Vast niet veel.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 03:44 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Erg goeie loting zo te zien ja ...
Ben benieuwd wat de NOS aan de US Open gaat coveren ...
Gisteren nog Roddick - Fish zitten kijken dus neequote:
duhquote:Op zondag 22 augustus 2010 10:12 schreef Komakie het volgende:
[..]
Gisteren nog Roddick - Fish zitten kijken dus nee
Ze zenden ook al die grote toernooien uit (de vroegere super 9 toernooien. Ff de naam kwijt)
De Grand Slams ook allemaal als ik me niet vergis. Roland Garros iig ook.
Volgens mij hebben ze alle Grand Slams ook.quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
duh
Ik bedoelde enkel Wimbledon van de slams, maar nu ik erover nadenk hadden ze RG ook geloof ik
deed het vorig jaar alleen in de eindfasequote:Op zondag 22 augustus 2010 15:49 schreef Tim86 het volgende:
Ik pas mijn ritme onbewust wel aan eigenlijk..
Ik niet. Ik kijk wel regelmatig s'avonds zoals nu als de toernooien in de VS zijn, maar ik kan niet echt laat opblijven. Ik moet de volgende dag gewoon weer om 6:00 eruit dus dat trek ik niet en als ik eenmaal in mijn bed lig kom ik er ook niet meer uit, dus ff slapen en later weer wakker worden is er ook niet bijquote:Op zondag 22 augustus 2010 15:49 schreef Tim86 het volgende:
Ik pas mijn ritme onbewust wel aan eigenlijk..
dat is wel zo, al werden we vorig jaar in de eindfase ook wel vermaaktquote:Op zondag 22 augustus 2010 15:52 schreef Tim86 het volgende:
Ik vind juist die eerste paar rondes altijd zo leuk
Weet je toevallig wat het aantal punten per ronde is?quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:27 schreef Tim86 het volgende:
Vandaag weer gezakt van 50 naar 53, deze week moet hij gewoon proberen om goed te scoren.
Fish heeft zich inderdaad teruggetrokken overigens, zoals verwacht
Je krijgt geen punten voor een bye volgens mij hoor.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:29 schreef Szura het volgende:
[..]
Weet je toevallig wat het aantal punten per ronde is?
Heeft dus sowieso al punten te pakken vanwege die bye.
hm oke maar Greul/Kukushkin moet ie kunnen pakken in ieder geval.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je krijgt geen punten voor een bye volgens mij hoor.
Zou kunnen, maar het zou wel betekenen dat je een rare verhouding krijgt?quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je krijgt geen punten voor een bye volgens mij hoor.
hoe kom je aan die draw?quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:30 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Berrer ipv Fish..wat een draw..
Geen punten inderdaadquote:01.08.2010 Washington R32 0 08.08.2011
Volgens mij werkt het zo:quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:42 schreef Komakie het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar het zou wel betekenen dat je een rare verhouding krijgt?
Ik denk dat je wel gewoon punten krijgt. Dat is het voordeel van plaatsing. Heeft er vorige week niet een geplaatste speler in de eerste ronde om te controleren?
MTFquote:
Lijkt mij ook aangezien Fish ook een bye had, de 2e ronde won en in de 3e ronde verloor van Cilic.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Volgens mij werkt het zo:
Exit ronde 2 na bye: Zelfde aantal punten als exit in ronde 1
Winst ronde 2 na bye: Zelfde aantal punten als iedereen in ronde 3
Dus dan krijgt hij gewoon meer punten voor 1 overwinning. Iemand als TheArt ofzo kan dit wel bevestigen/ontkrachten denk ik..
Dit klopt en is natuurlijk niet meer dan logisch.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Volgens mij werkt het zo:
Exit ronde 2 na bye: Zelfde aantal punten als exit in ronde 1
Winst ronde 2 na bye: Zelfde aantal punten als iedereen in ronde 3
Dus dan krijgt hij gewoon meer punten voor 1 overwinning. Iemand als TheArt ofzo kan dit wel bevestigen/ontkrachten denk ik..
Nou ja logisch... Hij wint een ronde van een lager geplaatste en krijgt daar relatief meer punten voor.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:57 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Dit klopt en is natuurlijk niet meer dan logisch.
Dat bedoel ikquote:Op maandag 23 augustus 2010 21:21 schreef Blizzy28 het volgende:
Het zou natuurlijk ook raar zijn als de winnaar van een ATP 250 maar 240 punten krijgt.
Als Thiemo tot het meubilair van de top 40 wil gaan behoren dan mag hij tegen dat soort gasten over het algemeen geen moeite meer hebben ....quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 04:03 schreef Outlined het volgende:
tegen KUKUSHKIN (top 100 van de wereld), kan dus nog best lastig worden.
Toch is Mayer een geduchte tegenstander. En ik zie hem zomaar winnen van de Bakker.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:55 schreef Szura het volgende:
Berrer ligt er in de eerste al uit, het schema wordt er voor Thiemo alleen maar makkelijker op.
Volgende tegenstander eventueel Florian Mayer, die Hajek versloeg.
hij heet vooralsnog geen Martinquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:07 schreef Blizzy28 het volgende:
Nog maar even een 6-0 of 6-1 er achter aan dan. Thiemo deed dit om nog een beetje wedstrijdritme op te doen. Hij ziet dit als training.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |