psiesquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:29 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld.
Als je met twee bewerkelijke kleintjes zit, dan krijg je gewoon niet alles klaar hoor. Als het niet moet zoals het kan, dan kan het maar zoals het moet. Laat de zooi soms de zooi en zorg dat alles wat potentieel onhygiënisch is (WC, aanrecht en badkamer) genoeg aan kant is om zonder levensgevaar verder te kunnen en de rest: dikke doei
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:29 schreef Mwanatabu het volgende:
Als het niet moet zoals het kan, dan kan het maar zoals het moet.
gelukkig niet! Zelfs geen karpet, dat wordt namelijk onder gezeken. Leuk joh huisdieren.quote:
Ik heb een dreumes die chaos maakt en een baby die over de grond kwijlt en dweilt en behoorlijk allergisch is voor iig melkdingen en verder is het afwachten waarvoor, stofzuigen is 10 minutenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:26 schreef LadyBlack het volgende:
Elke dag stofzuigen, seriously?? Dat hoef ik zelfs bij de thuiszorg niet![]()
Met kruipende kindjes in huis moet je wel uitkijken natuurlijk, maar dan koop ik denk ik zo'n ding:
[ afbeelding ]
Maar echt, als je de lat zo hoog legt kan ik me voorstellen dat je het gevoel hebt dat je nergens aan toe komt
Whaha die bedoelde ik, was tegelijk mijn schatjes uit elkaar aan het houden ik wist m best hoorquote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:33 schreef Moonah het volgende:
[..]Jij hebt de klepel wel horen luiden, maar de klok niet zien hangen.
Oftewel: Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan.
En écht, dit credo is mijn lijfspreuk, heerlijk!
het zijn hier dan ook niet zozeer de katten maar de kinderenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:50 schreef Ca.ra het volgende:ik maar twee keer per week, en dan hebben we nog een langharige kat.
herkenbaarquote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:09 schreef freecell het volgende:
Serieus, de vloer is hier meestal na een uurtje alweer dat ik denk 'hmmm, moet ik niet eens weer zuigen?' ik zeg: koekkruimels, zand uit de zandbak, broodkruimels, weet ik het waar hij zooi van maakt
Het onstaat waar je bijstaat
Ja! Zand! De zandbak is echt de meest nekschotwaardige uitvinding ooit. Fuck de waarde voor 's kinds ontwikkeling, lazer op met de pret en steek de sociale ontmoetingsplekfunctie waar de zon niet schijnt want de volgende keer dat er hier weer eentje 3,4 nanoseconden na het stofzuigen in een stofwolk verschijnt met zand in zijn sokken, schoenen, mond en omslagen sta ik niet voor mezelf inquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:01 schreef lily het volgende:
[..]
het zijn hier dan ook niet zozeer de katten maar de kinderen
zand, broodkruimels, koek/chipskruimels en hagelslag, dat soort werk
het is dus vaak plaatselijk maar dan doe ik net zo lief even de hele kamer (5 minuten werk, ik ga geen meubels verplaatsen verder)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |