abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83324322
Hee, dat was mijn dag gisteren

Ik had mijn kleuter om 18.30 al naar bed gebonjourd. Ik was hem spuugzat!
pi_83325084
Mwana je schrijft het zo heerlijk beeldend dat ik er echt een beeld bij krijg! Heerlijk, voor jou niet dan he!
pi_83326626
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 13:59 schreef lily het volgende:

18:30, klinkt heerlijk
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  zaterdag 26 juni 2010 @ 15:31:30 #29
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_83327002
Och dames toch, en dat met zo'n mooi weer...
pi_83327357
quote:

dat gebeurt hier al wel eens om 17.30 zoals van de week.
de 2 meiden liggen telkens in de clinch met elkaar.
dan geef je ze straf en dan lachen ze je uit.
2 katjes heb ik de laatste weken.
maar soms ook zo lief
mama van 3 kids!
pi_83336878
Mwana

Kim had gisteren van de nachtluier, dus heel vol, plasbolletjes "gemaakt" ( luier snoeihard tegen de muur gooien dan ontploft die) in /op/onder/ tussen haar bed. En maar lachen. Ik was er niet zo blij mee ...
  zaterdag 26 juni 2010 @ 21:05:12 #32
1762 YPPY
Yppiaans
pi_83337022
Je hebt wel de meest heftige situaties Mwana, en ondanks dat je het prachtig beschrijft, zou ik niet graag in jouw schoenen staan. En dan weet ik zeker dat wij maar een klein gedeelte van de scenes horen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zondag 27 juni 2010 @ 11:49:04 #33
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_83352400
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 21:00 schreef _Ingrid_ het volgende:

Kim had gisteren van de nachtluier, dus heel vol, plasbolletjes "gemaakt" ( luier snoeihard tegen de muur gooien dan ontploft die) in /op/onder/ tussen haar bed. En maar lachen. Ik was er niet zo blij mee ...
pi_83352462
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 21:05 schreef YPPY het volgende:
Je hebt wel de meest heftige situaties Mwana, en ondanks dat je het prachtig beschrijft, zou ik niet graag in jouw schoenen staan. En dan weet ik zeker dat wij maar een klein gedeelte van de scenes horen.
Nee hoor, eigenlijk zijn het meestal schatjes. Ik ben alleen half ziek, kan niks hebben, daar hebben ze dan een radar voor en dan zetten ze er even een tandje bij
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_83352469
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 21:00 schreef _Ingrid_ het volgende:
Mwana

[ Bericht 29% gewijzigd door Mwanatabu op 27-06-2010 21:21:14 ]
  zondag 27 juni 2010 @ 20:34:35 #36
11682 Moonah
Jolie femme
pi_83371395
quote:

David!

Gheghe Mwana. Wtfbbq!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zondag 27 juni 2010 @ 20:35:36 #37
11682 Moonah
Jolie femme
pi_83371442
Dat je trouwens zijn tas nog ging halen zeg... Maar ja, die lessen zijn natuurlijk schreeuwend duur.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zondag 27 juni 2010 @ 20:36:59 #38
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_83371510
Elke keer als dit topic geschopt wordt, hoop ik dat Mwana weer een verhaal heeft, puur omdat ze zo mooi beeldend kan schrijven
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_83373892
quote:
Op zondag 27 juni 2010 20:35 schreef Moonah het volgende:
Dat je trouwens zijn tas nog ging halen zeg... Maar ja, die lessen zijn natuurlijk schreeuwend duur.

Hij is nu 2 jaar bezig, niet echt een talentje en mag zaterdag eindelijk afzwemmen. We zitten op een eurootje of 700 denk ik.
  maandag 28 juni 2010 @ 07:56:06 #40
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_83386760
quote:
Op zondag 27 juni 2010 21:23 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Hij is nu 2 jaar bezig, niet echt een talentje en mag zaterdag eindelijk afzwemmen. We zitten op een eurootje of 700 denk ik.
Nou, het is voor het goede doel...
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_83712982
Mijn lieve hummel die heel blij met haar viltstiften bezig is op mijn nieuwe witte Vaio laptop.

Adem in, adem uit.

dinsdag 6 juli 2010 @ 10:34:13 #42
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83713047
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 10:32 schreef Poepoog het volgende:
Mijn lieve hummel die heel blij met haar viltstiften bezig is op mijn nieuwe witte Vaio laptop.

Adem in, adem uit.

De vraag is, is het mooi geworden?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_83713228
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 10:32 schreef Poepoog het volgende:

Adem in, adem uit.

billendoekjes
  dinsdag 6 juli 2010 @ 10:51:37 #44
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_83713558
Mijn idee free! Billendoekjes for the win!

Mwaha, je relaas van dat zwemgebeuren!

Overigens roept Sasha bij ons altijd heel hard dat Papa ook een piemeltje heeft, tot grote hilariteit van mij.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 11:17:09 #45
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_83714341
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 10:40 schreef freecell het volgende:

[..]

billendoekjes
Dat, plus niet te lang wachten. Hoe sneller je aan het poetsen slaat hoe beter het er af gaat.
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 11:43:41 #46
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_83715289
Beperkt stoomopwekkend:
We hebben een zwembad(je) in de tuin staan, tot gróót plezier van de kinderen die er met het warme weer van afgelopen week niet uit te krijgen waren. Maar zo af en toe moet er ook gegeten worden.

Dus: uit bad gehaald, afgedroogd, paar kleren aan, op stoel bij tafel geparkeerd, borden eten uit keuken gehaald, kinderen inmiddels wéér nakend in het zwembad. Soms heb ik dan wel eens de neiging om eerst maar zélf mijn bord leeg te eten, dan de kinderen weer te verzamelen en ze dan maar koud voer voor te zetten...

De jongste (wordt in september 3) is inmiddels bezig met een zindelijkheidsbewustwordingsproces. We eten buiten, dus toen ze aankondigde dat ze geen luier wilde was dat wel ok. Eerst gevraagd: "Ben je op het potje geweest?" (kan ze prima) Antwoord: vraag "Heb je nu nog plas in je buik?", antwoord . Op de stoel en eten danmaar. Na enige tijd Ohoh! grote plas onder de kinderstoel... Gelukkig buiten, tuinslang er op (op de grond, niet p het kind) en opgelost.
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 10:51 schreef Brighteyes het volgende:
[...]

Overigens roept Sasha bij ons altijd heel hard dat Papa ook een piemeltje heeft, tot grote hilariteit van mij.
Doet me denken aan de volgende mop:
Jantje gaat met zijn ouders naar de dierentuin. Op een gegeven moment staan ze bij de olifanten. Jantje wijst en vraagt aan zijn moeder "Wat is dat?" waarop moeder vertelt dat het de staart van de olifant wijst. Jantje wijst weer, en moeder vertelt dat het de slurf van de olifant is. En wederóm wijst jantje, ditmaal naar zegmaar het vijfde been van de olifant. Moeder zegt :" Dat is niets.. "
waarop vader aanvult "Ja jongen, je moeder is maar verwend! "
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 11:59:27 #47
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_83715917
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 11:43 schreef Beelzebufo het volgende:
Beperkt stoomopwekkend:
We hebben een zwembad(je) in de tuin staan, tot gróót plezier van de kinderen die er met het warme weer van afgelopen week niet uit te krijgen waren. Maar zo af en toe moet er ook gegeten worden.

Dus: uit bad gehaald, afgedroogd, paar kleren aan, op stoel bij tafel geparkeerd, borden eten uit keuken gehaald, kinderen inmiddels wéér nakend in het zwembad. Soms heb ik dan wel eens de neiging om eerst maar zélf mijn bord leeg te eten, dan de kinderen weer te verzamelen en ze dan maar koud voer voor te zetten...

De jongste (wordt in september 3) is inmiddels bezig met een zindelijkheidsbewustwordingsproces. We eten buiten, dus toen ze aankondigde dat ze geen luier wilde was dat wel ok. Eerst gevraagd: "Ben je op het potje geweest?" (kan ze prima) Antwoord: vraag "Heb je nu nog plas in je buik?", antwoord . Op de stoel en eten danmaar. Na enige tijd Ohoh! grote plas onder de kinderstoel... Gelukkig buiten, tuinslang er op (op de grond, niet p het kind) en opgelost.
[..]

Doet me denken aan de volgende mop:
Jantje gaat met zijn ouders naar de dierentuin. Op een gegeven moment staan ze bij de olifanten. Jantje wijst en vraagt aan zijn moeder "Wat is dat?" waarop moeder vertelt dat het de staart van de olifant wijst. Jantje wijst weer, en moeder vertelt dat het de slurf van de olifant is. En wederóm wijst jantje, ditmaal naar zegmaar het vijfde been van de olifant. Moeder zegt :" Dat is niets.. "
waarop vader aanvult "Ja jongen, je moeder is maar verwend! "
, die mop dan hé?
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_83911015
Ze heeft op de tafel en op haar stoeltjes zitten tekenen..
Met uitwasbare stiften.. die dus in de tafel trekken..
ze was wel eens eerder uitgeschoten op laminaat ofzo en op salontafel en inderdaad daar was het zo uit..
Nu is ze verdrietig want bang dat ik heel boos ben...
Ze bleef maar vragen om een doekje zodat ze kon schoonmaken..
Maar ze is wel van mening dat het mooi blauw is
  zondag 11 juli 2010 @ 12:05:44 #49
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83911052
Lukt het ook niet met chloor?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_83911238
Nee en daar ging ik weer bijna van over mijn nek.
Maar ik laat het maar zo als alles makkelijk in de tafel trekt dan zal dat wel zo blijven..
Ik geef mezelf een lushpakket cadeau en dan vind ik het weer prima..

Het schoonmaken valt me gewoon te zwaar met dit weer en dikke buik en alles nog in dozen om moeilijk te gaan doen Ze komt er dus goed mee weg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')