18:30, klinkt heerlijkquote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:59 schreef lily het volgende:
Hee, dat was mijn dag gisteren
Ik had mijn kleuter om 18.30 al naar bed gebonjourd. Ik was hem spuugzat!
dat gebeurt hier al wel eens om 17.30 zoals van de week.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:59 schreef lily het volgende:
Hee, dat was mijn dag gisteren
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:00 schreef _Ingrid_ het volgende:
Kim had gisteren van de nachtluier, dus heel vol, plasbolletjes "gemaakt" ( luier snoeihard tegen de muur gooien dan ontploft die) in /op/onder/ tussen haar bed. En maar lachen. Ik was er niet zo blij mee ...
Nee hoor, eigenlijk zijn het meestal schatjes. Ik ben alleen half ziek, kan niks hebben, daar hebben ze dan een radar voor en dan zetten ze er even een tandje bijquote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:05 schreef YPPY het volgende:
Je hebt wel de meest heftige situaties Mwana, en ondanks dat je het prachtig beschrijft, zou ik niet graag in jouw schoenen staan. En dan weet ik zeker dat wij maar een klein gedeelte van de scenes horen.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:00 schreef _Ingrid_ het volgende:
Mwana
Kim had gisteren van de nachtluier, dus heel vol, plasbolletjes "gemaakt" ( luier snoeihard tegen de muur gooien dan ontploft die) in /op/onder/ tussen haar bed. En maar lachen. Ik was er niet zo blij mee ...
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:59 schreef lily het volgende:
quote:Op zondag 27 juni 2010 20:35 schreef Moonah het volgende:
Dat je trouwens zijn tas nog ging halen zeg...Maar ja, die lessen zijn natuurlijk schreeuwend duur.
quote:Op zondag 27 juni 2010 21:23 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Hij is nu 2 jaar bezig, niet echt een talentje en mag zaterdag eindelijk afzwemmen. We zitten op een eurootje of 700 denk ik.
De vraag is, is het mooi geworden?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:32 schreef Poepoog het volgende:
Mijn lieve hummel die heel blij met haar viltstiften bezig is op mijn nieuwe witte Vaio laptop.
Adem in, adem uit.
![]()
billendoekjesquote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:32 schreef Poepoog het volgende:
Mijn lieve hummel die heel blij met haar viltstiften bezig is op mijn nieuwe witte Vaio laptop.
Adem in, adem uit.
![]()
Dat, plus niet te lang wachten. Hoe sneller je aan het poetsen slaat hoe beter het er af gaat.quote:
Doet me denken aan de volgende mop:quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:51 schreef Brighteyes het volgende:
[...]
Overigens roept Sasha bij ons altijd heel hard dat Papa ook een piemeltje heeft, tot grote hilariteit van mij.![]()
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:43 schreef Beelzebufo het volgende:
Beperkt stoomopwekkend:
We hebben een zwembad(je) in de tuin staan, tot gróót plezier van de kinderen die er met het warme weer van afgelopen week niet uit te krijgen waren. Maar zo af en toe moet er ook gegeten worden.
Dus: uit bad gehaald, afgedroogd, paar kleren aan, op stoel bij tafel geparkeerd, borden eten uit keuken gehaald, kinderen inmiddels wéér nakend in het zwembad. Soms heb ik dan wel eens de neiging om eerst maar zélf mijn bord leeg te eten, dan de kinderen weer te verzamelen en ze dan maar koud voer voor te zetten...
De jongste (wordt in september 3) is inmiddels bezig met een zindelijkheidsbewustwordingsproces. We eten buiten, dus toen ze aankondigde dat ze geen luier wilde was dat wel ok. Eerst gevraagd: "Ben je op het potje geweest?" (kan ze prima) Antwoord:vraag "Heb je nu nog plas in je buik?", antwoord
. Op de stoel en eten danmaar. Na enige tijd
Ohoh!
grote plas onder de kinderstoel... Gelukkig buiten, tuinslang er op (op de grond, niet p het kind) en opgelost.
[..]
Doet me denken aan de volgende mop:
Jantje gaat met zijn ouders naar de dierentuin. Op een gegeven moment staan ze bij de olifanten. Jantje wijst en vraagt aan zijn moeder "Wat is dat?" waarop moeder vertelt dat het de staart van de olifant wijst. Jantje wijst weer, en moeder vertelt dat het de slurf van de olifant is. En wederóm wijst jantje, ditmaal naar zegmaar het vijfde been van de olifant. Moeder zegt :"Dat is niets..
"
waarop vader aanvult "Ja jongen, je moeder is maar verwend!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |