie doen
Ze slapenquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:50 schreef ymme het volgende:
Kids even naar iemand brengen. Je huis grondig gaan schoonmaken en daarna het bed in duiken !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |