abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84700876
Vanmorgen juist 1 kind gedumpt bij schoonouders :+
Ik ga aan de poets ;)
pi_84701057
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 12:29 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Daar zijn de meningen over verdeeld. :P
Als je met twee bewerkelijke kleintjes zit, dan krijg je gewoon niet alles klaar hoor. Als het niet moet zoals het kan, dan kan het maar zoals het moet. Laat de zooi soms de zooi en zorg dat alles wat potentieel onhygiënisch is (WC, aanrecht en badkamer) genoeg aan kant is om zonder levensgevaar verder te kunnen en de rest: dikke doei :W
psies :+

hier doen we trouwens wel tweemaal daags afwas (en dus aanrecht) en opruimen enkel 's avonds als alles op bed ligt. badkamer en wc dus als we allebei thuis zijn. af en toe een stofzuiger erdoorheen en elke dag een wasje erin en klaar. alhoewel ik eens in de twee weken iemand voor de grotere klussen nu zekers wel overweeg :)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_84702578
Badkamer en ramen lappen zou ik wel iemand voor willen hebben hoor! Daar kom ik helemaal niet aan toe. En ik haat ramenlappen. Is ook zo nutteloos, om ontopic te blijven. ;) Zowat elke dag gaat er wel een kinderhand overheen en is het weer vies.
pi_84702691
Badkamer en ramen lappen :o
Nou noem je precies die 2 dingen die er hier ook bij blijven :@
WC en keuken en kamer en vloeren en was, dat red ik wel, maar inderdaad de badkamer (gelukkig daar geen wc, anders werd het echt goor :P ) en de ramen :X
Ow en stofzuigen boven de ik ook vrijwel nooit :@
pi_84702822
Stofzuigen wel boven, maar de oude staat dan ook boven, wel handig, geen gesleep.
En een lapje erdoor, op Kims kamer staat haast niks, bij Tyler alleen een ladekastje en boekenkastje. Dan bij ons de nachtkastjes en tv tafel. En in de douche dan de wasbak en plankje etc. Valt wel mee dus. Beneden is het meeste werk natuurlijk.
En net Kim weer bij het raam weggetrokken. }:|
  zaterdag 31 juli 2010 @ 14:50:07 #281
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_84702878
Free, is een flylady niet iets voor jou?

Ik ben best poetserig, maar ik doe niet elke dag mn hele huis. Ik zorg bijvoorbeeld dat mn wasbakken en toilet elke dag even een chloortje krijgen en verder is het hier een kwestie van bijhouden. Als ik dan tijd over heb dan doe ik een ruimte grondig, maar dat is dus alleen als ik tijd over heb.
Stofzuigen zou eigenlijk elke dag moeten, maar ik sla net zo makkelijk even over, dan kijk ik gewoon even langs de haren.

Ik doe ook bepaalde dingen op vaste dagen, zo ben ik vrijdags vrij en dan doe ik bijvoorbeeld de bedden.

En ramen lappen doe ik 2x per jaar ofzo, ik heb ook niet overal zin an....
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_84703006
ik word doodzenuwachtig van flylady :D
Stofzuigen probeer ik elke dag,lukt het niet dan lukt het niet :)

Meestal kan je hier wel binnenlopen zonder ergens aan vast te plakken :+
  zaterdag 31 juli 2010 @ 15:26:12 #283
171422 LadyBlack
paint it black
pi_84703796
Elke dag stofzuigen, seriously?? Dat hoef ik zelfs bij de thuiszorg niet :D

Met kruipende kindjes in huis moet je wel uitkijken natuurlijk, maar dan koop ik denk ik zo'n ding:

Maar echt, als je de lat zo hoog legt kan ik me voorstellen dat je het gevoel hebt dat je nergens aan toe komt :o
pi_84703898
mja met katten is t wel soort van nodig
als k.zie hoe snel haren hier overal liggen
eigenlijk zou ik ook wel iedere dag moeten stofzuigen, maar goed komt er niet echt van :')
  zaterdag 31 juli 2010 @ 15:33:47 #285
11682 Moonah
Jolie femme
pi_84703996
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 12:29 schreef Mwanatabu het volgende:
Als het niet moet zoals het kan, dan kan het maar zoals het moet.
:D Jij hebt de klepel wel horen luiden, maar de klok niet zien hangen. :P

Oftewel: Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan.
En écht, dit credo is mijn lijfspreuk, heerlijk!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zaterdag 31 juli 2010 @ 15:39:15 #286
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_84704136
Ik heb 2 katten en een langharige hond. Tja, een dag niet stofzuigen en de plukken haar kun je van de vloer rapen. Een bezem gaat niet werken... Dweilen wel. Misschien zou een swiffer ook wel z'n werk doen.
pi_84705657
De robomop, Tico. Werkt hier prima tegen lange haren!
pi_84705671
Of heb je vloerbedekking? :')
  zaterdag 31 juli 2010 @ 16:32:44 #289
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_84705905
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 16:26 schreef Ssserpente het volgende:
Of heb je vloerbedekking? :')
gelukkig niet! Zelfs geen karpet, dat wordt namelijk onder gezeken. Leuk joh huisdieren.

Ik wil een roomba, maar ze zijn zo duur!
pi_84707172
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 15:26 schreef LadyBlack het volgende:
Elke dag stofzuigen, seriously?? Dat hoef ik zelfs bij de thuiszorg niet :D

Met kruipende kindjes in huis moet je wel uitkijken natuurlijk, maar dan koop ik denk ik zo'n ding:
[ afbeelding ]

Maar echt, als je de lat zo hoog legt kan ik me voorstellen dat je het gevoel hebt dat je nergens aan toe komt :o
Ik heb een dreumes die chaos maakt en een baby die over de grond kwijlt en dweilt en behoorlijk allergisch is voor iig melkdingen en verder is het afwachten waarvoor, stofzuigen is 10 minuten :P Vegen duurt langer.

Serieus, de vloer is hier meestal na een uurtje alweer dat ik denk 'hmmm, moet ik niet eens weer zuigen? :D ' ik zeg: koekkruimels, zand uit de zandbak, broodkruimels, weet ik het waar hij zooi van maakt :P Het onstaat waar je bijstaat ;)

Dus aal ik als alles plat ligt vaak even snel de stofzuiger erdoor. Tenzij het een lokaal probleem is, dan pak ik stoffer en blik ;)
  zaterdag 31 juli 2010 @ 17:19:26 #291
171422 LadyBlack
paint it black
pi_84707568
Oh, in dat geval..... heb ik nog heel wat te leren oO<
pi_84708627
Ik stofzuig vaak wel twee keer per dag (de woonkamer althans)
  zaterdag 31 juli 2010 @ 17:50:14 #293
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_84708694
:@ ik maar twee keer per week, en dan hebben we nog een langharige kat.
Maar ik maak wel zo nu en dan even een rondje met de 'swiffer' (dan niet zo'n geval met verwisselbare doekjes, maar eentje die je even uitspoelt onder de kraan) en dan oogt het ook weer een stuk frisser.
Op de een of andere manier vind ik het veel makkelijker dan stofzuigen, iedere keer die stekker ompluggen en de stofbak zit ALTIJD vol...

De volgende stofzuiger die ik koop zoek ik uit op zeeeeeer lang snoer :D
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_84708758
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 15:33 schreef Moonah het volgende:

[..]

:D Jij hebt de klepel wel horen luiden, maar de klok niet zien hangen. :P

Oftewel: Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan.
En écht, dit credo is mijn lijfspreuk, heerlijk!

Whaha die bedoelde ik, was tegelijk mijn schatjes uit elkaar aan het houden ik wist m best hoor :P
En het is ook mijn credo :Y
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_84709002
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 17:50 schreef Ca.ra het volgende:
:@ ik maar twee keer per week, en dan hebben we nog een langharige kat.
het zijn hier dan ook niet zozeer de katten maar de kinderen
zand, broodkruimels, koek/chipskruimels en hagelslag, dat soort werk
het is dus vaak plaatselijk maar dan doe ik net zo lief even de hele kamer (5 minuten werk, ik ga geen meubels verplaatsen verder)
pi_84709042
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 17:09 schreef freecell het volgende:
Serieus, de vloer is hier meestal na een uurtje alweer dat ik denk 'hmmm, moet ik niet eens weer zuigen? :D ' ik zeg: koekkruimels, zand uit de zandbak, broodkruimels, weet ik het waar hij zooi van maakt :P Het onstaat waar je bijstaat ;)
herkenbaar

kom ik thuis pak ik vaak gelijk even de stofzuiger zegt mijn man; Maar dat heb ik al gedaan hoor?
haha, ow...oke
pi_84710797
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 18:01 schreef lily het volgende:

[..]

het zijn hier dan ook niet zozeer de katten maar de kinderen
zand, broodkruimels, koek/chipskruimels en hagelslag, dat soort werk
het is dus vaak plaatselijk maar dan doe ik net zo lief even de hele kamer (5 minuten werk, ik ga geen meubels verplaatsen verder)
Ja! Zand! De zandbak is echt de meest nekschotwaardige uitvinding ooit. Fuck de waarde voor 's kinds ontwikkeling, lazer op met de pret en steek de sociale ontmoetingsplekfunctie waar de zon niet schijnt want de volgende keer dat er hier weer eentje 3,4 nanoseconden na het stofzuigen in een stofwolk verschijnt met zand in zijn sokken, schoenen, mond en omslagen sta ik niet voor mezelf in :X
Mijn allochtone lief snapt ook geen hol van die Nederlandse fascinatie voor die zandbak. "Lekker spelen" "is goed voor ze" "tactiele ontdekkingsreis" zegt m helemaal niks.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_84710932
Tactiele ontdekkingsreis _O-
Die omslagen inderdaad :o

Dan lijkt het nog wel mee te vallen, ploftie op z'n rug o de bank, benen de lucht in *poef*
  zaterdag 31 juli 2010 @ 19:05:32 #299
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_84710979
Geen zandbak dus :D
pi_84711078
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 19:05 schreef Ticootje het volgende:
Geen zandbak dus :D
Er zit er eentje nog geen 20m naast ons huis ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')